Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Alm-Siira on uusi juontaja.
Uusi juontaja on mies. Tämä varma tieto.
Jos on niin täytyy olla Niko Saarinen.
Vierailija kirjoitti:
Jaakko Parkkali kasasi kaikki makkarat kassan liukuhihnalle lähes tunniksi ja teki kontsaa Kampin Lidlissä. Henkilökunta ei puuttunut tilanteeseen ollenkaan, se että kylmätuotteita seisotettiin lämpimässä oli heille ihan ok. Totesin, että jatkossa parempi ostaa kylmätuotteet jostain, missä niillä ei leikitä.
Instassa video julkaistiin 31.5. Ja siinä Parkkali yhdistää tämän ADHD- lääkitykseen oikein hassunhauskalla vitsailulla.
-Onks tossa tarpeeks?
- Älä vi**u tuu mulle vi**uileen, sä oot ihan v**un pelle.
Ja nyt Parkkali on menossa TTK:n. Että nykyään tuolla makkaran kuskaamisella ja ADHD-irvailulla on julkkis, joka pääsee TTK:n. Tulipa ikävä niitä aikoja, kun TTK:ssa pyörähtelivät urheilijat, näyttelijät ja laulajat.
Minkä takia ne makkarat oli siinä tunnin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Nainen on kuten edellinenkin. Lawson jatkaa ja saa parikseen uuden naisjuontajan. Täysin varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan mammat katsotte, teinit äänestää Parkkalin voittoon vaikkeivat katso edes ohjelmaa.
Ei teinit tällaisia seuraa, tää on keski-ikäisten ja mammojen mieleen.
Hitsi vieköön, nyt meni Helenius ja Heikkilä sekaisin!
Kiitos kun huomautit.
Pidän silti juontajaehdotuksen voimassa, sillä jonkinlainen juonenkiemura on aina mahdollinen🤔
Vierailija kirjoitti:
En ketään. En ole katsonut enää 3 vuoteen, aika on ajanut formaatin ohi. Suomen version pilaa lopullisesti jämähtänyt tuomaristo.
Samaa mieltä olen. MTV3 ei tajua, milloin on aika lopettaa joku ohjelma. Salatut elämät on tästä paras esimerkki. Ymmärrän kyllä osittain, koska siellä ei rahat riitä mihinkään laadukkaaseen tuotantoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut on tuttuja nimiä mutta joku Niko Lingman tuntematon. Ja tanssii parhaan naistanssijan kanssa.
Nico Lingman puhuu vain pyllyistä somessa. Sillä noussut esille.
Minulle ovat miltei kaikki outoja, mä en ala mitään kun ei yhtään vanhempaa julkkista ole mukana. Ovathan nuo nuoret kauniimpia mutta tasapuolisuuden vuoksi olin toivonut paria vanhempaa kääkkää kisaan mukaan. Ei maha mittään. Vappu oli ihan hyvä juontaja, tuskin saadaan yhtä hyvää tilalle. Erkustakin tykkään, vaikka hänet aina kelasin. En ole lainkaan varma katsonko vai enkö katso.
Vierailija kirjoitti:
^ Osa ihmisistä luulee, että Salatut elämät on tosielämää.
Tottamaar, niin kuuluukin. Minulle Promesan henkilöiden asiat ovat täyttä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Nainen on kuten edellinenkin. Lawson jatkaa ja saa parikseen uuden naisjuontajan. Täysin varma tieto.
Ei ole, mies se on. Aika komea mies onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut on tuttuja nimiä mutta joku Niko Lingman tuntematon. Ja tanssii parhaan naistanssijan kanssa.
Nico Lingman puhuu vain pyllyistä somessa. Sillä noussut esille.
Minulle ovat miltei kaikki outoja, mä en ala mitään kun ei yhtään vanhempaa julkkista ole mukana. Ovathan nuo nuoret kauniimpia mutta tasapuolisuuden vuoksi olin toivonut paria vanhempaa kääkkää kisaan mukaan. Ei maha mittään. Vappu oli ihan hyvä juontaja, tuskin saadaan yhtä hyvää tilalle. Erkustakin tykkään, vaikka hänet aina kelasin. En ole lainkaan varma katsonko vai enkö katso.
Ihmettelin, että Matti Leino on mukana. Hän kun on samaan aikaan HKT:n suurmusikaalissa jossain roolissa. No, teatteriesityksiä ei ole sunnuntaisin, joten kaipa se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kahta miestä, kahta erityisryhmään kuuluvaa tms. Todella ärsyttävää jos ei juontajaksi saana normaalia naista kyllästyneen normaalin naisen tilalle.
Tasapuolisuuden vuoksi mies tietenkin, onhan tuomaristossakin kaksi komeaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita "varmoja tietoja" poimittuina eri ketjuista: Susanna Laine, Susani Mahadura, Veronica Verho, Miisa Grekov, Linnea Leino, Sointu Borg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita "varmoja tietoja" poimittuina eri ketjuista: Susanna Laine, Susani Mahadura, Veronica Verho, Miisa Grekov, Linnea Leino, Sointu Borg.
+ Shirly Karvinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin täytyy olla Niko Saarinen.
Ei voi olla TTK juontaja. Niko Saarinen lähtee syksyksi Espanjaan, jossa kuvataan uutta Love Island Suomi kautta.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpa tänne myös uuden orkesterin kokoonpano. Muutama sama muusikko kuin edellisessä bändissä.
Lasse Piirainen - kapellimestari ja koskettimet
Antti Koivula - laulu
Jennie Storbacka - laulu
Ansku Mellanen - basso
Janne Raatikainen - kitara
Abdissa ”Mamba” Assefa - perkussiot
Ville Pynssi - rummut
Jukka Eskola - trumpetti
Pope Puolitaival - saksofonit, huilut, klarinetti
Antti Rissanen - pasuuna
Onko Pope Puolitaival epiteetti tyyliin Keisari Oiling ja Paroni Paakkunainen, siis /poup/??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakko Parkkali kasasi kaikki makkarat kassan liukuhihnalle lähes tunniksi ja teki kontsaa Kampin Lidlissä. Henkilökunta ei puuttunut tilanteeseen ollenkaan, se että kylmätuotteita seisotettiin lämpimässä oli heille ihan ok. Totesin, että jatkossa parempi ostaa kylmätuotteet jostain, missä niillä ei leikitä.
Instassa video julkaistiin 31.5. Ja siinä Parkkali yhdistää tämän ADHD- lääkitykseen oikein hassunhauskalla vitsailulla.
-Onks tossa tarpeeks?
- Älä vi**u tuu mulle vi**uileen, sä oot ihan v**un pelle.
Ja nyt Parkkali on menossa TTK:n. Että nykyään tuolla makkaran kuskaamisella ja ADHD-irvailulla on julkkis, joka pääsee TTK:n. Tulipa ikävä niitä aikoja, kun TTK:ssa pyörähtelivät urheilijat, näyttelijät ja laulajat.
Minkä takia ne makkarat oli siinä tunnin?
Sillä kesti liki tunnin koko homma yhteensä, noutaa ne kyrsät, latoa hihnalle, suunnitella spiikki ja sit ottaa se video 10 kertaa ja kuvia.
Oltiin ihan että miksei henkilökunta puutu, onko tää joku sovittu juttu. Unohdin koko asian, kunnes nyt näin, että tää tyyppi on TTK:ssa ja varmistin instasta, että sama makkaraheppu kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapulla meni usein sanat sekaisin. Toivottavasti seuraaja on selkeäsanainen ja luonteva kameran edessä.
Piti taas tulla tätä jankkaamaan vaikka jo edellisillä sivuilla samasta oli ennestään.
Sekoilee sanoissa, kun pitää puhua niin hirveen nopeasti. Suu käy, mutta ajatus tulee jälkijunassa. Rauhottais vähän!
Jos onkin niin et sami ja ernest lähtee pois ja uudet juontajat on anni ihamäki ja anssi heikkilä. Olen kyllä sitä mieltä, et juontajan täytyy olla ollut itse ttk-oppilaana/opena, et tietää miltä se tuntuu. Anni ei käy.
Ei mitään kahta miestä, kahta erityisryhmään kuuluvaa tms. Todella ärsyttävää jos ei juontajaksi saana normaalia naista kyllästyneen normaalin naisen tilalle.