Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7843)
Mut ei tälle linjalle voi tässä ohjelmassa lähteä. Mitä jos kaikki lähtee. Vikassa jaksossa saa tehdä freestylen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi tehdä mitä haluaa, ottaa tatuointeja yms. Mutta sunnuntai-illan viihdeohjelmalta odottaisi, että niitä ei tarvitsisi katsoa jos ei niistä pidä. Eli onko liikaa pyydetty, että ohjelma sopisi kaikille. Aina voi tietenkin kääntää kanavaa.
On liikaa pyydetty, jos ei miellytä niin katso muutaa ja lopeta täällä uliseminen muiden ulkonäöstä. Me katsotaan ketkä pidetään.
Ohjelma on tarkoitettu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Marko Keräsen puolesta harmittaa vuosi toisensa jälkeen. Miksi hän ei saa kunnollista oppilasta milloinkaan? Marko olisi myös taitava ja elegantti opettaja, mutta valitettavasti näyttää halvalta huonojen oppilaittensa takia.
Mua harmittaa vieläkin, että Miisan kanssa eivät saaneet voittoa...
Hitto että ärsyttää nämä musiikit. Oliko tuo äskeinen nevöhööd rumba. Joo, olen vanha. Silti odotan niitä oikeita paso dobleja sun muita. Nää "sammun" -jutut on ihan... Ei kiinnosta ketään.
Pitäs tanssia rumbaa silloin kun niin on määrätty, soo soo parille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi ei itse kyllästy tatskoihinsa??
Miten itse et kyllästy vaikka omaan naamaasi tai peppuusi?
Kasvot ja takapuoli eivät ole (yleensä) terveysriski pelkällä olemassaolollaan.
Miksi puvustus ei saa tuolle juontajatytölle jo takkia päälle kahden mainostauon aikana. Juontajan ei kannata sanoa mitään, että jokin näkyy hänelle, jos katsojille ei näy.
Eihän tässä terveysriskeistä ollut puhe vaan kyllästymisestä
Vierailija kirjoitti:
Mut ei tälle linjalle voi tässä ohjelmassa lähteä. Mitä jos kaikki lähtee. Vikassa jaksossa saa tehdä freestylen.
Niin juuri. Huono valinta Jannelta ja Katrilta.
Helena sanoo rohkeasti Jannelle, että jäi kaipaamaan rumbaa. On niin hyvä, että Helena uskaltaa sanoa miten asia on.
Ohjelma meni karseaan suuntaan kun Vappu lähti.
Raikkaan tilalle laitettiin kukkarapetti.
"Hyvin sä poika tanssit, mutta me äänestetään Jania!" 😅
Miksi tuo Helena vihaa Jannea?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä Helenan kanssa.
Minä myös.
Oletteko te toisten ulkonäön arvostelijat livenäkin yhtä ilkeitä ja rumasti puhuvia?
Veronica hieman epävarma haastattelija tänään, hieman arasteleva.
Onpas rouva Ahti-Hallberg kireenä tänä iltana…
Luonnottoman valkoiset hampaat ärsyttää.