Donald Trumpin älykkyysosamäärä on 145.
Kommentit (51)
"Olen todella älykäs. Olen ehkä maailman älykkäin. Olen myös kaunis. Olen kaunis ja älykäs. Ihmiset ovat tyhmiä. Minä olen älykäs."
Ei uskoisi kun antaa niin tyhmän vaikutelman itsestään.
Kermaperzemiljonääri. Pakoili vietmaminsodan kutsuntoja eikä tarvinnut lähteä sotimaan, kunnon häntäheikki yms yms
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kuin saapas.
Pakko olla, jos Yle niin kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kuin saapas.
Pakko olla, jos Yle niin kertoo.
Näkeehän sen jo naamasta.
Se on sen oma arvio, eikä mitattu tieto, joten menee huutonaurun puolelle.
Sen opettaja kertoi, että tyhmin oppilas mikä sillä on ikinä ollut 😄
Se mitä vaaka kertoo ei korreloi ÄOn kanssa.
Jos hän niin sanoo, niin sitten asia myös faktisesti on niin. Hänellähän on tunnetetusti vankka todellisuudentaju, eikä hän esimerkiksi koskaan sorru toiveajatteluun, jossa hän väittää tai lupaa asioita omien fantasioidensa pohjalta.
Hän ei tehnyt noin esimerkiksi Meksikon muurin rakentamisen, Hillaryn vangitsemisen, koronaviruksen pysäyttämisen, valtion budjetin tasaamisen, Pohjois-Korean kriisin ratkaisemisen, Obamacaren korvaamisen tai Ukrainan sodan lopettamisen kohdalla. Hän ei vain sano hyvältä kuulostavia asioilta toivoen, että ne olisivat totta, vaan ottaa myös huomioon realiteetit.
Ainoa diili josta tuokin staple-genius on pystynyt pitämään kiinni on se minkä tuo teki aikanaan neuvostoliitossa ja jatkaa nykyään putlerin kanssa, kuten kaikesta tuon tekemisestä amerikan johdossa nähdään.
Mikään mitä tuo tekee ei ole amerikan etu ja suurin osa on putlerin ja venäjän etu? Jossain kohtaa todennäköisyydet tuolle on niin minimaaliset ettei tuo yksinkertaisesti ole sattumalta mahdollista vaikka kuvittelisikin että tuo on tyhmä eikä tajua mitä on tekemässä joten hosuu menemään arvaillen ja arpomalla päätöksiään.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä vaaka kertoo ei korreloi ÄOn kanssa.
En tiedä millä asteikolla tuon vaaka muka jäisi 145:n.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa diili josta tuokin staple-genius on pystynyt pitämään kiinni on se minkä tuo teki aikanaan neuvostoliitossa ja jatkaa nykyään putlerin kanssa, kuten kaikesta tuon tekemisestä amerikan johdossa nähdään.
Mikään mitä tuo tekee ei ole amerikan etu ja suurin osa on putlerin ja venäjän etu? Jossain kohtaa todennäköisyydet tuolle on niin minimaaliset ettei tuo yksinkertaisesti ole sattumalta mahdollista vaikka kuvittelisikin että tuo on tyhmä eikä tajua mitä on tekemässä joten hosuu menemään arvaillen ja arpomalla päätöksiään.
Onhan sen Venäjän suosiminen ollut niin johdonmukaista, että epäilyt siitä, että olisi pestattu 80-luvulla KGB:n avuksi eivät juuri ihmetytä.
Narsistilla ei ole isänmaata, vain oma napa.
SK kirjoitti:
Jos hän niin sanoo, niin sitten asia myös faktisesti on niin. Hänellähän on tunnetetusti vankka todellisuudentaju, eikä hän esimerkiksi koskaan sorru toiveajatteluun, jossa hän väittää tai lupaa asioita omien fantasioidensa pohjalta.
Hän ei tehnyt noin esimerkiksi Meksikon muurin rakentamisen, Hillaryn vangitsemisen, koronaviruksen pysäyttämisen, valtion budjetin tasaamisen, Pohjois-Korean kriisin ratkaisemisen, Obamacaren korvaamisen tai Ukrainan sodan lopettamisen kohdalla. Hän ei vain sano hyvältä kuulostavia asioilta toivoen, että ne olisivat totta, vaan ottaa myös huomioon realiteetit.
Korona-ajan vinkit 😅
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b268499c-47c0-4c7e-a76a-4144c16719a9
Taitaa olla Oranssin oma näkemys, totuus on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kuin saapas.
Tuo oli loukkaus saapasta kohtaan.
Onko tämä näitä samoja totuuksia, kuin, että Trump on niin hyvässä kunnossa, että voisi elää 200-vuotiaaksi?
Ja Putin ratsastaa karhulla ja peittoaa Venäjän parhaat vapaaottelijat. Eta pravda.
Tuosta unohtui pilkku, piti siis olla 14,5.
Toi on eurodyrokraattien yhteenlaskettu ÄO .