Suomessa oikeus on vitsi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012100774.html
Suomi on maailman huonoin ja epärehellisin maa omille kansalaisilleen.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.
Koska silminäkijöiden ja videokameroiden mukaan humalatila ei ollut voimakas, 2 promillea ei ole mitään jos on yhtään pidempään alkoholia juonut.
Näinhän se menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.
Eli sulla on oikeus vetää persert, mutta ei mitään velvollisuutta toimia harkitsevasti ettet joudu vaaraan?
Jotkut tuntuvat elävän ihmeellisessä käsityksessä, että yhteiskunnan pitäisi onnistua takaamaan, ettei mitään pahaa koskaan tapahdu yhdellekään ihmiselle yhdenkään tietoisesti väärin toimivan ihmiselle toimesta. Ja niin kauan kuin tällaista ei voida taata, on yhteiskunta lähtökohtaisesti naisvihamielinen. Mistä he ovat saaneet sellaisen käsityksen, että maailmalta voi vaatia, ettei kukaan tee rikoksia?
Kyllä pahaa ja rikoksia tapahtuu, yhteiskunnan vaan pitää taata, että rikoksen tekijä joutuu vastuuseen teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.
17 vuotias on alaikäinen, ei merkitse Suomessa mitään?
Suojaikäraja on 16
Mitä sitten?
Ei pelkästään vitsi. Oikeus on myös suosittu PELI. Haluatko pyörittää Onnenpyörää? Ja samalla voittaa rutkasti RAHAA? Siis jos olet asianajaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.
17 vuotias on alaikäinen, ei merkitse Suomessa mitään?
Suojaikäraja on 16
Mitä sitten?
Sitä vaan, ettei siinäkään mielessä mitään rikosta tapahtunut
Koska silminäkijöiden ja videokameroiden mukaan humalatila ei ollut voimakas, 2 promillea ei ole mitään jos on yhtään pidempään alkoholia juonut.