Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Malminkartanon turvallisuus

Vierailija
25.06.2026 |

En nyt tosiaan nosta esille mitään puukotustapausta vain sanoakseni, että malminkartano ei ole turvallinen alue. Meidän lapset liikkuu siellä koulusta/kotiin. Ahdistaa tosi paljon olla näin varaton, että on pakko valita olla täällä. On tosi paha olla ja pelottaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun jättärin juurella ja on elämäni rauhallisin alue. 

Vierailija
2/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malminkartano on kyllä yksi Länsi-Helsingin pahimmista alueista. Kannelmäki, Pohjois-Haaga ja Pitäjänmäki siinä samassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun jättärin juurella ja on elämäni rauhallisin alue. 

Mä asuin myös vuosia niillä kulmilla. Kuljin bussilla ja hoidin kaupassakäynnit Konalan puolella. Tosi rauhallista oli. 

Vierailija
4/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pysyy erossa päihdeporukoista, on turvassa kaikkialla. Tuossa kohtaa uhrilla oli ihan helvetin huono tuuri. 

Ongelma on mt-ongelmaisten ja päihteenkäyttäjien heitteillepano ysäriltä lähtien.  Porvarihallituksia yli 30 vuotta putkeen yhtä poikkeusta lukuunottamatta. 

Vierailija
5/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole turvassa. Tuurilla täällä pärjäillään.

Vierailija
6/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä missä asut. Sekopäitä ja narkkeja on joka kunnassa. Kts. Ullanlinnan psykiatri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malminkartano on kyllä yksi Länsi-Helsingin pahimmista alueista. Kannelmäki, Pohjois-Haaga ja Pitäjänmäki siinä samassa.

Mitä vikaa Pohjois-Haagassa? Olen asunut aika monessa paikassa Helsingissä ja Espoossa ja P-Haaga on ollut näistä ylivoimaisesti paras ainakin minulle. Hyvä paikka jos haluaa rauhaa ja luontoa, mutta kuitenkin hyvät yhteydet keskustaan ja muualle.

Vierailija
8/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi juna-asemien seudut on huonoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut näillä nurkilla 35 vuotta, 25 vuotta Kannelmäessä ja 10 vuotta Malminkartanossa. Rauhallista ja mukavaa on aina ollut. Nyt on Malminkartanossa ollut näitä henkirikoksia, mutta ei täällä mitään rauhatonta tai turvatonta ole. Tämä viimeinen vanhan miehen murha on ainoa joka on tapahtunut ns. piirien ulkopuolella. Tavallisella pulliaisella ei ole mitään pelättävää, varsinkaan lapsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän