Onko teillä ystävä joka...
Aina tietää kaikki asiat paremmin eli 'Joo mä kuulin jo, kävin jo'. Tai kerrot että hirvee lumimyrsky täällä, tuli varmaan 20cm. 'Tääl tuli 35cm' . Sato vettä ainakin 20mm, 'tääl tuli 40mm'. Hirvee tuuli, taitaa katkoa puita 'joo meillä meni metsää vaikka kuinka'.
Lähetät kuvan kauniista kukkivasta pensaasta ja vastaus oli, arvaatte mitä. 'No toi meillä kukkii aina'. Meiän posti ei oikein toimi, miten teillä? 'No arvaa, ihan matelee!' Tääl on nyt hellettä ollut 'arvaa onko täällä, varmaan +30' Järvivesi on kylmää, 'täällä varmaan nolla-asteista'
En jotenkin jaksais enää. Onko hänellä jotenkin pätemisen tarvetta? Miks aina kaiken pitää olla paremmin/huonommin kuin muilla?