Tunteisiin vetoava öyhöttäminen vai järkiperustelut?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
"Ei länsimaiden media ole riippumatonta vaan vasemmistoaktivismia täynnä."
Kaikki josta sinä et ole samaa mieltä ei ole vasemmistolaista.
Kaikki jotka ovat eri mieltä kanssasi eivät ole persuja.
ois kiva kun ois sellanen oikea vihervasemmisto eli työväenpuolue joka kannattaa luonnonsuojelua.
kuten joskus ennen...
Vierailija kirjoitti:
Reunavasemmiston valheellisiin ja sepitettyihin ”tarinoihin” pohjautuva öyhötys on rasittavaa.
Yhteiskunnan reunalle omien valintojensa johdosta syrjäytynyt ei pysty muuhun kuin valheisiin, sepityksiin ja öyhöttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Öyhöttäminen on vaan öyhöttämistä ei mitään muuta
Kerro se ruskealle massalle jonka äo on 70.
Älykkyys on sitäkin että ymmärtää abstraktioita. Esim "oma lehmä ojassa" ei tarkoita "onko sinulla lehmiä??
Emotionaalisesti rehellinen viestintä. Mutta sitähän ei emotionaalisesti epärehellisessä yhteiskunnassa harrasteta.
""Persut perustavat politiikkansa faktoihin,""
Ihmisten yleinen ongelma on että he eivät erota faktaa ja siitä faktasta tunteiden ja arvojen kautta muodostettua mielipidettä toisistaan. He siis kuvittelevat omia mielipiteitään faktoiksi.