Mies vei RAXiin ekoille treffeille - kuka tekee noin?
Ja söi vielä kauheasti, mutta ei pitsojen reunoja. Haki lisää pitsaa ainakin 4 kertaa. Tuntui tosi oudolta, vaikka molemmat ollaan opiskelijoita. Muuten vaikutti ihanalta, tavattiin nopeaan kesätapahtumassa pari viikkoa sitten ja nyt treffit.
Kommentit (69)
Kelpaisi mulle oikein hyvin, en itsekään syö niitä reunoja.
Katsoi varmaan, että ap:lla on sen verran ruokahalua että taloudellisempaa maksaa buffa.
Pääsit sinäkin punkero taas syömään roikkumahasi täyteen
Idiootin aloitus. Tietää hyvin kuka vei Raxiin ja sitten kysyy kuka vei.
Vierailija kirjoitti:
Rax on hyvä paikka, koska siellä voi syödä niin paljon kuin napa vetää. Ei tarvitse enää syödä mitään samana päivänä.
Miten suomalainen näkökulma, mennään mättämään eineksiä niin että napa paukkuu 🤣
Jos aikuisena ihmisenä on ensimmäisenä viemässä Raxiin syömään niin ei tarvii paljon miettiä miksei käy flaksi niiden instapimujen kanssa joiden perään miehet netissä itkevät. Oikeasti, vain Suomessa aikuiset menevät treffeille tuollaiseen teinien ja lapsiperheiden syöttölään jossa on vielä karmea meteli. Mieluummin kahvi/kävelytreffit niin on jokin mahdollisuus keskustellakin.
Olisit kiitollinen että pääsit edes Raxiin syömään, Savoyihinko sinut olisi pitänyt viedä.
Jotkut ihmisrt osaa arvostaa säästäväisyyttä. Samalla reissulla voi ostaa kaupan puolelta kaikelaista tarpeellista. Kätevää.
Lähtisin ihan mielelläni treffeille sinne tai Ikean kahvilaan.