Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6662)
Miks piti haarat tuossa avata? Synnyttänyt nainen…
Nico voisi vaikka pudota. Ei jäisi ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari Puhakka pahoinpiteli aikoinaan avovaimonsa tangokuningatar Kaija Lustilan, jonka piti juuri silloin olla eräässä tapahtumassa esiintymässä mutta joutui sattuneesta syystä perumaan. Ironista kyllä Lustilan korvaajana tuolloin oli tangoprisnssi Heikki Koskelo, joka puolestaan on sittemmin tuomittu pahoinpitelystä.
Kapellimestarille syyte pahoinpitelystä
Kapellimestari Jari Puhakka saa syytteen iskelmätähti Kaija Lustilan pahoinpitelystä.
On näemmä myös tuomittu rattijuopumuksesta.
Miksi pitää kaivaa tollasta?!
Menin googlettamaan että kuka tuo henkilö ylipäätänsä on, niin sattui silmään.
Huolettaa miksi juri oli niin pahoinvoivan oloinen? Onko kipeänä?
Katri on kun pieni alakoulutyttö jonka pitää olla paras tai tulee itku.
Viidennettä tuhannetta? Eikö se kuuluisi sanoa viidettä tuhannetta? Vai horjuuko mun kielikorva.
Vierailija kirjoitti:
Huolettaa miksi juri oli niin pahoinvoivan oloinen? Onko kipeänä?
Mielestäni ei näyttänyt kipeältä vaan pahoinvoivalta.
Millaiset pisteet Johanna ja Jurtza sai? Meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta mut kun Janin musiikki alkoi soida, mua alkoi itkettää! Liikutuin yllättäin jonkun vanhan muiston siivittämänä kauas nuoruuteen ja kun Jani niin aidon kömpelösti mutta tosissaan tanssi, se vaan niin kosketti vanhaa sydäntä! Kiitos!
Mulla kävi samoin. Liikutuin jostain syystä.
Mutta mut sai liikuttumaan itse se kappale.
Alkeellinen. Kamalan rumat ikenet ämmällä, miksi J. ei hymyile suu kiinni, tosi rumaa.
Tosi rumaa on sinun kirjoituksesi. Kaikkia pään sisäisiä törkyjä ei tarvitse päästää ulos kaikkien nähtäväksi. Pystytkö siihen.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan naisjuontaja korvaa viikon parhaan parin illan parhaaksi pariksi, koska kyllähän samalla sitä on viikonkin mittapuun mukaan.
"Mitä ajatuksia", typerää naisjuontajan kieltä. "Sikahauskaa", ei Nico ei mitään sikoja.
Mietin kans, että voi päivää, eikö oikeesti joku voi käsikirjoittaa näitä ’haastatteluja’. Niin on valjuja.
Vierailija kirjoitti:
Nico kehuu omaa takapuoltaan.
Terhakan näköinen onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bumtsi-bum Jari Puhakka
En tiennytkään että on Johannan isä. Kuka se hänen veljensä olikaan? Joona?
Joona ja Johanna ovat pikkuserkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Katri Riihilahti on upein vuodesta toiseen. Ilo silmälle, vaikken lesbo olekaan. Illan paras! Ja Nicokin ihan hyvä ja näyttävä mies.
Aika kuiva, tylsä ja pätemisen tarvetta liikaa.
Mä katson tätä.ohjelmaa tanssiesitysten takia. Katrilla on huippuja.
Juontajakaksikko on kyllä kovin valju nykyään. Mitään särmää ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko esitellä haaroväliään, kuten Nicon nostossa, mautonta. Onko kappale Wicked Game. Olisi tarvinnut mieslaulajan, kuten Elämäni biisin Mikkolan.
Katri yritti kädellä pitää helmaa paikallaan, ettei paljastelisi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta mut kun Janin musiikki alkoi soida, mua alkoi itkettää! Liikutuin yllättäin jonkun vanhan muiston siivittämänä kauas nuoruuteen ja kun Jani niin aidon kömpelösti mutta tosissaan tanssi, se vaan niin kosketti vanhaa sydäntä! Kiitos!
Mulla kävi samoin. Liikutuin jostain syystä.
Mutta mut sai liikuttumaan itse se kappale.
Alkeellinen. Kamalan rumat ikenet ämmällä, miksi J. ei hymyile suu kiinni, tosi rumaa.
Tosi rumaa on sinun kirjoituksesi. Kaikkia pään sisäisiä törkyjä ei tarvitse päästää ulos kaikkien nähtäväksi. Pystytkö siihen.
Jotain rajaa sentään siihen pakkomielteeseen keitä kehutaan kauniiksi (tai komeaksi) ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Nico voisi vaikka pudota. Ei jäisi ikävä.
Tai Ellinoora.
Ilkka tekee biisin Annin ja Ansain uudesta ystävyydestä
Hieno teema! Hoo hoh hoo hoh!
Johanna Puhakkahan tässä aiemmassa jaksoissa viittasi lapsuutensa ahdistaviin tapahtumiin. Viittasiko isänsä alkoholismiin ja sen seurauksiin.