Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppo tapa pitää koti siistinä

Vierailija
25.06.2026 |

Siivoat vaan joka päivä 💁‍

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Astioiden pesu, Imurointia, pöytien/tasojen pyyhkimisiä ja tietysti wc.n pytyn, lavuaarin ja hanojen pesu. Päivittäin. 

Vierailija
42/46 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi edes kylään sellaiseen kotiin, missä ei ole päivittäisiä elämisen jälkiä vaivauduttu siivoamaan. 😱 Seuraan yhtä sellaista tubettajaa, joka asuu pienessä asunnossa. Hän siivoaa vain kerran viikossa, jynssää kaiken mahdollisen yhtenä päivänä, koska ei tee mitään viikolla. Hyi ja yöks. Ihmettelen aina, miten hän voi asua niin viikot, vaikka kuitenkin sitten kerran viikossa siivoaa niin putipuhtaaksi kaiken ja nauttii siitä, että on puhdasta. Seuraan myös toista tubettajaa, joka asuu isossa omakotitalossa. Hän tekee kotona paljon ruokaa työnsä ohessa ja kuvaa sitä ruoanlaittoaan nettiin. Hän siivoaa aina jälkensä samantien ja koti on aina perussiisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vanhana mietit mitä olet elämälläsi tehnyt: noh siivonnut!

Onko siinä jotain paheksuttavaa? Aika moni siivoaa myös työkseen sen oman kotinsa lisäksi.

Vierailija
44/46 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kodin siisteys on täysin riippvainen elämäntilanteesta, eikä siihen ole oikeaa tai väärää ratkaisua, vaan jokainen ratkaisee sen itse, sen hetkisten voimavarojen ja olosuhteinen mukaan, mikä juuri sillä hetkellä elämässä on tärkeintä. 

 

esim. jos perheessä pieniä lapsia, tärkeintä on antaa hyvää hoitoa ja syliä lapsille ja unohtaa se kodin siivous, kunhan perusarki pyörii hyvin, eikä sillä ole mitään väliä miltä koti näyttää. 

Sama jos perhettä kohdannt jokin sairaus, parisuhde-tai taloushuolet yms. 

 

Sitten kun elämä on mallillaan tai kun pääsee eläkkeelle, silloin voi keskityyä vaikka kodinhoitoon ja pitää ne maton hapsut suorana  ja pedit pedattuna. 

Vierailija
45/46 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun vanhana mietit mitä olet elämälläsi tehnyt: noh siivonnut!

Onko siinä jotain paheksuttavaa? Aika moni siivoaa myös työkseen sen oman kotinsa lisäksi.

On se vähän säälittävää.

Vierailija
46/46 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se helppo osuus oli? 

Kai se on siinä, että vähän vaan päivässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä