Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5133)
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kaksi , jotka lähtee jurtsan kans treffeille. Joku p@viaani hermostui siitä totaalisesti.
Huo ran pentujen aivoton jankkaus ärsyttää, koska se on vammaista ja pilaa ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, että Anni olisi raskaana. Mutta kun ikääkin on "jo" 44 v., niin näin varmasti väärin. Ja lapsiakin on saanut jo kolme.
Miksi luulet, että 44v ei voisi olla raskaana?
N46v, 1v lapsen äiti
Voihan sitä tietysti olla raskaana, mutta kauhea vanha. Iso vaara että lapsi ei saa nauttia vanhemmistaan ( jos samaa ikäluokkaa) kauhean pitkään. En uskaltaisi
Ei sun tarvitsekaan.
Pystyykö tuo ikäinen edes leikkimään lattialla liikkuvasti lapsen kanssa? Lapsi parka, ei varmaan tule kauhean urheilullista.
Mitä houriset, lapsi? 44v pystyy ihan helposti leikkimään lapsen kanssa lattialla. Minun 76v äitinikin pystyy. Ei 44v ole mikään raihnainen vanhus :D
Kyllähän 44 v on jo aika vanha!viiskymppiset samaan aikaa ku ekaluokka. Varmasti joku luulee ett mummo tullut saattaa lapsenlapsensa kouluun. Ja muutenkin 44 v on vanha, ihan Mummotunneli peruskamaa, eli vanha
Olen miettinyt, että kun oppilaat värvätään ilmeisesti jo alkuvuodesta ja opettajatkin sovitaan, harjoittelevatko "salaa" yhdessä koko kevään jo pohjia. Tämä pohdinta siksi, että yleistaso on noussut vuosien varrella ja tuomaritkin ihmetelleet että elokuun muutaman treeniviikon jälkeen ovat jo niin hyviä!
Moni naisoppilas on laihduttanu ohjelmaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että kun oppilaat värvätään ilmeisesti jo alkuvuodesta ja opettajatkin sovitaan, harjoittelevatko "salaa" yhdessä koko kevään jo pohjia. Tämä pohdinta siksi, että yleistaso on noussut vuosien varrella ja tuomaritkin ihmetelleet että elokuun muutaman treeniviikon jälkeen ovat jo niin hyviä!
Ellinoora on laihduttanu.
Monia oppilaita on vuosien varrella aiemminkin kysytty mukaan. On siis voinu valmistautua kuntokuurillakin.
Vierailija kirjoitti:
Monella oppilaalla on vahvaa tanssitaustaa. Silloin on helpompi oppia tanssit nopeassakin aikataulussa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se ainoa asia TTK:ssa, mistä en pidä. Huono tanssija äänestetään säälistä/herjalla jatkoon. Huoh.
Nimenomaan. Muutamaan vuoteen ei ole ollutkaan vastaavaa täysin tanssitaidotonta puujalkaa kuin Jani Halme. Huonoimmatkin ovat olleet jotain Uniikin tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, että Anni olisi raskaana. Mutta kun ikääkin on "jo" 44 v., niin näin varmasti väärin. Ja lapsiakin on saanut jo kolme.
Miksi luulet, että 44v ei voisi olla raskaana?
N46v, 1v lapsen äiti
Voihan sitä tietysti olla raskaana, mutta kauhea vanha. Iso vaara että lapsi ei saa nauttia vanhemmistaan ( jos samaa ikäluokkaa) kauhean pitkään. En uskaltaisi
Ei sun tarvitsekaan.
Pystyykö tuo ikäinen edes leikkimään lattialla liikkuvasti lapsen kanssa? Lapsi parka, ei varmaan tule kauhean urheilullista.
Mitä houriset, lapsi? 44v pystyy ihan helposti leikkimään lapsen kanssa lattialla. Minun 76v äitinikin pystyy. Ei 44v ole mikään raihnainen vanhus :D
Kyllähän 44 v on jo aika vanha!viiskymppiset samaan aikaa ku ekaluokka. Varmasti joku luulee ett mummo tullut saattaa lapsenlapsensa kouluun. Ja muutenkin 44 v on vanha, ihan Mummotunneli peruskamaa, eli vanha
Sanoo, Veeti-Julia 11v. Menepäs nyt nukkumaan. Huomenna on sinulla koulupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä Jurijsksen kanssa kahville, mutta hän on tietysti varattu. Sehän on selvää.
Eikä lähtisi kanssasi yhtään mihinkään vaikka ei olisikaan varattu.
Ei sun tarviikkaan, ku mä lähen.
Opettelepa lukemaan, lapsipieni. Ei tuossa minusta puhuttu :D
Puhuttiin sinusta vastauskommentissa @pina
Niin puhuit, koska olet lukutaidoton vammainen. Minä kirjoitin, etä Jurtsa ei sinun kanssasi lähtisi minnekään. Sinä va jakki sitten vastasit lukutaidottomana, että MINUN ei tarvitse lähteä. Vai oletko niin saatanan tyhmä, että luulet minun olevan Jurtsa :D:D:D:D:D:D:D:D
Älkääs nyt. Meitä on tässä näköjään kolme, jotka keskustelevat jurtzasta. Minä sanoin alunperin, että lähtisin J:n kanssa kahville. Hän nimittäin edustaa täysin sellaista miestä mistä pidän. Mutta ei kai se sinun huoli olisi lähtisikö hän vai ei? :))
Ja minä vastasin siihen, että HÄN ei lähtisi sinun kanssasi, vaikka olisi vapaakin. Mitä kohtaa et tuosta ymmärtänyt?
Kysyn treffeille jurtzaa ;)
Minä kans meen treffeille.
Kyllä jurtzaa nyt vietäis. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellinoora on laihduttanu.
Monia oppilaita on vuosien varrella aiemminkin kysytty mukaan. On siis voinu valmistautua kuntokuurillakin.
Ellinooran leninkiä väreineen ei tajunnut lainkaan. Ei liittynyt vähääkään Popedaan.
Ihme, ettei häntäheikkiope vielä pudonnut?
Jani on ihana ja vetävä tyyppi. En ihmettele äänimäärää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma siinä on, jos noin tekevät? Kyllähän porukka treenaa Erikoisjoukkoja, Selviytyjiä jne. vartenkin. Miksi ei siis tätä varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kaksi , jotka lähtee jurtsan kans treffeille. Joku p@viaani hermostui siitä totaalisesti.
Huo ran pentujen aivoton jankkaus ärsyttää, koska se on vammaista ja pilaa ketjun.
No lopeta se jankkaus ḥuorąnpentu. Jurtsa lähtee treffeille mun kans.
Hyvin sanottu tuomarilta, samaa ehti itse ajatella moneen kertaan, jo alkukuvassa. Ihan Disney tuli mieleen siitä prinssiasusta, ei kuvastanut tanssia sitten niin yhtään. Pielessä sekin puvustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kohta poliisi ovella.
No, Jani ei ole harjotellu etukäteen. Eikä ollu laihiksella. Eikä kuntokuurilla.
Annan olisi kuulunu saada jatkaa tanssiharjoittelua. Tulosta on tullut ja intoa olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lopeta se jankkaus ḥuorąnpentu. Jurtsa lähtee treffeille mun kans.
Söpöä, kun huo ran pentu yrittää olla nokkela leikkiessään papukaijaa.
Vierailija kirjoitti:
Jani on ihana ja vetävä tyyppi. En ihmettele äänimäärää.
Tosi hauska tyyppi.
Kenen 11 v lapsi tietää mikä on Mummotunneli? Onks toi Lase-juttu?
Johanna todella kaunis ja kivan oloinen ihminen.