Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (5133)

Vierailija
5041/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo se raskauskeskustelu, kukaan tanssijoista ei ole (tiettävästi) raskaana. Tässä ketjussa aiheena on TTK.

Jurza on ihana, toivottavasti Johannan kanssa pysyvät pitkään mukana, Jurza on aina pudonnut hyvin alkuvaiheessa kisaa, ne kerrat, mitä on mukana ollut.  

Vierailija
5042/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lähteä Jurijsksen kanssa kahville, mutta hän on tietysti varattu. Sehän on selvää. 

Eikä lähtisi kanssasi yhtään mihinkään vaikka ei olisikaan varattu. 

Ei sun tarviikkaan, ku mä lähen. 

Opettelepa lukemaan, lapsipieni. Ei tuossa minusta puhuttu :D

Puhuttiin sinusta vastauskommentissa @pina

Niin puhuit, koska olet lukutaidoton vammainen. Minä kirjoitin, etä Jurtsa ei sinun kanssasi lähtisi minnekään. Sinä va jakki sitten vastasit lukutaidottomana, että MINUN ei tarvitse lähteä. Vai oletko niin saatanan tyhmä, että luulet minun olevan Jurtsa :D:D:D:D:D:D:D:D

En minä ollut minnekään menossa sekaśikiö.

Komentissa puhuttiin sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5043/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin, että  Anni olisi raskaana. Mutta kun ikääkin on "jo" 44 v., niin näin varmasti väärin. Ja lapsiakin on saanut jo kolme.

Miksi luulet, että 44v ei voisi olla raskaana? 

N46v, 1v lapsen äiti

Voihan sitä tietysti olla raskaana, mutta kauhea vanha. Iso vaara että lapsi ei saa nauttia vanhemmistaan ( jos samaa ikäluokkaa) kauhean pitkään.  En uskaltaisi

Ei sun tarvitsekaan.

Pystyykö tuo ikäinen edes leikkimään lattialla liikkuvasti lapsen kanssa? Lapsi parka, ei varmaan tule kauhean urheilullista.

Mitä houriset, lapsi? 44v pystyy ihan helposti leikkimään lapsen kanssa lattialla. Minun 76v äitinikin pystyy. Ei 44v ole mikään raihnainen vanhus :D

Vierailija
5044/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin, että  Anni olisi raskaana. Mutta kun ikääkin on "jo" 44 v., niin näin varmasti väärin. Ja lapsiakin on saanut jo kolme.

N46v, 1v lapsen äiti

Eikö joku ollut joskus raskaana TTK:n aikana? Tanssi raskaana ollenkaan. 🤔

Siis joku tanssioppilas.

Löysin netistä tiedon, että TTK-tähtioppilas Vanessa Forsman (tai Kurri) oli kuin olikin raskaana vuonna 2007, kun tanssi Marko Keräsen kanssa. Paljasti raskauden vasta kuvausten päätyttyä, mutta katsojat olivat kyllä huomanneet hoikan naisen vatsan pyöristymisen. 

https://www.is.fi/tanssiitahtienkanssa/art-2000000017941.html

Sama oli Manuela Boscon kohdalla.

Manuela Bosco oli raskaana kilpaillessaan Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa syksyllä 2013.

Bosco paljasti raskautensa julkisesti ohjelman loppuvaiheessa marraskuussa 2013. Hän eteni parinsa Matti Puron kanssa aina TTK-finaaliin saakka ja sijoittui kisassa hopealle. Finaalin aikaan Bosco oli noin viidennellä tai kuudennella kuukaudella raskaana, ja hänen esikoisensa syntyi seuraavan vuoden huhtikuussa.

Vierailija
5045/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska tyhmän typerä ohjelma. En periaatteestakaan katso näin höhliä ohjelmia, mitä iso osa kansasta katsoo mielellään. Paskan MTV: n ja Iltiksen "  yhteistuotantoa " kait tämä hölmöily. 

Miten sitten olet täällä kommentoimassa ja "tiedät" että tyhmä ohjelma? Jos et katso höhliä ohjelmia? Jäit kiinni valehtelusta. 

Minä katsoin ja Katri Riihilahti oli parinsa kanssa aivan ylivoimainen! Näin äänestäjätkin tuumivat. 

Vierailija
5046/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banijayn vastaava tuottaja Martti Sivonen kertoi MTV Uutisille, mistä sunnuntaina lähetyksessä nähty tekninen vika johtui. 

– Kone, mikä käynnistää klikin ei toiminut. Sieltä ei lähtenyt tempo bändille eli biisiä ei voitu aloittaa. En muista ihan hetkeen, että näin olisi käynyt. On välillä hyvä saada muistutus siitä, että me todella tehdään suoraa lähetystä, Sivonen sanoi.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suora-lahetys-klo-21-30-pudonnut-tt…

Vierailija
5047/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo se raskauskeskustelu, kukaan tanssijoista ei ole (tiettävästi) raskaana. Tässä ketjussa aiheena on TTK.

Jurza on ihana, toivottavasti Johannan kanssa pysyvät pitkään mukana, Jurza on aina pudonnut hyvin alkuvaiheessa kisaa, ne kerrat, mitä on mukana ollut.  

Minä menen jurtsan kans treffeille.

Vierailija
5048/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46v, 1v lapsen äiti

Eikö joku ollut joskus raskaana TTK:n aikana? Tanssi raskaana ollenkaan. 🤔

Manuela Bosco taisi myöskin olla raskaana kisassa ollessaan.

Vierailija
5049/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lähteä Jurijsksen kanssa kahville, mutta hän on tietysti varattu. Sehän on selvää. 

Niin puhuit, koska olet lukutaidoton vammainen. Minä kirjoitin, etä Jurtsa ei sinun kanssasi lähtisi minnekään. Sinä va jakki sitten vastasit lukutaidottomana, että MINUN ei tarvitse lähteä. Vai oletko niin saatanan tyhmä, että luulet minun olevan Jurtsa :D:D:D:D:D:D:D:D

Älkääs nyt. Meitä on tässä näköjään kolme, jotka keskustelevat jurtzasta. Minä sanoin alunperin, että lähtisin J:n kanssa kahville. Hän nimittäin edustaa täysin sellaista miestä mistä pidän. Mutta ei kai se sinun huoli olisi lähtisikö hän vai ei? :))

Ja minä vastasin siihen, että HÄN ei lähtisi sinun kanssasi, vaikka olisi vapaakin. Mitä kohtaa et tuosta ymmärtänyt? 

En minä sinulle siihen kommentoinut mitään. Joku muu kommentoi. Mutta kiitos kommentista voinen tässä sanoa nyt. Onko se ok?

Vierailija
5050/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Samoin se pieni sävy, mikä aiemmin oli, että repliikit opetellaan ulkoa ja niitä välillä vähän takellellen pajatettiin. Mielestäni uudet juontajat eivät toista ohjattua kässäriä, vaan juttelevat sen kirjoitetun setin luonnollisemmin yleisölle." 

Sorry, mutta haastattelussa Veronica sanoi, että repliikit todellakin luetaan kässäristä ja opetellaan ulkoa. 

Juu, huonosti ilmaisin alkujaan. Tiedän, että opettelevat ulkoa juonnot, mutta minulle vaikuttaa, että eivät toista tekstiä kuin mantraa, vaan tuottavat sen ulos luonnollisemmin ja sisäistetymmin. Ulkoa opettelu ei välity, aiemmilta se näkyi selvemmin. 

Rauhallisempi (puheen) rytmi myös tekee sen, että repliikit on helpompi muistaa ja pienen muistikatkoksen tullessa tietää ja ymmärtää, eikä vain muistele, mitä on sanomassa. :) 

Hyvä kun täsmensit! 

T. Alkuperäinen väsyneillä ilta-aivoilla

Vierailija
5051/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se ainoa asia TTK:ssa, mistä en pidä. Huono tanssija äänestetään säälistä/herjalla jatkoon. Huoh.

Vierailija
5052/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näytti ihan siltä, että Marko Keränen on raskaana. Voiko olla, kun on jo 46v? 

Vierailija
5053/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banijayn vastaava tuottaja Martti Sivonen kertoi MTV Uutisille, mistä sunnuntaina lähetyksessä nähty tekninen vika johtui. 

– Kone, mikä käynnistää klikin ei toiminut. Sieltä ei lähtenyt tempo bändille eli biisiä ei voitu aloittaa. En muista ihan hetkeen, että näin olisi käynyt. On välillä hyvä saada muistutus siitä, että me todella tehdään suoraa lähetystä, Sivonen sanoi.

Ensi kerralla bändi ottakoon metronomin mukaan.

Vierailija
5054/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkääs nyt. Meitä on tässä näköjään kolme, jotka keskustelevat jurtzasta. Minä sanoin alunperin, että lähtisin J:n kanssa kahville. Hän nimittäin edustaa täysin sellaista miestä mistä pidän. Mutta ei kai se sinun huoli olisi lähtisikö hän vai ei? :))

Ja minä vastasin siihen, että HÄN ei lähtisi sinun kanssasi, vaikka olisi vapaakin. Mitä kohtaa et tuosta ymmärtänyt? 

Kysyn treffeille jurtzaa ;)

Vierailija
5055/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurza on kuin Depeche Moden Dave Gahan.

Vierailija
5056/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Ammattimuusikot eivät osaa aloittaa biisiä ilman, että joku "klikki" antaa heille tempon? Minä olen ihan harrastelijamuusikko ja osaan soittaa oikeassa tempossa ilman mitään "klikkejä". Jos ei muuten onnistu, parilla kympillä saa perinteisen metronomin, josta saa tempon. 

Vierailija
5057/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi , jotka lähtee jurtsan kans treffeille. Joku p@viaani hermostui siitä totaalisesti.

Vierailija
5058/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn treffeille jurtzaa ;)

Minä kans meen treffeille.

Vierailija
5059/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt saippuata suuhun!

Vierailija
5060/5133 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla bändi ottakoon metronomin mukaan.

Bändin johtaja olis voinut antaa tahdin ja huutaa vaikka yy kaa koo. Ja lähtee siitä. Mitä siihen mitään konetta tarvii.