Lue keskustelun säännöt.
Hieman kyllä
25.06.2026 |
Epistä että itselläni ei saa olla minkäänlaisia rahavaikeuksia mitä tulee isoihin laskuihin tai en saa edes esittää, että jos vaikka maksaisin parissa erässä. Jos näin esitän saa katseen kuten olisin se :Elämömhallinnan menettänyt raha-asioita tökerösti hoitava.
Jos valitan että vaikeuksia maksaa 1560€ vuokra niin sain huudot:Missä sun rahat?
Sen sijaan se jolla on isommat tulot ja pienemmät menot saa valitella, että nyt on vähön liikaa laskuja satasen yllätyslaskusta? Hieman nurinkurista?
On tämä hilpeää!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos sanoisit 1560 €:n vuokranmaksusta jotain, ihmiset ensimmäisenä ihmettelisi, miksi vitussa kannattaa noin kalliilla asua vuokralla, eikö kannata ostaa jo oma. Varsinkin nyt kun asuntojen hinnat laskeneet.