Onko täällä muita perheitä jotka ei viitsi matkustella sen takia että se on stressaavaa?
En jaksa enää mitään ns lomia ulkomaille, jossa pitää ravata pitkin lentokenttiä ja sopeutua kaikenlaiseen epämukavuuteen.
Kommentit (43)
Ravaat lentokentällä lähtö- ja paluupäivänä, et muulloin. Odottelet hotellihuoneen tai mökin tms avaimia ensimmäisenä päivänä, et muulloin. Epämukavuudet tulevat vain silloin, jos olet ottanut liian halvan asumismuodon. Kyllä perheet mielellään matkustavat, mutta jos äiti/isä on noin iso valittaja, tietysti hän pilaa kaikkien muiden innon! Lapsille kuuluu antaa elämyksiä, heidät kuuluu totuttaa siihen, että muualla puhutaan muuta kieltä, syödään toisenlaista ruokaa jne. Jos olisit kirjoittanut, että rahat eivät riitä, olisin ymmärtänyt. Mutta ettet vain VIITSI, on kyllä tylsyyden huippu.
Tuo kaikki mainitsemasi kuuluu matkusteluun, ja siihen tottuu kun paljon matkustaa eli ei ole meille stressaavaa.
Meidän perheelle matkustelu on ihanaa eikä siinä ole mitään stressattavaa.
Ei tuosta syystä, mutta ei enää lentomatkailla periaatteesta.
Minä en tykkää matkustelemisesta. Meno, palumatkan stressi, etelässä älyttömän kuumaa, olet pitkin päivää viileässä hotellihuoneessa
Ei suoranaisesti tuosta syystä, vaan siksi että huomasin, etteivät lapset arvosta samoja elämyksiä kuin minä. Niitä on turha lennättää jonnekin kauas raahustamaan perässä ja narisemaan tylsyydestä ja kuumuudesta.
Me matkustetaan lomalle vain sellaisiin paikkoihin missä ei ole stressaavaa. Se varmaan riippuu, mikä kenenkin mielestä on stressaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei suoranaisesti tuosta syystä, vaan siksi että huomasin, etteivät lapset arvosta samoja elämyksiä kuin minä. Niitä on turha lennättää jonnekin kauas raahustamaan perässä ja narisemaan tylsyydestä ja kuumuudesta.
Tietenkin kaikilla on omat kiinnostuksen kohteensa. Lomaa vietetäänkin niin että jokaiselle jotain kivaa.
Ei me olla oikein koskaan matkusteltu noihin turistirysiin. Meillä on ihan omat matkat, ja niistä me tykätään. Lentokentilläkin voi mennä loungeen, niin ei ole yhtään epämukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää matkustelemisesta. Meno, palumatkan stressi, etelässä älyttömän kuumaa, olet pitkin päivää viileässä hotellihuoneessa
Miksi ihmeessä menet kuumimpaan aikaan, jos et tykkää kuumasta.Ootpa hassu.
Ap, mihin kaikkeen epämukavuuteen teidän pitää sopeutua?
Matkusteletko mielummin kotimaassa Ap?
Vaikuttaa, että teillä on stressi ja kiire jäänyt päälle. Loma on hyvä aloittaa jo kotona sillä, että varmistuu oikeasta lomamielestä. Siihen kuuluu leppoisa ja mukava asenne. Varaa kaikkeen paljon aikaa. Lentokentälläkään ei tarvitse ravata, jos on tarpeeksi aikaa.
En voisi elää ilman matkustelua.
Lapset ovat olleet lentokoneessa ekaa kertaa 5kk ikäisenä.
Täällä yliverotetussa holhousvaltiossa ei vaan pysty olemaan rospuuttoaikana ilman yhtä tai kahta reissua lämpimään joka vuosi.
Matkustelu on elämän suola. Lapset on matkustellu aivan pienestä pitäen. Ollaan nytkin reissussa.
Olisi se sitä näin perheettömällekin ! Aina on kovaäänisiä perheitä kitisevine kersahirviöineen, mummoja tientukkona, haisevia dementiaukkoja, öliseviä ja pierskeleviä persuja riitaa haastamassa, juopuneita rännikauppiaita... Jo riittää sitä lajia.
Matkailu avartaa! Ei kannata stressin takia jättää matkustamatta.
Vierailija kirjoitti:
Oot fiksu ja vastuuntuntoinen vanhempi, voikin sinunkaltaisia olisi useampia.
Matkailu perheenä on kallista. Ei vaan ole sen arvoista. On myös kokemusta siitä, että lapset kiukuttelevat reissussa ja aikuisia ketuttaa, kun tuli maksettua kallis matka ja lopputuloksena oli kitinää kalliissa puitteissa. Rahat laitetaan mökkiin ja kotimaan pienempiin elämyksiin.
Ei matkustella