Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (5671)

Vierailija
5521/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaksossa jossa Hanski putosi, heillä oli älyttömän tylsä kappale. Tykkään Laila Kinnusen musiikista, mutta valittu kappale oli tylsä ja Laila ei ollut sitä laulamassa niin ei se jäänyt mieleen.!"

Sepä olisikin ollut kunnon twisti, kun olisivat kaivaneet Laila Kinnusen laulamaan tuon biisin :D 

Vierailija
5522/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahanhimolla ja toisille laiteriippuvuuksien luomisellako menestystä mitataan. Jos harhaisena kuvittelee olevansa esimerkki.

"Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista" Etpä voisi enempää alleviivata sitä, miten kateellinen olet Nicolle :D

Jos olisin mennyt Puolustusvoimien palvelukseen, muuhun kuin SIV-virkaan, en sitä olisi pettänyt ja lähtenyt livohkaan.

Ehkä ei pärjännyt siellä, kyllä se niin on että kun sinne lähtee niin on siellä kunnes pääsee eläkkeelle, pitää olla selkärankaa sitoutua täysin sotilasuraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5523/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole tanssin asiantuntija, mun mielestä on helpompi seurata mahdollista kehittymistä niiden kohdalla joiden lähtötaso on heikko. 

Mä en naura Janille vaan odotan mielenkiinnolla, että miten hän kehittyy viikko viikolta. 

Jos äänestäisin niin voisin äänestää häntä siksi, että kehitystä aivan nollasta on kiinnostavaa seurata. 

Mun mielestä näyttää siltä, että hän kyllä yrittää tosissaan. 

Harmi, että Uniikki putosi. Hänen kehitystään olisi myös ollut kiinnostavaa seurata. 

Anna Hanski oli ehkä liian tasapaksu eli ei ollut todella huono, eikä myöskään parinsa kanssa erityisen mielenkiintoisia numeroita tuottava niin mulle oli aivan sama putoaako vai ei. 

T: Varhais keski-ikäinen katsojatar

Vierailija
5524/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jaksossa jossa Hanski putosi, heillä oli älyttömän tylsä kappale. Tykkään Laila Kinnusen musiikista, mutta valittu kappale oli tylsä ja Laila ei ollut sitä laulamassa niin ei se jäänyt mieleen.!"

Sepä olisikin ollut kunnon twisti, kun olisivat kaivaneet Laila Kinnusen laulamaan tuon biisin :D 

No heh, heh. Tarkoitin, että Kinnusen mahtava tulkinta oli niin suuri osa niiden kappaleiden viehätystä että ilman sitä ne ovat aika laimeita. Vaikka Jennie Storbacka on huikean hyvä laulaja, ei hän juuri tuosta kappaleesta saanut irti mitään erityistä. 

Vierailija
5525/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin vaaka mamboa lajiksi nooh sitähän ne varmaan kun kamerat sammuu,,

Vierailija
5526/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tähän pitäisi ottaa enemmänkin tanssitaidottomia. Olisi kiinnostava seurata kehityskaaria sen sijaan, että ollaan jo ensimmäisessä jaksossa valmiita tanssijoita. Toki vaatii paljon pokkaa lähteä miljoonayleisön eteen näyttämään, ettei osaa jotain, joten voi olla vaikea houkutella mukaan tanssitaidottomia. 

Vierailija
5527/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda ja Jani huonoimmat. 

Vierailija
5528/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Elli Nooralla oli niin ruma esiintymisasu!

Onko vartalo hänelle kompleksi? Hoikka hän on mielestäni. 

Vierailija
5529/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan äänestä ketään. Olen varhais keski-ikäinen nainen joka on katsonut ohjelmaa ekasta kaudesta asti. 

Mun havainto on, että tässä on aluksi niin paljon pareja, että aluksi putoaa aina kaikkein tylsimmät parit. Kaikkien mukanaoloa ei edes muista lähetyksen edessä. Ne, joita ei muista, putoavat. 

Me parit, joilla koreografia, biisi, puvustus, valaistus ja tarina ovat kiinnostavimpia, jatkavat. 

Jaksossa jossa Hanski putosi, heillä oli älyttömän tylsä kappale. Tykkään Laila Kinnusen musiikista, mutta valittu kappale oli tylsä ja Laila ei ollut sitä laulamassa niin ei se jäänyt mieleen. 

Vaatteet olivat tylsät, joku ruskea mekko. Valaistus oli tympeä myös. 

Edellisellä viikolla oli hienompi kokonaisuus heillä. 

Iällä ja sukupuolella tuskin asiassa tekoa. 

Aivan, ei pidä olla mikään tosikko ja on totta että tietysti mielenkiintoisia ihmisiä seurataan ja moni kuitenkin vielä tänä päivänä  arvostaa rehellisyyttä, aitoutta ja luonnon mukaisuutta ihmistä joka ottaa rennosti parhaansa yrittäen eli löysin rantein mennään hymyillen.

Vierailija
5530/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johannalla oi myös ruma asu ja  saappaat!

Valitsevatko itse asunsa?

...Lindalla todella kaunis asu..mutta tanssissa on vielä opittavaa

Onko Anni taitava tanssija?

Johannalla oli täydellinen Abba-asu. Juuri tuollaisissa saappaissa jne. Agneta ja Frida aikonaan esiintyivät. Asuvalinta tehdään yhdessä puvustamon kanssa ja siinä luonnollisesti huomioidaan valittu kappale ja tanssin tyyli. Johannan tanssina oli samba ja se oli hienosti yhdistetty Abba-lookiin. Yksi onnistuneimpia stailauksia tässä ohjelmassa. 

Vierailija
5531/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo kuvia Abbasta, ymmärtää, miksi Johannalla oli tuollaiset saappaat. Ne olivat aikoinaan Abban naisia tavaramerkki. Tässä yksi kuva, josta voit katsoa: 

https://antikka.net/tuote/abba-3/?gad_source=1&gad_campaignid=242019218…

Vierailija
5532/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät varmasti valitse itse asujaan, kyllä tuotannon puvustus hoitaa sen.

Vierailija
5533/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Parkkali on pudonnut kisasta pois? Jos on, niin sittenhän tuota ohjelmaa voisi vähäsen vilkaistakin. 

Ihan hirveästi ei tarvitse energiaa käyttää, että tuon asian pystyy selvittämään katsomatta ohjelmaa. Voit pyytä äidiltä apua, jos et itse osaa etsiä tuota tietoa. 

Vai että oikein äidiltä apua? Ihanko itse keksit tämänkin nokkeluuden, vai isäkö neuvoi vastaamaan noin? Jos kerran tiedät vastauksen kysymykseen, niin mikset voi vaan sanoa, onko pudonnut vai ei? No, koska v-mainen luonne, niin just siks. Tollanen tapaus sitten neuvoo muita pyytämään apua äidiltä. Tämä palsta nimenomaan on juuri sitä varten, että aiheesta keskustellaan. Kun joku jotain asiaa kysyy, niin jos siihen ei voi vastata asiallisesti, ei tartte vastata mitään. Kun kerran asian paremmin tiedät, niin onpa liian paha ja ylivoimaisen vaikea rasti vastata lyhyesti kyllä tai ei. Helpompaa ja mukavampaa ruveta v...uilemaan kysyjälle. Mutta sehän se on nykyään valtaosalla porukalla se elämän suola ja sokeri, jota ilman ei yksinkertaisesti pystytä ja osata olla. Näsäviisas räkänokka, jolla lähti taas Jopo keulii. 

Mä nyt tässä vähän paukutti takaisinpäin, sillä niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ei siinä sen kummempia syitä tarvi olla. Öitä.

Vierailija
5534/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahanhimolla ja toisille laiteriippuvuuksien luomisellako menestystä mitataan. Jos harhaisena kuvittelee olevansa esimerkki.

"Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista" Etpä voisi enempää alleviivata sitä, miten kateellinen olet Nicolle :D

Jos olisin mennyt Puolustusvoimien palvelukseen, muuhun kuin SIV-virkaan, en sitä olisi pettänyt ja lähtenyt livohkaan.

Ehkä ei pärjännyt siellä, kyllä se niin on että kun sinne lähtee niin on siellä kunnes pääsee eläkkeelle, pitää olla selkärankaa sitoutua täysin sotilasuraan.

Miten niin? Miksi ei muka voi vaihtaa parempaan tai kiinnostavampaan? Ennen sieltä sentään pääsi nuorena eläkkeelle, nykyään ei niinkään. 

Vierailija
5535/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Elli Nooralla oli niin ruma esiintymisasu!

Onko vartalo hänelle kompleksi? Hoikka hän on mielestäni. 

Ja myös joku kompleksi ettei hiuksia saa laittaa kiinni, tai mitään kampausta? 

Vierailija
5536/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin näin, se on Pågen!

Vierailija
5537/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens vuonna ttk:n tulee t,hakkarainen😝

Vierailija
5538/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani on paras in the best,parikkalasta tullu monia huippu tanssioita maalimalle parikkalan tanssi opistosta,

Vierailija
5539/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nico putoaa seuraavana.

Mä veikkaan Lindaa ja Valtteria. Jos siis hölmö kansa on jälleen puhelimella ja nakuttaa Janille ääniä. 

Samaa veikkaan minä. Linda on suurelle yleisölle tuntematon ja tässä ohjelmassa ratkaisee ihan muu kuin, oletko hyvä tanssija vai ei. Esim. Jaakko Parkkali pääsisi pitkälle, vaikka vain seisoisi paikallaan ja keinuttaisi lantiotaan. 

Linda voi kuunnella Jormaa ja yrittää vähän hymyilläkin, ei kukaan halua katsoa moista yrmynaamaa. Onko koko elämän oltava joku hampaat irveessä kilpailu. 

Vierailija
5540/5671 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan esitys oli jakson teemaan parhaiten onnistunut eli Cha Cha discotyyliin ja siihen sopiva biisi. 
Oudoin biisivalinta oli Claudialla ja Janilla, sehän ei sopinut yhtään vauhdikkaaseen tanssiin. Ultra Bra ja "Sinä lähdit pois"  - Jani ei lähtenyt pois, muttei pysynyt perässäkään 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme