Olet sinkku 40+, kesäloma alkaa, mitä teet?
Kysymys on siis laadittu olettaen, että seura kelpaisi.
Minä olen siinä tilanteessa, loma alkoi maanantaina ja haluaisin käyttää kesälomapäivät hyvin. Kohta huomaan muuten, että loma hujahti ohi ja arki jatkui entisellään, eikä ollut mitään säpinää ja edessä on syksy.
Olen nyt ensitöikseni käynyt istumassa kahvilassa ja tajunnut, että se ei ainakaan toimi. Joka pöydässä istuu yleensä keski-ikäinen sinkkunainen tai kaksi keski-iän ohittanutta naista ja lopuissa turistiseurueita. (Kahvila toimisi sen sijaan hyvin sinkkuMIEHILLE, menkää mirhet kokeilemaan!)
Miten muuten voisi tavata miehiä livenä, jos on yksin, eikä kavereita baareihin? Asun pk-seudulla. En kehtaa mennä yöelämään yksin, vaikka se varmaan olisi suoraviivaisin paikka.
Palstan vaateketjussa oli joku keski-ikäinen nainen, joka kirjoitti, että häntä joku mies iskee joka päivä, vaikka hän on varattu. Jos joku sellainen harvinaisuus on linjoilla, niin tule kertomaan, miten me muutkin saisimme miehiltä flirttiä ja iskemistä! En ole kokenut sellsidta vuosikausiin, joten teen ilmeisesti jotain väärin.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Unohtaisin koko asian ja eläisin elämääni. Se tulee kohdalle sitten kun tulee ja vähiten odottaa.
En usko tuohon. Ei mikään muukaan asia tapahdu elämässä itsestään, vaan kyllä kaikkea pitää yleensä jollakin lailla tietoisesti vähän avittaa.
Ap
Yksin baarissa olet helpommin lähestyttävä kuin se että on isolla porukalla. Tosin baari ei ehkä paras ympäristö, koska kommunikointi tapahtuu huutamalla. Miten olisi joku harrastus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat lähestymään niitä miehiä ihan itse. Uusfeministinen voimaantumispaska ja #metoo tuhosivat kaiken halun miehiltä lähestyä naisia.
Minä en haluakaan kaltaisiasi miehiä, jotka uhriutuvat siitä, ettei naisia saa ahdistella, vaan normaaleja tervepäisiä miehiä.
Ap
No, voit istua seinäruusuna lopun ikääsi odotellen että joku lähestyy niinkuin ennen muinoin jossain 1950-luvun lavatansseissa tai sitten lähestyt itse.
Ap on varmaan lukenut täältä niitä lukuisia ketjuja, joissa on kerrottu, miten helppoa naisen on löytää kumppani. Mieleeni on jäänyt yksikin neuvoa, että kuulemma kesällä kun menee venerantaan laiturille istumaan, niin ihan muutamassa minuutissa jo on löytänyt suhteen kun joku tulee juttelemaan (oletus oli tietysti se, että se juttelija on juuri itselle sopiva kumppani, ja itsekin on sopiva sille juttelijalle). Samoin on kerrottu, että naisia lähestytään aina ja kaikkialla, kahviloissa ja jalkakäytävillä ja kaupoissa jne. Onko se nyt ihme, jos joku luulee, että pariutuminen tapahtuu niin, että nainen menee normaalisti kauppaan ostamaan perunoita, ja heti tulevat miehet juttusille deittailumielessä!
Muistan sen laiturikommentin! 😀
On tullut tosiaan kuva, että joitain naisia miehet lähestyvät aktiivisesti. Haluaisin muuttua vähän enemmän sellaisen naisen kaltaiseksi, että minuakin lähestyttäisiin.
Joku kirjoitti ketjussa menneensä rannalle istumaan ja tavanneensa miehiä. Minäkin olen käynyt jo istumassa rannalla yhtenä lämpimänä päivänä, mutta kukaan ei lähestynyt.
Ap
Heinäkuussa olen kotona ja lenkkeilen koiran kanssa. Kaksi viikon reissua ulkomaille sitten syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa olen kotona ja lenkkeilen koiran kanssa. Kaksi viikon reissua ulkomaille sitten syksyllä.
Oketko mies vai nainen? Onko noin löytynyt seuraa?
Ei ne vielä ala. Heinäkuun lopulla vasta. Ja en tee yhtään mitään. Nukun. Ja nukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat lähestymään niitä miehiä ihan itse. Uusfeministinen voimaantumispaska ja #metoo tuhosivat kaiken halun miehiltä lähestyä naisia.
Minä en haluakaan kaltaisiasi miehiä, jotka uhriutuvat siitä, ettei naisia saa ahdistella, vaan normaaleja tervepäisiä miehiä.
Ap
No, voit istua seinäruusuna lopun ikääsi odotellen että joku lähestyy niinkuin ennen muinoin jossain 1950-luvun lavatansseissa tai sitten lähestyt itse.
Ap on varmaan lukenut täältä niitä lukuisia ketjuja, joissa on kerrottu, miten helppoa naisen on löytää kumppani. Mieleeni on jäänyt yksikin neuvoa, että kuulemma kesällä kun menee venerantaan laiturille istumaan, niin ihan muutamassa minuutissa jo on löytänyt suhteen kun joku tulee juttelemaan (oletus oli tietysti se, että se juttelija on juuri itselle sopiva kumppani, ja itsekin on sopiva sille juttelijalle). Samoin on kerrottu, että naisia lähestytään aina ja kaikkialla, kahviloissa ja jalkakäytävillä ja kaupoissa jne. Onko se nyt ihme, jos joku luulee, että pariutuminen tapahtuu niin, että nainen menee normaalisti kauppaan ostamaan perunoita, ja heti tulevat miehet juttusille deittailumielessä!
Mä oon ollu 10 vuotta sinkku, yksi mies on lähestynyt, mutta sekin whatsappissa. Livenä ei kukaan. Pikkujouluissa toki varatut miehet kimpussa, mutta niitä ei lasketa.
Joten kyllä mä sanoisin, että jos meet puiston penkille odottamaan, että joku lähestyy niin siinä istut loppuelämäsi. Jos joku tulee jutteleen niin joku keskustelua kaipaava vanhus.
Vinkki: luo itellesi vetävä ig tili omalla nimelläsi. Tuntuu, että somen kautta lähestytään. Moni uskaltais ottaa yhteyttä paremmin linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat lähestymään niitä miehiä ihan itse. Uusfeministinen voimaantumispaska ja #metoo tuhosivat kaiken halun miehiltä lähestyä naisia.
Minä en haluakaan kaltaisiasi miehiä, jotka uhriutuvat siitä, ettei naisia saa ahdistella, vaan normaaleja tervepäisiä miehiä.
Ap
No, voit istua seinäruusuna lopun ikääsi odotellen että joku lähestyy niinkuin ennen muinoin jossain 1950-luvun lavatansseissa tai sitten lähestyt itse.
Ap on varmaan lukenut täältä niitä lukuisia ketjuja, joissa on kerrottu, miten helppoa naisen on löytää kumppani. Mieleeni on jäänyt yksikin neuvoa, että kuulemma kesällä kun menee venerantaan laiturille istumaan, niin ihan muutamassa minuutissa jo on löytänyt suhteen kun joku tulee juttelemaan (oletus oli tietysti se, että se juttelija on juuri itselle sopiva kumppani, ja itsekin on sopiva sille juttelijalle). Samoin on kerrottu, että naisia lähestytään aina ja kaikkialla, kahviloissa ja jalkakäytävillä ja kaupoissa jne. Onko se nyt ihme, jos joku luulee, että pariutuminen tapahtuu niin, että nainen menee normaalisti kauppaan ostamaan perunoita, ja heti tulevat miehet juttusille deittailumielessä!
Mä oon ollu 10 vuotta sinkku, yksi mies on lähestynyt, mutta sekin whatsappissa. Livenä ei kukaan. Pikkujouluissa toki varatut miehet kimpussa, mutta niitä ei lasketa.
Joten kyllä mä sanoisin, että jos meet puiston penkille odottamaan, että joku lähestyy niin siinä istut loppuelämäsi. Jos joku tulee jutteleen niin joku keskustelua kaipaava vanhus.
Vinkki: luo itellesi vetävä ig tili omalla nimelläsi. Tuntuu, että somen kautta lähestytään. Moni uskaltais ottaa yhteyttä paremmin linjoilla.
Luulen että tuo ig-vinkki toimii paremmin alle 30-vuotiaille kuin 40+ ikäisille. Ja mikä muutenkaan olisi "vetävä ig-tili"? Jos joku 40+ ikäinen sinne postailee luontokuvia tai kirjavinkkejä, niin tuskinpa se oikein deittiehdotuksia poikii. Ja sitten taas jos 40+ ikäinen postaa sinne jotain herutuskuvia, niin voi olla että ne yhteydenotot ovat taas vähän muuta kuin mitä toivottaisiin. Tässähän vissiin etsittiin parisuhdekumppania, ei satunnaista seksiä tai muuten vaan seuraajia.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on ainoa vaihtoehto. Paitsi jos on ruma ja lihava.
ei se tavalliselle miehelle toimi. moni mies ei saa yhtään matchia.
en kyllä miehenä ikinä lähestyisi vierasta naista kahvilassa. metoon vaara on suuri. ei naisesta päältäpäin voi tietää, millainen kaikestaloukkaantuja ja ahdistuja se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat lähestymään niitä miehiä ihan itse. Uusfeministinen voimaantumispaska ja #metoo tuhosivat kaiken halun miehiltä lähestyä naisia.
Minä en haluakaan kaltaisiasi miehiä, jotka uhriutuvat siitä, ettei naisia saa ahdistella, vaan normaaleja tervepäisiä miehiä.
Ap
No, voit istua seinäruusuna lopun ikääsi odotellen että joku lähestyy niinkuin ennen muinoin jossain 1950-luvun lavatansseissa tai sitten lähestyt itse.
Ap on varmaan lukenut täältä niitä lukuisia ketjuja, joissa on kerrottu, miten helppoa naisen on löytää kumppani. Mieleeni on jäänyt yksikin neuvoa, että kuulemma kesällä kun menee venerantaan laiturille istumaan, niin ihan muutamassa minuutissa jo on löytänyt suhteen kun joku tulee juttelemaan (oletus oli tietysti se, että se juttelija on juuri itselle sopiva kumppani, ja itsekin on sopiva sille juttelijalle). Samoin on kerrottu, että naisia lähestytään aina ja kaikkialla, kahviloissa ja jalkakäytävillä ja kaupoissa jne. Onko se nyt ihme, jos joku luulee, että pariutuminen tapahtuu niin, että nainen menee normaalisti kauppaan ostamaan perunoita, ja heti tulevat miehet juttusille deittailumielessä!
Mä oon ollu 10 vuotta sinkku, yksi mies on lähestynyt, mutta sekin whatsappissa. Livenä ei kukaan. Pikkujouluissa toki varatut miehet kimpussa, mutta niitä ei lasketa.
Joten kyllä mä sanoisin, että jos meet puiston penkille odottamaan, että joku lähestyy niin siinä istut loppuelämäsi. Jos joku tulee jutteleen niin joku keskustelua kaipaava vanhus.
Vinkki: luo itellesi vetävä ig tili omalla nimelläsi. Tuntuu, että somen kautta lähestytään. Moni uskaltais ottaa yhteyttä paremmin linjoilla.
eihän metoon aikana kasvaneet miehet nykyään lähesty naisia. oppi on mennyt perille.
No jos olisin sinkku niin menisin kyllä yksinkin baariin, terassille, laivalle, festareille ja keikoille. Enkä välttämättä mitään deittiseuraa hakemaan vaan ihan kiva olla ihmisten keskellä menossa mukana ja jutella tuntemattomienkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat lähestymään niitä miehiä ihan itse. Uusfeministinen voimaantumispaska ja #metoo tuhosivat kaiken halun miehiltä lähestyä naisia.
Minä en haluakaan kaltaisiasi miehiä, jotka uhriutuvat siitä, ettei naisia saa ahdistella, vaan normaaleja tervepäisiä miehiä.
Ap
No ei kai siinä, sit jatketaan elämää tälleen. Jos kerta naiset haluaa istua rauhassa kahvilassa, ei heitä saa häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat lähestymään niitä miehiä ihan itse. Uusfeministinen voimaantumispaska ja #metoo tuhosivat kaiken halun miehiltä lähestyä naisia.
Minä en haluakaan kaltaisiasi miehiä, jotka uhriutuvat siitä, ettei naisia saa ahdistella, vaan normaaleja tervepäisiä miehiä.
Ap
No, voit istua seinäruusuna lopun ikääsi odotellen että joku lähestyy niinkuin ennen muinoin jossain 1950-luvun lavatansseissa tai sitten lähestyt itse.
Ap on varmaan lukenut täältä niitä lukuisia ketjuja, joissa on kerrottu, miten helppoa naisen on löytää kumppani. Mieleeni on jäänyt yksikin neuvoa, että kuulemma kesällä kun menee venerantaan laiturille istumaan, niin ihan muutamassa minuutissa jo on löytänyt suhteen kun joku tulee juttelemaan (oletus oli tietysti se, että se juttelija on juuri itselle sopiva kumppani, ja itsekin on sopiva sille juttelijalle). Samoin on kerrottu, että naisia lähestytään aina ja kaikkialla, kahviloissa ja jalkakäytävillä ja kaupoissa jne. Onko se nyt ihme, jos joku luulee, että pariutuminen tapahtuu niin, että nainen menee normaalisti kauppaan ostamaan perunoita, ja heti tulevat miehet juttusille deittailumielessä!
Mä oon ollu 10 vuotta sinkku, yksi mies on lähestynyt, mutta sekin whatsappissa. Livenä ei kukaan. Pikkujouluissa toki varatut miehet kimpussa, mutta niitä ei lasketa.
Joten kyllä mä sanoisin, että jos meet puiston penkille odottamaan, että joku lähestyy niin siinä istut loppuelämäsi. Jos joku tulee jutteleen niin joku keskustelua kaipaava vanhus.
Vinkki: luo itellesi vetävä ig tili omalla nimelläsi. Tuntuu, että somen kautta lähestytään. Moni uskaltais ottaa yhteyttä paremmin linjoilla.
eihän metoon aikana kasvaneet miehet nykyään lähesty naisia. oppi on mennyt perille.
"Nainen kyllä ilmoittaa, jos häntä kiinnostaa tutustua" näin on täällä kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle sopii ikäsi puolesta eläkeikäinen mies, eli kannattaa esim. alkaa käydä kirjastossa ja muissa paikoissa missä 65+ miehet viihtyvät ja viettävät aikaa. Heitä näkee myös huoltamoiden kahviloissa joissa usein kokoontuu eläkeläismiesten porukoitakin. Varmasti mielellään juttelevat kunhan lähestyt rohkeasti.
Hyvinvointialueilla toimii kotihoito. Aloittajalla on haussa vetreä nelikymppinen (tai nuorempi?) eikä joku hampaaton ikämies, joka ei pääse itse edes tuolilta ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat lähestymään niitä miehiä ihan itse. Uusfeministinen voimaantumispaska ja #metoo tuhosivat kaiken halun miehiltä lähestyä naisia.
Minä en haluakaan kaltaisiasi miehiä, jotka uhriutuvat siitä, ettei naisia saa ahdistella, vaan normaaleja tervepäisiä miehiä.
Ap
Tämä! Se on vaan hyvä, että metoo-provosoituneet miehet pysyy naisista erossa, koska eivät selvästikään ymmärrä, mikä on normaalin kanssakäymisen ja ahdistelun ero. Mahtavaa on myös se, että ehkä nää lopulta katoaa maapallolta, kun eivät pääse lisääntymään. Luonnonvalinta on hieno asia!
Pahaa pelkään että tämä huoli on kyllä myös osittain aiheellinen. Varsinkin jos olet ei-niin-komea mies tai ei-niin-supliikki, lähestymisyritykset voivat täyttää rikoksen tunnusmerkit helposti. Hiukan kömpelömpiäkin yrityksiä olisi hyvä kohdella inhimillisesti.
Joo, siis kesäinen terassi voisi olla aika hyvä. Siellä on muutenkin mukavaa, vaikkei miestä löytyisikään. Syöt vaikka vielä jotakin, niin viihdyt pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat lähestymään niitä miehiä ihan itse. Uusfeministinen voimaantumispaska ja #metoo tuhosivat kaiken halun miehiltä lähestyä naisia.
Minä en haluakaan kaltaisiasi miehiä, jotka uhriutuvat siitä, ettei naisia saa ahdistella, vaan normaaleja tervepäisiä miehiä.
Ap
No, voit istua seinäruusuna lopun ikääsi odotellen että joku lähestyy niinkuin ennen muinoin jossain 1950-luvun lavatansseissa tai sitten lähestyt itse.
Ap on varmaan lukenut täältä niitä lukuisia ketjuja, joissa on kerrottu, miten helppoa naisen on löytää kumppani. Mieleeni on jäänyt yksikin neuvoa, että kuulemma kesällä kun menee venerantaan laiturille istumaan, niin ihan muutamassa minuutissa jo on löytänyt suhteen kun joku tulee juttelemaan (oletus oli tietysti se, että se juttelija on juuri itselle sopiva kumppani, ja itsekin on sopiva sille juttelijalle). Samoin on kerrottu, että naisia lähestytään aina ja kaikkialla, kahviloissa ja jalkakäytävillä ja kaupoissa jne. Onko se nyt ihme, jos joku luulee, että pariutuminen tapahtuu niin, että nainen menee normaalisti kauppaan ostamaan perunoita, ja heti tulevat miehet juttusille deittailumielessä!
Muistan sen laiturikommentin! 😀
On tullut tosiaan kuva, että joitain naisia miehet lähestyvät aktiivisesti. Haluaisin muuttua vähän enemmän sellaisen naisen kaltaiseksi, että minuakin lähestyttäisiin.
Joku kirjoitti ketjussa menneensä rannalle istumaan ja tavanneensa miehiä. Minäkin olen käynyt jo istumassa rannalla yhtenä lämpimänä päivänä, mutta kukaan ei lähestynyt.
Ap
Mitä jos joku mies olisi lähestynyt sinua siinä istuessasi? Miten olisit suhtautunut? Oletetaan, että mies ei olisi ensivilkaisulla erityisen komea tapaus.
Vierailija kirjoitti:
en kyllä miehenä ikinä lähestyisi vierasta naista kahvilassa. metoon vaara on suuri. ei naisesta päältäpäin voi tietää, millainen kaikestaloukkaantuja ja ahdistuja se on.
Aika kova kynnys on naisellakin hyökätä yksi kahvilassa istuvan miehen kimppuun.
Lähden Norjaan autolla