Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa oikeus on vitsi

Vierailija
25.06.2026 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012100774.html

 

Suomi on maailman huonoin ja epärehellisin maa omille kansalaisilleen.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.

Koska silminäkijöiden ja videokameroiden mukaan humalatila ei ollut voimakas, 2 promillea ei ole mitään jos on yhtään pidempään alkoholia juonut.

Vierailija
62/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööööh lopeta jankutus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.

Koska silminäkijöiden ja videokameroiden mukaan humalatila ei ollut voimakas, 2 promillea ei ole mitään jos on yhtään pidempään alkoholia juonut.

Näinhän se menee

Vierailija
64/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.

Eli sulla on oikeus vetää persert, mutta ei mitään velvollisuutta toimia harkitsevasti ettet joudu vaaraan?  
Jotkut tuntuvat elävän ihmeellisessä käsityksessä, että yhteiskunnan pitäisi onnistua takaamaan, ettei mitään pahaa koskaan tapahdu yhdellekään ihmiselle yhdenkään tietoisesti väärin toimivan ihmiselle toimesta. Ja niin kauan kuin tällaista ei voida taata, on yhteiskunta lähtökohtaisesti naisvihamielinen. Mistä he ovat saaneet sellaisen käsityksen, että maailmalta voi vaatia, ettei kukaan tee rikoksia?

Kyllä pahaa ja rikoksia tapahtuu, yhteiskunnan vaan pitää taata, että rikoksen tekijä joutuu vastuuseen teoistaan.

Vierailija
65/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.

17 vuotias on alaikäinen, ei merkitse Suomessa mitään?

Suojaikäraja on 16

Mitä sitten?

Vierailija
66/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään vitsi. Oikeus on myös suosittu PELI. Haluatko pyörittää Onnenpyörää? Ja samalla voittaa rutkasti RAHAA? Siis jos olet asianajaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.

17 vuotias on alaikäinen, ei merkitse Suomessa mitään?

Suojaikäraja on 16

Mitä sitten?

Sitä vaan, ettei siinäkään mielessä mitään rikosta tapahtunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan