Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vei RAXiin ekoille treffeille - kuka tekee noin?

Vierailija
25.06.2026 |

Ja söi vielä kauheasti, mutta ei pitsojen reunoja. Haki lisää pitsaa ainakin 4 kertaa. Tuntui tosi oudolta, vaikka molemmat ollaan opiskelijoita. Muuten vaikutti ihanalta, tavattiin nopeaan kesätapahtumassa pari viikkoa sitten ja nyt treffit. 

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jolla oli kova nälkä ja joka halusi rennon ilmapiirin treffeille. Ei kaikkea tarvitse dramatisoida ja analysoida.

Vierailija
22/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran (nuorena) aikuisena halunnut mennä nimenomaan Raxiin syntymäpäivänäni, sillä pääsin lapsuudessa tasan kerran Raxiin (koulun kanssa). Perheen ja sukulaisten kanssa käytiin vain "kunnon" ravintoloissa, joten Rax oli mulle sellainen haave.

Sen jälkeen en ole siellä sitten käynytkään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuka tekee noin?"

 

Etkö edes tiedä treffikumppanisi nimeä?

Kyseessä oli sokkotreffit

Oli tavannut kesätapahtumassa aloituksen mukaan aikaisemmin

Vierailija
24/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kai juntti, mutta tykkäisin, rento meno, en viihtyisi hienossa ravintolassa. Ja ihan korkeakoulutettu ja työssäkäyvä ihminen olen.

Mut jos rax on susta jotenkin huono ja treffit pettymys, niin ehkä ette sovi yhteen?

Vierailija
25/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika? Jos ruoasta opiskelijana maksaa moisen hinnan, niin kannattaahan sitä sitten syödä jos on nälkä. Eikä se hakujen määrä ole olennainen vaan se, kuinka paljon lautasella kerrallaan on.

Eipähän vienyt Biltemaan kahville.

Vierailija
26/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta antoiko ulkomuotosi olettaa että sinullekin ruoka maistuu 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa sait kymmenen ruokalajin setin huokeaan hintaan. 

Et taida ymmärtää ravintolan tasosta mitään. Jos kutsut naisen ravintolaan, vähintään Savoyn tasoa jos kuvittelet parisuhdetta edes haaveilevasi.

Vierailija
28/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rax on hyvä paikka, koska siellä voi syödä niin paljon kuin napa vetää. Ei tarvitse enää syödä mitään samana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies. Itse olisin tarjonnut HK:n kylmiä lihapullia suoraan pussista.

Vierailija
30/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etkö sinä osaa laittaa ruokaa ja siksi et voi kutsua miestä treffeille kotiin syömään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kai juntti, mutta tykkäisin, rento meno, en viihtyisi hienossa ravintolassa. Ja ihan korkeakoulutettu ja työssäkäyvä ihminen olen.

Mut jos rax on susta jotenkin huono ja treffit pettymys, niin ehkä ette sovi yhteen?

 

 

Korkeakoulutus ei liity nykyään MITENKÄÄN asiaan. Valtaosa korkeakoulutetuista alkaa olla sellaista itsensä trikooseen verhoilevaa junttikansaa, jotka puhuvat mitä sattuu ja perus tapakulttuuri hukassa. 

Koulutus ja oman alan asiantuntemus voi olla ja varmasti onkin hallussa, mutta kaikki muu elämässä mallia sivistymätön.

Vierailija
32/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit, ap? Turha valittaa kun itse lähtee ja syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoi sen parhaaksi siirroksi kun oluit niin isoruokaisen näköinen.

Vierailija
34/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Kämppiinhän sitä joku random sokkotreffityyppi pitää viedä, muuten ei tule mitään.  

Voi luoja näitä tarinoita! Ehkä se testasi sua? Nyt se lukee tän ketjun täältä ja se on sitten Bye bye. Ja se on ap.lle ihan oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että taas prinsessaunelmat pieleen. Pysy ap sinkkuna vaan.

Vierailija
36/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika? Jos ruoasta opiskelijana maksaa moisen hinnan, niin kannattaahan sitä sitten syödä jos on nälkä. Eikä se hakujen määrä ole olennainen vaan se, kuinka paljon lautasella kerrallaan on.

Eipähän vienyt Biltemaan kahville.

Sielläkö saa kahvia? Kiitos vinkistä. Mietinkin, että mihin veisin tulevan tyttikseni kahville.

Vierailija
37/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies vei aikoinaan ekoilla treffeillä minut autolla soramontulle...Oli mukava tyyppi muuten mutta tuli vähän sarjamurhaaja-vibat siitä 🙂

Vierailija
38/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä naisen vieminen treffeille raxiin, subway, heseen ym. Paikkoihin on aivan parasta mitä mies voi tehdä. Vaikka tilillä olisi painetta miten paljon tahansa niin tästä on hyvä aloittaa. Jos nainen ei ole kiitollinen vähästä hän ei ole kiitollinen paljostakaa ja kiittämättömän ihmisen kanssa elämä on hyvin vaikeaa. Perus asenne ihmisellä tulee olla se että jos jotain saa ilmaiseksi/ joku tarjoaa, sitä ei arvostella vaan ollaan kiitollisia. Jos tämä asenne puuttuu niin suosittelen välttämään.. 

Vierailija
39/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä naisen vieminen treffeille raxiin, subway, heseen ym. Paikkoihin on aivan parasta mitä mies voi tehdä. Vaikka tilillä olisi painetta miten paljon tahansa niin tästä on hyvä aloittaa. Jos nainen ei ole kiitollinen vähästä hän ei ole kiitollinen paljostakaa ja kiittämättömän ihmisen kanssa elämä on hyvin vaikeaa. Perus asenne ihmisellä tulee olla se että jos jotain saa ilmaiseksi/ joku tarjoaa, sitä ei arvostella vaan ollaan kiitollisia. Jos tämä asenne puuttuu niin suosittelen välttämään.. 

Aika outo mies jos edes nykypäivänä maksaa treffitarjoilut alkuvaiheessa, eikös useimmiten kumpikin maksa omansa?

Vierailija
40/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla ajalla ja rahalla hoiti mahan täyteen ja potentiaalisen kumppanin mitä etsiikään.

Tuo mies menee vielä pitkälle. Kalliiksi tulisi viedä kaikkia random-vosuja hienoihin ravintoloihin. Ainakin saisi olla tosi hyvät tulot siinä vaiheessa jos ei huonot taloudenpitotaidot. Jos kerran sokkotreffitkin.

Tässähän tulee jo heti testattua, onko toinen pelkän rahan perässä. Normaalille ihmiselle kelpaa kyllä treffit RAXissa tai vaikka ABC-asemalla. Jos siis aidozti se treffikumppani kiinnostaa ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi