Lue keskustelun säännöt.
Syökö joku oikeasti kebakoita?
25.06.2026 |
Jauhettua teurasjätettä pökäleen muodossa puutikun ympärillä 😂🤦🤮 millainen muumi noita laittaa suuhunsa?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syöhän jotkut piruparat eineslihapulliakin, samaa paskaa eri muodossa. En syöttäisi edes koiralle.