Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5133)
Sorry. Luin väärin ja vastasin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tänne oikein valitetaan. Kansa äänestää eli valittajien mielipide jäi vähemmistöön. No miksi Jani meni jatkoon, koska tämä ei ole kilpailu vaan viihdeohjelma!! Anna ( ei ollut edes kolmen huonoimman tanssijan joukossa) eikä moni muukaan tuo katselijoille yhtikäs mitään. Ei nämä tanssijat tanssi hyvin, katsokaa oikeita tanssijoita, eli jää ainoastaan viihdearvo, jolloin Jani menee kevyesti jatkoon.
ps. joku kehui Annaa ja Samia hyväkäytökselliseksi pariksi. Kuka pareista ei ole käyttäytynyt hyvin?
Tuotanto päättää, ketkä jatkavat. Janilla saa hyvää pöhinää ohjelman ympärille. Annalla ei. Äläkää nyt hyvät ihmiset kuvitelko, että tässä oikeasti on jotain katsojaääniä, joilla peli ratkeaa. Jos olisi, voisi hyvin kertoa, paljonko ääniä on annettu ja kuka sai minkäkin osuuden äänistä.
Juuri näin. Rahat pois tyhmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, että Anni olisi raskaana. Mutta kun ikääkin on "jo" 44 v., niin näin varmasti väärin. Ja lapsiakin on saanut jo kolme.
Miksi luulet, että 44v ei voisi olla raskaana?
N46v, 1v lapsen äiti
Suurin osa ei tule ainakaan eka kertaa raskaaksi siinä iässä. Vanhoja sukusoluja. Ihmisen on tarkoitus lisääntyä alle 30 v ikäisenä
Jani on joka tapauksessa tosi suloinen 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, että Anni olisi raskaana. Mutta kun ikääkin on "jo" 44 v., niin näin varmasti väärin. Ja lapsiakin on saanut jo kolme.
N46v, 1v lapsen äiti
Voihan sitä tietysti olla raskaana, mutta kauhea vanha. Iso vaara että lapsi ei saa nauttia vanhemmistaan ( jos samaa ikäluokkaa) kauhean pitkään. En uskaltaisi
Ei sun tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46v, 1v lapsen äiti
Eikö joku ollut joskus raskaana TTK:n aikana? Tanssi raskaana ollenkaan. 🤔
Siis joku tanssioppilas.
Löysin netistä tiedon, että TTK-tähtioppilas Vanessa Forsman (tai Kurri) oli kuin olikin raskaana vuonna 2007, kun tanssi Marko Keräsen kanssa. Paljasti raskauden vasta kuvausten päätyttyä, mutta katsojat olivat kyllä huomanneet hoikan naisen vatsan pyöristymisen.
https://www.is.fi/tanssiitahtienkanssa/art-2000000017941.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46v, 1v lapsen äiti
Suurin osa ei tule ainakaan eka kertaa raskaaksi siinä iässä. Vanhoja sukusoluja. Ihmisen on tarkoitus lisääntyä alle 30 v ikäisenä
Anni Ihamäellä on kolme lasta, joten ei todellakaan olisi ekaa kertaa raskaana :D Missään ei ole määrätty, että pitää lisääntyä parikymppisenä. Nykyisin ensisynnyttäjien keski-ikä on 31v paikkeilla.
Nyt ihmiset alkaa äänestämään ja tuotanto saa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46v, 1v lapsen äiti
Sinä sikisit sisaruksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46v, 1v lapsen äiti
Eikö joku ollut joskus raskaana TTK:n aikana? Tanssi raskaana ollenkaan. 🤔
Katri Riihilahti oli. Teki paluun ohjelmaan, kun lapsi oli noin 1v ikäinen.
Katri Riihilahti tanssi 26.11.2023 kauden viimeisessä TTK-jaksossa, lapsi syntyi 2.9.2024, joten ei tainnut olla raskaana ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46v, 1v lapsen äiti
Tottahan toki voi olla raskaana, vielä lähes 10 vuotta eteenkin päin mahdollista.
Lähinnä ajattelin ehkä suomalaisnaisten keskimääräistä lapsilukua (n. 1.7 lasta/nainen) ja melko uraorientoitunutta elämää.
T. Alkuper. raskauskommentoija & biologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä Jurijsksen kanssa kahville, mutta hän on tietysti varattu. Sehän on selvää.
Eikä lähtisi kanssasi yhtään mihinkään vaikka ei olisikaan varattu.
Ei sun tarviikkaan, ku mä lähen.
Opettelepa lukemaan, lapsipieni. Ei tuossa minusta puhuttu :D
Puhuttiin sinusta vastauskommentissa @pina
Niin puhuit, koska olet lukutaidoton vammainen. Minä kirjoitin, etä Jurtsa ei sinun kanssasi lähtisi minnekään. Sinä va jakki sitten vastasit lukutaidottomana, että MINUN ei tarvitse lähteä. Vai oletko niin saatanan tyhmä, että luulet minun olevan Jurtsa :D:D:D:D:D:D:D:D
Älkääs nyt. Meitä on tässä näköjään kolme, jotka keskustelevat jurtzasta. Minä sanoin alunperin, että lähtisin J:n kanssa kahville. Hän nimittäin edustaa täysin sellaista miestä mistä pidän. Mutta ei kai se sinun huoli olisi lähtisikö hän vai ei? :))
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Anna Hanski, ja aiemmin Minna Kuukka, in hoa vat vakiotanssikenkiä, jotka ovat kuin avokkaat lisättynä jalkapöydänpäällisremmillä. Ihan hyvät jalassa!
Mutta ne lattarikengät, ne ne on ihan hirveet!!! Kiristävät, painavat, hiertävät ja hankaavat, pelkät narut jalassa. Ikinä en o kaameempia kenkiä jalassa pitäny. Ja vielä tanssia niillä! Miksei kukaan puhu siitä? Eikö Anna ollut vielä moisia joutunu käyttämään?!
Jos on leveä lesti, avokkaat puristaa ja hiertää inhottavasti.
Ellinoorallakin näyttäs olevan leveä lesti.
Vierailija kirjoitti:
"Samoin se pieni sävy, mikä aiemmin oli, että repliikit opetellaan ulkoa ja niitä välillä vähän takellellen pajatettiin. Mielestäni uudet juontajat eivät toista ohjattua kässäriä, vaan juttelevat sen kirjoitetun setin luonnollisemmin yleisölle."
Sorry, mutta haastattelussa Veronica sanoi, että repliikit todellakin luetaan kässäristä ja opetellaan ulkoa.
Edellinenhän juuri sanoi, että juttelevat sen luonnollisemmin yleisölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46v, 1v lapsen äiti
Voihan sitä tietysti olla raskaana, mutta kauhea vanha. Iso vaara että lapsi ei saa nauttia vanhemmistaan ( jos samaa ikäluokkaa) kauhean pitkään. En uskaltaisi
Ei sun tarvitsekaan.
Pystyykö tuo ikäinen edes leikkimään lattialla liikkuvasti lapsen kanssa? Lapsi parka, ei varmaan tule kauhean urheilullista.
Voi Veronika miten suloinen oietkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä Jurijsksen kanssa kahville, mutta hän on tietysti varattu. Sehän on selvää.
No me lähetään sitten hahah :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettelepa lukemaan, lapsipieni. Ei tuossa minusta puhuttu :D
Puhuttiin sinusta vastauskommentissa @pina
Niin puhuit, koska olet lukutaidoton vammainen. Minä kirjoitin, etä Jurtsa ei sinun kanssasi lähtisi minnekään. Sinä va jakki sitten vastasit lukutaidottomana, että MINUN ei tarvitse lähteä. Vai oletko niin saatanan tyhmä, että luulet minun olevan Jurtsa :D:D:D:D:D:D:D:D
Älkääs nyt. Meitä on tässä näköjään kolme, jotka keskustelevat jurtzasta. Minä sanoin alunperin, että lähtisin J:n kanssa kahville. Hän nimittäin edustaa täysin sellaista miestä mistä pidän. Mutta ei kai se sinun huoli olisi lähtisikö hän vai ei? :))
Ja minä vastasin siihen, että HÄN ei lähtisi sinun kanssasi, vaikka olisi vapaakin. Mitä kohtaa et tuosta ymmärtänyt?
Veronica puhuu vuorosanansa mukavan rauhallisesti. Ei ole onneksi sellasta hirveetä hösellyspuhetta ylinopeutettuna kuin Vapun viimeiset kaudet.
Miksi ihmeessä Anna Hanski, ja aiemmin Minna Kuukka, in hoa vat vakiotanssikenkiä, jotka ovat kuin avokkaat lisättynä jalkapöydänpäällisremmillä. Ihan hyvät jalassa!
Mutta ne lattarikengät, ne ne on ihan hirveet!!! Kiristävät, painavat, hiertävät ja hankaavat, pelkät narut jalassa. Ikinä en o kaameempia kenkiä jalassa pitäny. Ja vielä tanssia niillä! Miksei kukaan puhu siitä? Eikö Anna ollut vielä moisia joutunu käyttämään?!