Suomessa oikeus on vitsi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012100774.html
Suomi on maailman huonoin ja epärehellisin maa omille kansalaisilleen.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ko. tapaus on suuri vääryys. On selvä törkeä raiskaus.
"On selvä törkeä raiskaus"
Ei ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.
17 vuotias on alaikäinen, ei merkitse Suomessa mitään?
Suojaikäraja on 16
se on hyvä, koska mehän ei noudateta mitään lakia. jos joku sinua vastaan rikkoo, niin kosta. tämä on se ainut asia, mitä voi noudattaa. kaikki muu on vain pieru tuulessa, eli merkityksetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Ja vielä kuvataan, liekkö pistetty nettiinkin.
Ja tämä video todisti ettei raiskattu
Eihän tuo ollut mikään raiskaus vaan nainen vapaehtoisesti vielä halusi miehet mukaansa sekstailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Noin tapahtuu joka päivä kaikkialla.
Suomessa oikeus tuomitsee näytön perusteella, ei ihonvärin.
Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset jos uhri kertoo.
Ja näin on kuluvana vuonna jo 12 naista tapettu.
Kyseisessä tapauksessa ei näkynyt nerkkejä suostumuksen puutteesta. Todistelu tapahtui pääosin videon avulla, jossa tyttö lähti vapaaehtoisesti miesten matkaan.
Olemme yhtä mieltä siitä, että uhrin asema on heikko tässä rikostyypissä.
"Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset jos uhri kertoo"
Ei sinulla ole luotettavaa lähdettä väitteellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Ja vielä kuvataan, liekkö pistetty nettiinkin.
Ja tämä video todisti ettei raiskattu
Ehkäpä näin. Video voi todistaa että ihan vapaaehtoisesti (2 promillen humalassa) suostui.
Samalla se toki todistaa että on kuvattu lapsipo.rnoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Ei tässä ole ketään raiskattu.
Tuomioistuimen mukaan ei. Mutta kokonaisuutena tuo on ollut tilanne, jossa ei ole uskottavaa, että tyttö olisi halunnut kolmen miehen kanssa puskaan ko hommiin. Jonkinlaista hyväksikäyttöä se on ollut.
"Jonkinlaista hyväksikäyttöä se on ollut"
Onko sinulla luotettavaa lähdettä väitteellesi?
Vierailija kirjoitti:
Raiskaajien puolustelijalle: tällaiset tapaukset rapauttavat jo valmiiksi vähäistä uskoa oikeusvaltioon.
Miksiköhän syyttäjä vei käräjille, jos tyttö niin vapaaehtoisesti halusi puskissa hässssiä niiden äijien kanssa?
"Raiskaajien puolustelijalle: tällaiset tapaukset rapauttavat jo valmiiksi vähäistä uskoa oikeusvaltioon"
Kuka täällä muka on puolustellut raiskaajia?
Ihan samaa meininkiähän se on UK:ssa ja Saksassakin muun muassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskaajien puolustelijalle: tällaiset tapaukset rapauttavat jo valmiiksi vähäistä uskoa oikeusvaltioon.
Miksiköhän syyttäjä vei käräjille, jos tyttö niin vapaaehtoisesti halusi puskissa hässssiä niiden äijien kanssa?Syyttäjä voi nostaa syytteen, vaikka osalliset olisivat aluksi vaikuttaneet olevan mukana tilanteessa vapaaehtoisesti, kun kyseessä oli päihtymystila ja tytön ikä. Ja koska kyseessä on vakava rikosepäily, asian vakavuus ja yleinen etu vaativat asian käsittelemistä tuomioistuimessa. Ja nyt se on käsitelty. Rikosjärjestelmään on sisäänrakennettuna se, että sitä voidaan kehittää aina toimivampaan suuntaan. Jos et koet, että päätös oli väärä, voit ottaa asiaksesi ajaa asiaa. Esim Salmisen perhe tekee tätä aktiivisesti, oikeutta Vendille- kampanjallaan.
Suomessa tehtiin aikoinaan paljon parannuksia politiikan ja verorahojen törsäilyn ulkopuolella juurikin kansalaistoiminnalla. Tämä toiminta puuttuu Suomesta lähes kokonaan, kun istutaan ruudun takana aamusta iltaan huutamassa piiska kourassa päättäjien selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
no entä jos kurmuuttaa tekijät kuoppaan asti ja sanoopi että itse suostuivat moiseen, niin ei siitäkään pidä saada tuomiota.
Tehty murha on vähän eri asia kuin tekemätön raiskaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Noin tapahtuu joka päivä kaikkialla.
Suomessa oikeus tuomitsee näytön perusteella, ei ihonvärin.
Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset jos uhri kertoo.
Ja näin on kuluvana vuonna jo 12 naista tapettu.
Kyseisessä tapauksessa ei näkynyt nerkkejä suostumuksen puutteesta. Todistelu tapahtui pääosin videon avulla, jossa tyttö lähti vapaaehtoisesti miesten matkaan.
Olemme yhtä mieltä siitä, että uhrin asema on heikko tässä rikostyypissä.
"Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset jos uhri kertoo"
Ei sinulla ole luotettavaa lähdettä väitteellesi?
Lähde, Naisasia unioni?🤔
Aina jänniä nämä väitteet että on uhreja jotka ei kuitenkaan uskalla kertoa kenellekään. Miten heistä siis tiedetään jos he eivät kerro kenellekään koskaan. Vaikuttaa ihan niinkuin asia olisi vain pälkähtänyt jonkun päähän yhtäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Missä maassa tuosta olisi voitu kerään tuomita raiskauksesta, kun ei ole olllut näyttöä raiskauksesta, vaan todistettavasti "uhri" on lähtenyt toisaalle jatkamaan seksiä, kun vartija on keskeyttänyt seksin?
Laki lähtee siitä, että jos jää varteenotettava epäily syyllisyydestä niin silloin syyte pitää hylätä. Piste.
Niin sen kuuluukin mennä oikeusvaltiossa.
Todistamistaakka on syytteen esittäjällä eli syyttäjällä tai asianomistajalla, jos asianomistaja lähtee käymään oikeutta vastoin syyttäjän päätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Noin tapahtuu joka päivä kaikkialla.
Suomessa oikeus tuomitsee näytön perusteella, ei ihonvärin.
Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset jos uhri kertoo.
Ja näin on kuluvana vuonna jo 12 naista tapettu.
Kyseisessä tapauksessa ei näkynyt nerkkejä suostumuksen puutteesta. Todistelu tapahtui pääosin videon avulla, jossa tyttö lähti vapaaehtoisesti miesten matkaan.
Olemme yhtä mieltä siitä, että uhrin asema on heikko tässä rikostyypissä.
"Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset jos uhri kertoo"
Ei sinulla ole luotettavaa lähdettä väitteellesi?
Amnesty Suomen osaston ”tutkimus” noin 10 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina jänniä nämä väitteet että on uhreja jotka ei kuitenkaan uskalla kertoa kenellekään. Miten heistä siis tiedetään jos he eivät kerro kenellekään koskaan. Vaikuttaa ihan niinkuin asia olisi vain pälkähtänyt jonkun päähän yhtäkkiä.
Kyllä kyllä, Suomen metsissä asuu tälläkin hetkellä 1000000 menninkäistä, vaikka he eivät ole uskaltaneet kenellekään näyttäytyä. Usko ny!
Vierailija kirjoitti:
Aina jänniä nämä väitteet että on uhreja jotka ei kuitenkaan uskalla kertoa kenellekään. Miten heistä siis tiedetään jos he eivät kerro kenellekään koskaan. Vaikuttaa ihan niinkuin asia olisi vain pälkähtänyt jonkun päähän yhtäkkiä.
Tänäänkin jonkun miehen alla makaa nainen joka vain toivoo sen olevan pian ohi. Naisia kuvataan lapsen tasolle typistettyinä uhreina. Naisille pitäisi määrätä holhooja, kun nämä täyttävät 18, jos he kerran ovat tahdottomia olentoja vailla vastuusta miten heitä kohdellaan?
Ja tästäkin huolimatta miehet ovat huolissaan siitä, että heitä syytetään turhaan raiskauksesta. Tosiasia on, ettei rikosilmoituksia tehdä ja jos tehdään niin niistä ei tule tuomioita. Todennäköisyys saada tuomio syyttömänä raiskauksesta on vähemmän todennäköinen kuin 7 oikein lotossa.
Ei raiskattu