Lue keskustelun säännöt.
Kuntarekry-sivusto
25.06.2026 |
Olen jättänyt muutaman työhakemuksen Kuntarekryn sivuille, ei ole pariin kuukauteen kuulunut yhtään mitään. Onko muilla tullut mitään yhteydenottoja?
Olen sairaanhoitaja ja hakenut lähihoitajan hommiin kotihoitoon, päiväkoteihin ym., ei ole kuulunut mitään takaisin. Ilmeisesti ei vain tarvetta ole. Noihin yksiköihin on jotenkin vaikeaa löytää yhteystietoja. Yhteen paikkaan laitoin osastonhoitajalle avoimen työhakemuksen, mutta ei mitään vastausta. Suoraan soittaminen tuntuu vähän tungettelevalta, mutta voisiko niinkin kysellä töitä?!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla