Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2619)
Hyvä Janne. Tykkään tyypistä ja taidan saada katsella koko syksyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helv……voi olla että taas valitetaan. Ennen olitte Vapun vaatteissa ja morkkasitte ja nyt sitten puhetapaa ja ripsiä ja mitä milloinkin. Menkää itte vetämään tonne jos mikään ei kelpaa ja kaikki pitää haukkua. Hävetkää!
Minä pidän Vapusta, häntä on kova ikävä, kun tuota Veronicaa joutuu kuuntelemaan.
Tarviiko silti morkata uutta juontajaa?
Saarinen paljasti todellisen luonteensa aikanaan suorassa radiolähetyksessä naureskellessaan kelkkailulle kun ei pitänyt sitä kunnon urheiluna. Piti päästä näyttämään että miten "helposta lajista" on kyse ja palkaksi sai aivovamman. Onnea!
Anssi on pysynyt raamikkaana.
Vierailija kirjoitti:
Miten Janne ja Jurjis on punainen vaate joillekin. Mun mielestä aivan ihania persoonia kumpainenkin. 🥰
Eihän heitä voi keskenään verrata, kuin yö ja päivä. Mutta mistä näitä honottajanaisia riittää, kuten Annikin juontajan ohella. Miten juontajaksi voi päästä niin rumaäänisiä kuin Annikin, hyi kamalaa, radioonko.
Vierailija kirjoitti:
Uudella juontajalla joku rauhoittava lääkitys vai menikö liian monta rohkaisupaukkua?,
Usko nyt, että vika ei ole juontajassa, vaan sinun päässäsi.
Janne voi ihan itse pilata voiton jos on käytös kovin ylimielistä. Näinhän kävi Mira Luodille. Tanssitaito kyllä hyvä. Suomalaiset eivät pidä itserakkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarisen Janne melkoinen turhake kaikin puolin.
Kyllä, superhohtavine hampaineen, jota esittelee koko ajan suu auki.
Hymyily ei aivan sovi. Komeampi suu kiinni.
Hymyillä voisit joskus sinäkin, mutta suun kiinni pitäminen ei estä sinua suoltamasta paskaa someen. Se on ikävää.
Ei ole mitään pahaa siinä, jos sanoo, että joku hymyilee kauniimmin suu kiinni kuin että esittelee hampaitaan. Suualueen muoto muuttuu epäedullisemmaksi, kun roikottaa suutaan auki. Sama koskee uutta juontajaa.
Tolla komeella miehellä on myös maailman täydellisimmät hampaat. Jos olisin hän, en koskaan sulkisi suutani.
Anssi taksinkuljettajan asussa.
Tosi hyvä uusi mieslaulaja, ei lainkaan kireä ääni kuten aikaisemmalla miehellä, Annin suomenkielisessä kappaleessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on hyvä ja hauska.
Ihan super hauska on Suomipopillakin. Tai sitten ei.
Ihteensä täynnä.
Esittelyssä sanoi, että "Petos oli minun sarja".
Kävin katsomassa tekijät. Ei pidä paikkaansa. Hänellä oli sivuosa tuossa sarjassa.
Linssilude sanoi tosiaan, että minun Petos on minun sarja.
Petos ei ole Jannen sarja.
Sarjan on käsikirjoittanut Mikko Kuparinen ja ohjannut Mikko Pöllä.
Tässä on kyllä paljon potentiaalisia inhokkeja. Nico, Janne ja Anni ainakin.
Äske veronica ja lawson toimi hyvin yhdessä.
Paljon häiritsevämpää, kun miesopettaja on naisoppilasta paljon ylivoimaisempi kuin se, että naisopettaja lyö laudalta miesoppilaansa.
Vierailija kirjoitti:
Janne voi ihan itse pilata voiton jos on käytös kovin ylimielistä. Näinhän kävi Mira Luodille. Tanssitaito kyllä hyvä. Suomalaiset eivät pidä itserakkaista.
Mikä h*lvetti tossa nyt oli itserakasta, se että hän hymyilee? 😄 Oot niin kade että haisee tänne asti!
joko se tautoitu pervo pelle putos
Sykettä kun ei katso, niin Janne ei kasvoina sano yhtään mitään ennestään.