Tunteisiin vetoava öyhöttäminen vai järkiperustelut?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Öyhöttäminen!
t: Palstapersu
VAROKAA HUIJARIA
Minä olen oikea palstapersu. Annahan tulla esimerrkiä , mitkä perustuu öyhötykseen. Lyö tiskiin joku juttu, niin katsotaan miten homma etenee.
Vierailija kirjoitti:
oikeisto=konservatiiviset uskikset - paitsi että ei ole.
vasemmisto narkkaavia transuhippejä...
paitsi että väärin taas.
mutta mielikuvilla mennään!
"Vasemmistoon uppoaa tunteisiin vetoava öyhötys, esimerkiksi kuvat "Gazan nälkäänäkevistä lapsista". Faktapersut taas osoittavat että kuvassahan on kaikki aikuiset pikemminkin ylipainon puolella."
Faktapersua ei jostain syystä hetkauta se että tieto nälänhädästä tulee YK:n asiantuntijoilta ja tieto ylipainoisista Gazalaisista Israelin hallituksen propagandakoneistolta.
"Olet nainen."
Sinulle meni nyt jo heti ensimmäinen fakta väärin. Se siitä tulee kun reagoi silkalla tunteella.
Vierailija kirjoitti:
"Vasemmistoon uppoaa tunteisiin vetoava öyhötys, esimerkiksi kuvat "Gazan nälkäänäkevistä lapsista". Faktapersut taas osoittavat että kuvassahan on kaikki aikuiset pikemminkin ylipainon puolella."
Faktapersua ei jostain syystä hetkauta se että tieto nälänhädästä tulee YK:n asiantuntijoilta ja tieto ylipainoisista Gazalaisista Israelin hallituksen propagandakoneistolta.
Faktapersut eivät anna sopimattomien faktojen estää hyvää öyhötystä.
Vierailija kirjoitti:
"Vasemmistoon uppoaa tunteisiin vetoava öyhötys, esimerkiksi kuvat "Gazan nälkäänäkevistä lapsista". Faktapersut taas osoittavat että kuvassahan on kaikki aikuiset pikemminkin ylipainon puolella."
Faktapersua ei jostain syystä hetkauta se että tieto nälänhädästä tulee YK:n asiantuntijoilta ja tieto ylipainoisista Gazalaisista Israelin hallituksen propagandakoneistolta.
Suomen tiedotusvälineiden mukaan terroristijärjestö Hamas on luotettava lähde uutisille. Eikä tämä ole edes vitsi, vaikka pitäisi olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öyhöttäminen!
t: PalstapersuVAROKAA HUIJARIA
Minä olen oikea palstapersu. Annahan tulla esimerrkiä , mitkä perustuu öyhötykseen. Lyö tiskiin joku juttu, niin katsotaan miten homma etenee.
Jospa tiskiltäsi haistat 💩💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan oikeiston tilastoihin ja tosimaailmaan perustuvia järkiperusteluita. Sen sijaan halveksun vihavasemmiston valheisiin perustuvaa ja tunteisiin vetoavaa öyhöttämistä.
kerro sitten kun löydät ensimmäisen!
Mika M
Eri
järkiperustelusi ei oikein avaudu, tuohan vaikuttaa enemmänkin ihmisen nimeltä?
Voisiko se olla henkilö, jolla on järkiperusteluja? Yritä ajatella askel pidemmälle.
aikas nihkeä vastaus, että hae itse jonkun tyypin joku lause.
Yhden lauseen perusteella ei voi vetää mitään johtopäätöksiä laajoista kokonaisuuksista.
Meillä on isona ongelmana asiayhteyksistä irrotetut lauseenpätkät ja tarkoitushakuisesti leikatut videot. Ne ovat juuri sitä tunteisiin vetoavaa öyhötystä.
njookyllä, mutta en kyllä saletisti ala hakemaan jonkun jonka sukunimestäkin on vain eka kirjain, koko elämän aikaisia suupäästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Öyhöttäminen!
t: Palstapersu
Vassuli se yrittää kääntää mustan valkoiseksi. Vasemmisto öyhöttää nimenomaan tunteisiin vetoamalla: nyt rääkätään haavoittuvassa asemassa olevia, ethän vie leipää lapsen suusta, ihmisarvo on jakamaton, Suomen elintaso kuuluu kaikille. Persut perustavat politiikkansa faktoihin, jotka kertovat siitä että vain tehokkaat toimet voivat pelastaa hyvinvointivaltion.
"Suomen tiedotusvälineiden mukaan terroristijärjestö Hamas on luotettava lähde uutisille. Eikä tämä ole edes vitsi, vaikka pitäisi olla!"
Voit kysyä itseltäsi että miksi Israel ei päästä riippumatonta länsimaista mediaa lainkaan Gazaan jos sillä ei ole mitään salattavaa?
Lisäksi YK ei perusta tietojaan Hamasiin vaan moniin eri lähteisiin joita sillä vielä on Gazassa sekä ihan suoriin laskelmiin siitä että paljonko sitä ruokaa on sinne Gazaan milloinkin toimitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun uppoaa se että tajutaan sekä järjen että tunteiden osuus mielipiteiden muodostuksessa. Kukaan ei muodosta mielipiteitään pelkästään järjellä ja tunteidenkin takana on yleensä jotain faktoja jotka ovat niitä tunteita aiheuttaneet.
Ongelmia tulee silloin kun ihminen kuvittelee toimivansa silkalla järjellä vaikka oikeasti tunteet ovat vahvasti mukana. Silloin ihminen on yleensä liian itsevarma oikeassaolostaan ja se taas johtaa ylilyönteihin.
Olet nainen.
eri oon, mutta tuohan menee useinkin niin, että tunnepuoli päättää, ja sen jälkeen keksitään ne järkiperusteet.
"Persut perustavat politiikkansa faktoihin,"
Täysin samasta faktasta voi tehdä kaksi täysin erilaista johtopäätöstä riippuen jokaisen omista arvoista.
Esim: Fakta, muualta tulleet ovat yliedustettuina rikostilastoissa
Johtopäätös 1) Kaikki maasta pois
Johtopäätös 2) On parannettava tulijoiden integroitumista
Kumpikin johtopäätös voidaan johtaa samasta faktasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan oikeiston tilastoihin ja tosimaailmaan perustuvia järkiperusteluita. Sen sijaan halveksun vihavasemmiston valheisiin perustuvaa ja tunteisiin vetoavaa öyhöttämistä.
kerro sitten kun löydät ensimmäisen!
Mika M
Eri
järkiperustelusi ei oikein avaudu, tuohan vaikuttaa enemmänkin ihmisen nimeltä?
Voisiko se olla henkilö, jolla on järkiperusteluja? Yritä ajatella askel pidemmälle.
aikas nihkeä vastaus, että hae itse jonkun tyypin joku lause.
Yhden lauseen perusteella ei voi vetää mitään johtopäätöksiä laajoista kokonaisuuksista.
Meillä on isona ongelmana asiayhteyksistä irrotetut lauseenpätkät ja tarkoitushakuisesti leikatut videot. Ne ovat juuri sitä tunteisiin vetoavaa öyhötystä.
njookyllä, mutta en kyllä saletisti ala hakemaan jonkun jonka sukunimestäkin on vain eka kirjain, koko elämän aikaisia suupäästöjä.
Ymmärärn kyllä. Ketjut vaan tuppaavat poistumaan, jos julkaisee nimiä.
Vierailija kirjoitti:
"Suomen tiedotusvälineiden mukaan terroristijärjestö Hamas on luotettava lähde uutisille. Eikä tämä ole edes vitsi, vaikka pitäisi olla!"
Voit kysyä itseltäsi että miksi Israel ei päästä riippumatonta länsimaista mediaa lainkaan Gazaan jos sillä ei ole mitään salattavaa?
Lisäksi YK ei perusta tietojaan Hamasiin vaan moniin eri lähteisiin joita sillä vielä on Gazassa sekä ihan suoriin laskelmiin siitä että paljonko sitä ruokaa on sinne Gazaan milloinkin toimitettu.
Ei länsimaiden media ole riippumatonta vaan vasemmistoaktivismia täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan oikeiston tilastoihin ja tosimaailmaan perustuvia järkiperusteluita. Sen sijaan halveksun vihavasemmiston valheisiin perustuvaa ja tunteisiin vetoavaa öyhöttämistä.
"Se ei meille käy!!" . . no kävi se sit heti !
"Ei länsimaiden media ole riippumatonta vaan vasemmistoaktivismia täynnä."
Onko sinusta sodan toisena osapuolena olevan Israelin tiedotus jotenkin riippumattomampaa?
Siihenhän sinä kuitenki uskot.
"Ei länsimaiden media ole riippumatonta vaan vasemmistoaktivismia täynnä."
Kaikki josta sinä et ole samaa mieltä ei ole vasemmistolaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan oikeiston tilastoihin ja tosimaailmaan perustuvia järkiperusteluita. Sen sijaan halveksun vihavasemmiston valheisiin perustuvaa ja tunteisiin vetoavaa öyhöttämistä.
kerro sitten kun löydät ensimmäisen!
Mika M
Eri
järkiperustelusi ei oikein avaudu, tuohan vaikuttaa enemmänkin ihmisen nimeltä?
Voisiko se olla henkilö, jolla on järkiperusteluja? Yritä ajatella askel pidemmälle.
aikas nihkeä vastaus, että hae itse jonkun tyypin joku lause.
Yhden lauseen perusteella ei voi vetää mitään johtopäätöksiä laajoista kokonaisuuksista.
Meillä on isona ongelmana asiayhteyksistä irrotetut lauseenpätkät ja tarkoitushakuisesti leikatut videot. Ne ovat juuri sitä tunteisiin vetoavaa öyhötystä.
njookyllä, mutta en kyllä saletisti ala hakemaan jonkun jonka sukunimestäkin on vain eka kirjain, koko elämän aikaisia suupäästöjä.
Ymmärärn kyllä. Ketjut vaan tuppaavat poistumaan, jos julkaisee nimiä.
-tai jos ei julkaise...
"aihe vapaa" - no varmaan joo...
Vierailija kirjoitti:
Öyhöttäminen!
t: Palstapersu
Auttaako henk koht avustajasi sinua näiden kopioimisessa Kommenttikenttään?
Olet nainen.