Mies vei RAXiin ekoille treffeille - kuka tekee noin?
Ja söi vielä kauheasti, mutta ei pitsojen reunoja. Haki lisää pitsaa ainakin 4 kertaa. Tuntui tosi oudolta, vaikka molemmat ollaan opiskelijoita. Muuten vaikutti ihanalta, tavattiin nopeaan kesätapahtumassa pari viikkoa sitten ja nyt treffit.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika? Jos ruoasta opiskelijana maksaa moisen hinnan, niin kannattaahan sitä sitten syödä jos on nälkä. Eikä se hakujen määrä ole olennainen vaan se, kuinka paljon lautasella kerrallaan on.
Eipähän vienyt Biltemaan kahville.
Biltemassa tosiaan tulisi vielä halvemmat teffit, eikä siinä ole mitään pahaa. Kanelipulla ja kahvi ihan ok, eikä se lihapulla-muusiannoskaan ole huono. Tavallista "kotiruokas". Hampurilaisesta en siellä pidä kun se pihvi on niin murekemainen.
Terv. Nainen 32 v
Raxissa näkee hyvin onko muija piipertäjä vai syökö kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä etkö sinä osaa laittaa ruokaa ja siksi et voi kutsua miestä treffeille kotiin syömään?
Kuka nainen muka nykyisin on niin typerä, että kutsuu käytännössä tuntemattoman treffimiehen kotiinsa?
Minä (nainen) maksoin meidän ekat teffitarjoilut eli pizzat. Yhdessä jo pian 40 vuotta 😌
Me käytiin mun miehen kanssa ekoilla treffeillä Ikeassa hodareilla (oli kummallakin lyhyen pyörämatkan päässä). Juttu luisti ja jatkettiin iltaa menemällä keikalle kuuntelemaan bändiä. Ei se treffipaikka merkkaa mitään vaan se ihminen.
Minä olisin vienyt Soukan grillille.
Minä en näe tässä mitään ongelmaa. Ehkä se on se ikä joka tuo vähän perspektiiviä asioihin. Minusta paikalla ei ole niin paljoa merkitystä kuin sillä, millainen se ihminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä naisen vieminen treffeille raxiin, subway, heseen ym. Paikkoihin on aivan parasta mitä mies voi tehdä. Vaikka tilillä olisi painetta miten paljon tahansa niin tästä on hyvä aloittaa. Jos nainen ei ole kiitollinen vähästä hän ei ole kiitollinen paljostakaa ja kiittämättömän ihmisen kanssa elämä on hyvin vaikeaa. Perus asenne ihmisellä tulee olla se että jos jotain saa ilmaiseksi/ joku tarjoaa, sitä ei arvostella vaan ollaan kiitollisia. Jos tämä asenne puuttuu niin suosittelen välttämään..
Aika outo mies jos edes nykypäivänä maksaa treffitarjoilut alkuvaiheessa, eikös useimmiten kumpikin maksa omansa?
Kyllä minä sen vähän niin näen että jos pyydän naista seuraksi raxiin niin hoidan myös maksamisen, ei se elämä yhteen 13e kaadu. Tietty vastavuoroisuus tulee tietysti olla ettei ala hyväksikäyttö maistua. Elintasoa en ole tarjoamassa kenellekään mutta jos aito ihminen ja elämänkumppani kelpaa niin juttua kannattaa jatkaa.
Jos kalliit lounaat, vaatteet ja korut kiinnostaa ennemmän niin tuon vaihtokaupan saa sitten jostain muualta.
Jotkut pihit miehet tai naiset menevät treffeille Raxiin tai Mäkkäriin yhdelle hampparille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa sait kymmenen ruokalajin setin huokeaan hintaan.
Et taida ymmärtää ravintolan tasosta mitään. Jos kutsut naisen ravintolaan, vähintään Savoyn tasoa jos kuvittelet parisuhdetta edes haaveilevasi.
"Yää, naiset haluavat vain laatikkoleukaisen avaruuslentäjäkirurgin, yhyy nyyh! Äiti, tuo sipsiä ja limukkaa."
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin vienyt Soukan grillille.
Sekin on parempi kuin Rax, osoittaa edes jonkinlaista persoonallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etkö sinä osaa laittaa ruokaa ja siksi et voi kutsua miestä treffeille kotiin syömään?
Kuka nainen muka nykyisin on niin typerä, että kutsuu käytännössä tuntemattoman treffimiehen kotiinsa?
Saa kyllä olla aika tyhjäpäinen tapaus. Suorastaan kerjää vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pihit miehet tai naiset menevät treffeille Raxiin tai Mäkkäriin yhdelle hampparille.
Ei sillä ole piheyden kanssa mitään tekemistä sillä jos haluaa tutustua ihmiseen se ei tarvitse hienoja puitteita. Yleensä asia on päin vastoin, hienot puitteet vain häiritsevät sitä olennaista. Aidot ihmiset ovat yleensä hieman rosoisia ja aitoon ihmiseen rakastuminen tapahtuu yleensä hieman hitaammin. Hieno ravintola, hurmuri ja sitten itku kun narsisti tuhosi koko elämän. Näissä jutuissa kannattaa keskittyä asioihin jotka oikeasti merkitsevät.
Vierailija kirjoitti:
Mitä etkö sinä osaa laittaa ruokaa ja siksi et voi kutsua miestä treffeille kotiin syömään?
Kotiin ei pidä kutsua ketään jota ei oikeasti tunne. Tapaamiset aina julkisella paikalla jossa on paljon ihmisiä. Vasta kun voi olla aivan varma toisen tarkoitusperistä niin aikaa voi alkaa viettämään kahdenkesken. Noin 2-3% väestöstä on lievästi luonnehäiriöisiä ja 1% on enemmän luonnehäiriöisiä. Olet varmaan tänäänkin nähnyt 100 ihmistä joista 3 on joku luonnehäiriö. Tämä on asia jota ei tule ottaa kevyesti, jos rakastuu liian nopeasti niin silloin kannattaa pysähtyä miettimään, narsistit ovat juuri niitä jotka saavat toisen tuntemaan itsensä ainutlaatuiseksi ainakin aluksi.
Minun mies pyysi minut ekoille treffeille Mäkkäriin. Oltiin kyllä aika nuoria, siitä on jo yli 30 vuotta. Sen jälkeen oltiin treffeillä myös huoltoasemalla ja kioskilla. Eli minulle Raxi olisi ollut ihan ookoo. Hienoihin ravintoloihin ehtii sitten kun on tutustunut paremmin.
Jos ihmisten välillä on kemiaa, ei ole mitään merkitystä sillä, missä treffataan. Jos taas ei ole kemiaa, ei mikään paikka eikä tarjoilut pelasta tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa maalaiselta.
Eikai Raxissa muut käy? Maalaiset ja huonojen lähiöiden yhteiskunnan pudokkaat
Miten siellä Raxissa pystyy juttelemaan kun porukkaa lappaa edestakaisin ja meteli on valtava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika? Jos ruoasta opiskelijana maksaa moisen hinnan, niin kannattaahan sitä sitten syödä jos on nälkä. Eikä se hakujen määrä ole olennainen vaan se, kuinka paljon lautasella kerrallaan on.
Eipähän vienyt Biltemaan kahville.
Sielläkö saa kahvia? Kiitos vinkistä. Mietinkin, että mihin veisin tulevan tyttikseni kahville.
Biltema cafe. Kahvi ja paikanpäällä paistettu kanelipulla on 1 euro. Samoin hodari. Hampurilainen tai lihapullat muusilla muistaakseni himpan alle 5 euroa. Taloudellinen ratkaisu, mutta hintaansa nähden ok.
Tämäpä juuri. Jokainen maksaa omat syömisensä ensimmäisillä treffeillä. Jos tapailu jatkuu niin sitten tarjotaan vuorotellen.