Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa oikeus on vitsi

Vierailija
25.06.2026 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012100774.html

 

Suomi on maailman huonoin ja epärehellisin maa omille kansalaisilleen.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan  perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.

Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.

Ei raiskattu

Vierailija
42/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ko. tapaus on suuri vääryys. On selvä törkeä raiskaus. 

"On selvä törkeä raiskaus"

 

Ei ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.

17 vuotias on alaikäinen, ei merkitse Suomessa mitään?

Suojaikäraja on 16

Vierailija
44/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hyvä, koska mehän ei noudateta mitään lakia. jos joku sinua vastaan rikkoo, niin kosta. tämä on se ainut asia, mitä voi noudattaa. kaikki muu on vain pieru tuulessa, eli merkityksetöntä.

Vierailija
45/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan  perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.

Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.

Ja vielä kuvataan, liekkö pistetty nettiinkin.

Ja tämä video todisti ettei raiskattu

Vierailija
46/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ollut mikään raiskaus vaan nainen vapaehtoisesti vielä halusi miehet mukaansa sekstailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan  perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.

Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.

Noin tapahtuu joka päivä kaikkialla.

Suomessa oikeus tuomitsee näytön perusteella, ei ihonvärin.

Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset  jos uhri kertoo. 

Ja näin on kuluvana vuonna jo 12 naista tapettu.

Kyseisessä tapauksessa ei näkynyt nerkkejä suostumuksen puutteesta. Todistelu tapahtui pääosin videon avulla, jossa tyttö lähti vapaaehtoisesti miesten matkaan. 

Olemme yhtä mieltä siitä, että uhrin asema on heikko tässä rikostyypissä. 

"Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset  jos uhri kertoo"

 

Ei sinulla ole luotettavaa lähdettä väitteellesi? 

Vierailija
48/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan  perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.

Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.

Ja vielä kuvataan, liekkö pistetty nettiinkin.

Ja tämä video todisti ettei raiskattu

Ehkäpä näin. Video voi todistaa että ihan vapaaehtoisesti (2 promillen humalassa) suostui.

Samalla se toki todistaa että on kuvattu lapsipo.rnoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan  perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.

Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.

Ei tässä ole ketään raiskattu. 

Tuomioistuimen mukaan ei. Mutta kokonaisuutena tuo on ollut tilanne, jossa ei ole uskottavaa, että tyttö olisi halunnut kolmen miehen kanssa puskaan ko hommiin. Jonkinlaista hyväksikäyttöä se on ollut.

"Jonkinlaista hyväksikäyttöä se on ollut" 

 

Onko sinulla luotettavaa lähdettä väitteellesi? 

Vierailija
50/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskaajien puolustelijalle: tällaiset tapaukset rapauttavat jo valmiiksi vähäistä uskoa oikeusvaltioon. 

Miksiköhän syyttäjä vei käräjille, jos tyttö niin vapaaehtoisesti halusi puskissa hässssiä niiden äijien kanssa?

"Raiskaajien puolustelijalle: tällaiset tapaukset rapauttavat jo valmiiksi vähäistä uskoa oikeusvaltioon"

 

Kuka täällä muka on puolustellut raiskaajia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa meininkiähän se on UK:ssa ja Saksassakin muun muassa.

Vierailija
52/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskaajien puolustelijalle: tällaiset tapaukset rapauttavat jo valmiiksi vähäistä uskoa oikeusvaltioon. 

Miksiköhän syyttäjä vei käräjille, jos tyttö niin vapaaehtoisesti halusi puskissa hässssiä niiden äijien kanssa?

Syyttäjä voi nostaa syytteen, vaikka osalliset olisivat aluksi vaikuttaneet olevan mukana tilanteessa vapaaehtoisesti, kun kyseessä oli päihtymystila ja tytön ikä. Ja koska kyseessä on vakava rikosepäily, asian vakavuus ja yleinen etu vaativat asian käsittelemistä tuomioistuimessa. Ja nyt se on käsitelty. Rikosjärjestelmään on sisäänrakennettuna se, että sitä voidaan kehittää aina toimivampaan suuntaan. Jos et koet, että päätös oli väärä, voit ottaa asiaksesi ajaa asiaa. Esim Salmisen perhe tekee tätä aktiivisesti, oikeutta Vendille- kampanjallaan. 

Suomessa tehtiin aikoinaan paljon parannuksia politiikan ja verorahojen törsäilyn ulkopuolella juurikin kansalaistoiminnalla. Tämä toiminta puuttuu Suomesta lähes kokonaan, kun istutaan ruudun takana aamusta iltaan huutamassa piiska kourassa päättäjien selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no entä jos kurmuuttaa tekijät kuoppaan asti ja sanoopi että itse suostuivat moiseen, niin ei siitäkään pidä saada tuomiota. 

Tehty murha on vähän eri asia kuin tekemätön raiskaus

Vierailija
54/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan  perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.

Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.

Noin tapahtuu joka päivä kaikkialla.

Suomessa oikeus tuomitsee näytön perusteella, ei ihonvärin.

Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset  jos uhri kertoo. 

Ja näin on kuluvana vuonna jo 12 naista tapettu.

Kyseisessä tapauksessa ei näkynyt nerkkejä suostumuksen puutteesta. Todistelu tapahtui pääosin videon avulla, jossa tyttö lähti vapaaehtoisesti miesten matkaan. 

Olemme yhtä mieltä siitä, että uhrin asema on heikko tässä rikostyypissä. 

"Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset  jos uhri kertoo"

 

Ei sinulla ole luotettavaa lähdettä väitteellesi? 

Lähde, Naisasia unioni?🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jänniä nämä väitteet että on uhreja jotka ei kuitenkaan uskalla kertoa kenellekään. Miten heistä siis tiedetään jos he eivät kerro kenellekään koskaan. Vaikuttaa ihan niinkuin asia olisi vain pälkähtänyt jonkun päähän yhtäkkiä.

Vierailija
56/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan  perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.

Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.

Missä maassa tuosta olisi voitu kerään tuomita raiskauksesta, kun ei ole olllut näyttöä raiskauksesta, vaan todistettavasti "uhri" on lähtenyt toisaalle jatkamaan seksiä, kun vartija on keskeyttänyt seksin? 

Laki lähtee siitä, että jos jää varteenotettava epäily syyllisyydestä niin silloin syyte pitää hylätä. Piste.

Niin sen kuuluukin mennä oikeusvaltiossa. 
Todistamistaakka on syytteen esittäjällä eli syyttäjällä tai asianomistajalla, jos asianomistaja lähtee käymään oikeutta vastoin syyttäjän päätöstä.

Vierailija
57/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan  perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.

Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.

Noin tapahtuu joka päivä kaikkialla.

Suomessa oikeus tuomitsee näytön perusteella, ei ihonvärin.

Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset  jos uhri kertoo. 

Ja näin on kuluvana vuonna jo 12 naista tapettu.

Kyseisessä tapauksessa ei näkynyt nerkkejä suostumuksen puutteesta. Todistelu tapahtui pääosin videon avulla, jossa tyttö lähti vapaaehtoisesti miesten matkaan. 

Olemme yhtä mieltä siitä, että uhrin asema on heikko tässä rikostyypissä. 

"Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset  jos uhri kertoo"

 

Ei sinulla ole luotettavaa lähdettä väitteellesi? 

Amnesty Suomen osaston ”tutkimus” noin 10 vuoden takaa. 

Vierailija
58/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jänniä nämä väitteet että on uhreja jotka ei kuitenkaan uskalla kertoa kenellekään. Miten heistä siis tiedetään jos he eivät kerro kenellekään koskaan. Vaikuttaa ihan niinkuin asia olisi vain pälkähtänyt jonkun päähän yhtäkkiä.

Kyllä kyllä, Suomen metsissä asuu tälläkin hetkellä 1000000 menninkäistä, vaikka he eivät ole uskaltaneet kenellekään näyttäytyä. Usko ny!

Vierailija
59/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jänniä nämä väitteet että on uhreja jotka ei kuitenkaan uskalla kertoa kenellekään. Miten heistä siis tiedetään jos he eivät kerro kenellekään koskaan. Vaikuttaa ihan niinkuin asia olisi vain pälkähtänyt jonkun päähän yhtäkkiä.

Tänäänkin jonkun miehen alla makaa nainen joka vain toivoo sen olevan pian ohi. Naisia kuvataan lapsen tasolle typistettyinä uhreina. Naisille pitäisi määrätä holhooja, kun nämä täyttävät 18, jos he kerran ovat tahdottomia olentoja vailla vastuusta miten heitä kohdellaan? 

Vierailija
60/67 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästäkin huolimatta miehet ovat huolissaan siitä, että heitä syytetään turhaan raiskauksesta. Tosiasia on, ettei rikosilmoituksia tehdä ja jos tehdään niin niistä ei tule tuomioita. Todennäköisyys saada tuomio syyttömänä raiskauksesta on vähemmän todennäköinen kuin 7 oikein lotossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi