Mies vei RAXiin ekoille treffeille - kuka tekee noin?
Ja söi vielä kauheasti, mutta ei pitsojen reunoja. Haki lisää pitsaa ainakin 4 kertaa. Tuntui tosi oudolta, vaikka molemmat ollaan opiskelijoita. Muuten vaikutti ihanalta, tavattiin nopeaan kesätapahtumassa pari viikkoa sitten ja nyt treffit.
Kommentit (69)
Mä olen kerran (nuorena) aikuisena halunnut mennä nimenomaan Raxiin syntymäpäivänäni, sillä pääsin lapsuudessa tasan kerran Raxiin (koulun kanssa). Perheen ja sukulaisten kanssa käytiin vain "kunnon" ravintoloissa, joten Rax oli mulle sellainen haave.
Sen jälkeen en ole siellä sitten käynytkään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka tekee noin?"
Etkö edes tiedä treffikumppanisi nimeä?
Kyseessä oli sokkotreffit
Oli tavannut kesätapahtumassa aloituksen mukaan aikaisemmin
Oon kai juntti, mutta tykkäisin, rento meno, en viihtyisi hienossa ravintolassa. Ja ihan korkeakoulutettu ja työssäkäyvä ihminen olen.
Mut jos rax on susta jotenkin huono ja treffit pettymys, niin ehkä ette sovi yhteen?
Mikä vika? Jos ruoasta opiskelijana maksaa moisen hinnan, niin kannattaahan sitä sitten syödä jos on nälkä. Eikä se hakujen määrä ole olennainen vaan se, kuinka paljon lautasella kerrallaan on.
Eipähän vienyt Biltemaan kahville.
Mutta antoiko ulkomuotosi olettaa että sinullekin ruoka maistuu 😊
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa sait kymmenen ruokalajin setin huokeaan hintaan.
Et taida ymmärtää ravintolan tasosta mitään. Jos kutsut naisen ravintolaan, vähintään Savoyn tasoa jos kuvittelet parisuhdetta edes haaveilevasi.
Rax on hyvä paikka, koska siellä voi syödä niin paljon kuin napa vetää. Ei tarvitse enää syödä mitään samana päivänä.
Tyhmä mies. Itse olisin tarjonnut HK:n kylmiä lihapullia suoraan pussista.
Mitä etkö sinä osaa laittaa ruokaa ja siksi et voi kutsua miestä treffeille kotiin syömään?
Vierailija kirjoitti:
Oon kai juntti, mutta tykkäisin, rento meno, en viihtyisi hienossa ravintolassa. Ja ihan korkeakoulutettu ja työssäkäyvä ihminen olen.
Mut jos rax on susta jotenkin huono ja treffit pettymys, niin ehkä ette sovi yhteen?
Korkeakoulutus ei liity nykyään MITENKÄÄN asiaan. Valtaosa korkeakoulutetuista alkaa olla sellaista itsensä trikooseen verhoilevaa junttikansaa, jotka puhuvat mitä sattuu ja perus tapakulttuuri hukassa.
Koulutus ja oman alan asiantuntemus voi olla ja varmasti onkin hallussa, mutta kaikki muu elämässä mallia sivistymätön.
Miksi menit, ap? Turha valittaa kun itse lähtee ja syö.
Mies katsoi sen parhaaksi siirroksi kun oluit niin isoruokaisen näköinen.
Niin, Kämppiinhän sitä joku random sokkotreffityyppi pitää viedä, muuten ei tule mitään.
Voi luoja näitä tarinoita! Ehkä se testasi sua? Nyt se lukee tän ketjun täältä ja se on sitten Bye bye. Ja se on ap.lle ihan oikein!
Jaa että taas prinsessaunelmat pieleen. Pysy ap sinkkuna vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika? Jos ruoasta opiskelijana maksaa moisen hinnan, niin kannattaahan sitä sitten syödä jos on nälkä. Eikä se hakujen määrä ole olennainen vaan se, kuinka paljon lautasella kerrallaan on.
Eipähän vienyt Biltemaan kahville.
Sielläkö saa kahvia? Kiitos vinkistä. Mietinkin, että mihin veisin tulevan tyttikseni kahville.
Yksi mies vei aikoinaan ekoilla treffeillä minut autolla soramontulle...Oli mukava tyyppi muuten mutta tuli vähän sarjamurhaaja-vibat siitä 🙂
Minun mielestä naisen vieminen treffeille raxiin, subway, heseen ym. Paikkoihin on aivan parasta mitä mies voi tehdä. Vaikka tilillä olisi painetta miten paljon tahansa niin tästä on hyvä aloittaa. Jos nainen ei ole kiitollinen vähästä hän ei ole kiitollinen paljostakaa ja kiittämättömän ihmisen kanssa elämä on hyvin vaikeaa. Perus asenne ihmisellä tulee olla se että jos jotain saa ilmaiseksi/ joku tarjoaa, sitä ei arvostella vaan ollaan kiitollisia. Jos tämä asenne puuttuu niin suosittelen välttämään..
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä naisen vieminen treffeille raxiin, subway, heseen ym. Paikkoihin on aivan parasta mitä mies voi tehdä. Vaikka tilillä olisi painetta miten paljon tahansa niin tästä on hyvä aloittaa. Jos nainen ei ole kiitollinen vähästä hän ei ole kiitollinen paljostakaa ja kiittämättömän ihmisen kanssa elämä on hyvin vaikeaa. Perus asenne ihmisellä tulee olla se että jos jotain saa ilmaiseksi/ joku tarjoaa, sitä ei arvostella vaan ollaan kiitollisia. Jos tämä asenne puuttuu niin suosittelen välttämään..
Aika outo mies jos edes nykypäivänä maksaa treffitarjoilut alkuvaiheessa, eikös useimmiten kumpikin maksa omansa?
Vierailija kirjoitti:
Samalla ajalla ja rahalla hoiti mahan täyteen ja potentiaalisen kumppanin mitä etsiikään.
Tuo mies menee vielä pitkälle. Kalliiksi tulisi viedä kaikkia random-vosuja hienoihin ravintoloihin. Ainakin saisi olla tosi hyvät tulot siinä vaiheessa jos ei huonot taloudenpitotaidot. Jos kerran sokkotreffitkin.
Tässähän tulee jo heti testattua, onko toinen pelkän rahan perässä. Normaalille ihmiselle kelpaa kyllä treffit RAXissa tai vaikka ABC-asemalla. Jos siis aidozti se treffikumppani kiinnostaa ihmisenä.
Joku jolla oli kova nälkä ja joka halusi rennon ilmapiirin treffeille. Ei kaikkea tarvitse dramatisoida ja analysoida.