Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vei RAXiin ekoille treffeille - kuka tekee noin?

Vierailija
25.06.2026 |

Ja söi vielä kauheasti, mutta ei pitsojen reunoja. Haki lisää pitsaa ainakin 4 kertaa. Tuntui tosi oudolta, vaikka molemmat ollaan opiskelijoita. Muuten vaikutti ihanalta, tavattiin nopeaan kesätapahtumassa pari viikkoa sitten ja nyt treffit. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika? Jos ruoasta opiskelijana maksaa moisen hinnan, niin kannattaahan sitä sitten syödä jos on nälkä. Eikä se hakujen määrä ole olennainen vaan se, kuinka paljon lautasella kerrallaan on.

Eipähän vienyt Biltemaan kahville.

Sielläkö saa kahvia? Kiitos vinkistä. Mietinkin, että mihin veisin tulevan tyttikseni kahville.

Jotkut ihmisrt osaa arvostaa säästäväisyyttä. Samalla reissulla voi ostaa kaupan puolelta  kaikelaista tarpeellista. Kätevää.

 

Lähtisin ihan mielelläni treffeille  sinne tai Ikean kahvilaan.

Vierailija
62/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi mulle oikein hyvin, en itsekään syö niitä reunoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoi varmaan, että ap:lla on sen verran ruokahalua että taloudellisempaa maksaa buffa.

Vierailija
64/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsit sinäkin punkero taas syömään roikkumahasi täyteen

Vierailija
65/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootin aloitus. Tietää hyvin kuka vei Raxiin ja sitten kysyy kuka vei.

Vierailija
66/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jax

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt trollaus.  Oikeesti

Vierailija
68/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rax on hyvä paikka, koska siellä voi syödä niin paljon kuin napa vetää. Ei tarvitse enää syödä mitään samana päivänä.

Miten suomalainen näkökulma, mennään mättämään eineksiä niin että napa paukkuu 🤣

Jos aikuisena ihmisenä on ensimmäisenä viemässä Raxiin syömään niin ei tarvii paljon miettiä miksei käy flaksi niiden instapimujen kanssa joiden perään miehet netissä itkevät. Oikeasti, vain Suomessa aikuiset menevät treffeille tuollaiseen teinien ja lapsiperheiden syöttölään jossa on vielä karmea meteli. Mieluummin kahvi/kävelytreffit niin on jokin mahdollisuus keskustellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kiitollinen että pääsit edes Raxiin syömään, Savoyihinko sinut olisi pitänyt viedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi