Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhaksi haluaisit elää?

Vierailija
25.06.2026 |

Ja mikä on ikäsi?

 

Itse halusisin ehkä n. 86-vuotiaaksi. Olen nyt 54 v. Tuon ikäisiksi eläneet sukulaiset ovat olleet jo hyvin muistisairaita tai muuten heikossa kunnossa. Pelkään, että sairaudet periytyvät, vaikka elän terveellisesti. Raihnainen vanhuus hoitokodissa ei innosta.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun Suomessa ei saa eutanasiaa. 

Vierailija
42/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen 70 on hyvä lähteä. Sairaudet, raihnaisuus ja kivut ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu terveydentilasta. 60-120v

Vierailija
44/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

85v olisi tarpeeksi. 

Vierailija
45/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

85v olisi tarpeeksi. 

Ja täytän 54 tänä vuonna. 

Sellaiset 30 ja risat vuotta jaksaa vielä. 

Vierailija
46/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muori eli lähes 80v. Viimeisenä vuonna makasi kotona t sairaalassa henkisesti jo poissa. Ja edellinen vuosi oltiin vuoroin kotona, vuoroin sairaalassa. Jo 60v oli henkisesti poissa osaksi.

Täytän 60v ensi vuonna. Puoliso on vielä kunnossa. Jos hän ei jonain päivänä ole täällä, en halua olla minäkään. Näitä on vaan huono ennustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko hyväkuntoinen kahdeksankymppinen. Muutaman vuoden haluaisin vielä seurata lapsenlapsia, joista vanhin 24 ja kaksi pahnanpohjimmaista 8 ja 10. Haikealle tuntuu ajatella, ettei tiedä, mihin näiden pienten elämä suuntautuu. Kolmella vanhimmalla on jo suunnilleen selvät sävelet.

Vierailija
48/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä 10 v. Olen nyt 51

Vierailija
50/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 vuotta. Elinkaaren loppuluisukin tarjoaa vielä mahdollisuuden kokea elämyksiä. Odotan vanhuudelta luopumisesta seuraavaa seesteisyyttä. Olen 55.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin elää 40 vuotiaaksi maksimissaan ja olen 36 vuotias nyt. Maailma on paskaa,ihmiset on paskaa ja yhteiskunta on paskaa. Haluan pois täältä.

Vierailija
52/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

85 vuotta. Elinkaaren loppuluisukin tarjoaa vielä mahdollisuuden kokea elämyksiä. Odotan vanhuudelta luopumisesta seuraavaa seesteisyyttä. Olen 55.

Huomaan, että aika moni ikäiseni on kanssani samoilla linjoilla. Poikkeuksellisen korkea ikä ei itsessään houkuta. Tässä iässä on vielä voimia harrastaa ja matkustella, mutta jossain vaiheessa tulee varmasti aika, jolloin matkustelut on matkusteltu ja leppoisa puuhastelu omassa pihassa riittää. En toki puhu kaikkien puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kesän voisin vielä katella, mutta syksyn tullen sais joku kuolettava kohtaus iskeä. Ihan tarpeeksi on jo eletty, eikä lapsia ole. -N43

Vierailija
54/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo riittää.

44 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän kesän voisin vielä katella, mutta syksyn tullen sais joku kuolettava kohtaus iskeä. Ihan tarpeeksi on jo eletty, eikä lapsia ole. -N43

Moi, kerro lisää elämästäsi? Olen tuo 44-v. Minullakaan ei ole lapsia eikä mitään muutakaan.

Vierailija
56/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

999 vuotta olisi ihanne, jos kunto ja ulkonäkö pysyisi samana kuin nyt. M66

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän