Miksi miehet eivät enää nykyään tavoittele ja kosiskele naisia?
Siis jos on kiinnostunut jostain naisesta. Miksi ei määrätietoisesti tee asialle jotain?
Tuntuu että naisen pitää nykyään tehdä kaikki aloitteet ja se työ. Siinä ei vain tunne itseään kovin halutuksi...
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet.
1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta.
2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä.
3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään.
4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa.
5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja.
6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta.
7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa.
8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä.
Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna.
Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?
näin minäkin olen mediasta oppinut.
miehille tätä on toitotettu vuosia, joten tämän sukupolven kaikki oppimiskykyiset miehet ovat sen omaksuneet.
Niin. Eihän tosta jääkään jäljelle kuin mm
Tanssit ja tanssikurssit (erityisesti paritanssit, joissa parinvaihto lennosta)
Liikuntaryhmät (kuten Crossfit, jooga ja juoksukoulut)
Kiipeilypaikat (boulderointiseinillä reittien pohtiminen yhdessä)
Taidepiirit ja käsityökurssit (esim. keramiikka, valokuvaus, maalaus tai puutyöt)
Kielikurssit (etenkin keskustelukurssit, joissa tehdään paljon paritehtäviä)
Improvisaatioteatteri (nauru ja heittäytyminen rikkovat jään sekunneissa)
Vapaaehtoistyöt (hyväntekeväisyys järjestöissä tai tapahtumien talkoot)
Koirapuistot (lemmikit toimivat luonnollisina jäänmurtajina)
Kirjakerhot ja kirjastojen lautapeli-illat (valmis teema, josta jutella)
Ystävien järjestämät juhlat ja illanistujaiset (luotettava ja turvallinen ympäristö)
Konsertit, festivaalit ja katujuhlat (ihmiset ovat valmiiksi rentoutuneessa juhlatunnelmassa)
Museot ja galleria-avajaiset (taide antaa helpot puheenaiheet)
Pubivisat (voi mennä mukaan ja kysyä paikkaa vajaasta joukkueesta)
Baarit ja ravintolat (klassiset paikat ilta-aikaan)
Opiskelu ja kohdistetut tapaamiset
Opiskelijatapahtumat (sadoittain erilaisia bileitä, sitsejä ja harrastekerhoja)
Erityiset sinkkutapahtumat (esim. speed dating tai sinkkubileet, joissa kaikki etsivät seuraa)
Deittisovellukset (Tinder, Bumble, Hinge jne., joissa aikeet ovat heti selvät)
Luulisi että tuosta listasta löytyy edes jotain, mitä haluat itse tehdä.
PS: Edes kurssilla kaikki eivät halua, että vieras tuppautuu heti seuraan. Anna tilanteen kehittyä rauhassa. Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta. Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.
Miksi näistä turvallisista tiloista pitää markkinoida joitakin pokausalustoja miehille? On jo tinderit, pysyisivät niissä. En missään nimessä halua yhtäkään pokausyritystä harrastukseni parista, en ennemmin enkä myöhemmin, vaan käyn harrastuksessa oikeasti sen harrastuksen takia.
Ne päivät ovat jo takana, kun minulla oli kysyntää naisten keskuudessa. Rajoitetun kokemuksen ja hatarien muistikuvieni perusteella voin kuitenkin todeta, että paras tietämäni menetelmä niiden kaikkein suosituimpien naisten pokaamiseen oli kohdella niitä samoin kuin ketä tahansa muutakin tavis: ystävällisesti ja kohteliaasti ja ja kevyesti flirttaillen, mutta varomatta antamasta yhtään enempää huomiota kuin kenellekään taviksellekaan. Kyllä ne sitten yleensä rupesivat näkemään vaivaa sen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia on että saa olla rauhassa ja saa tehdä hyvillä mielin mitä haluaa.
M
Ymmärrän. Näinhän kaikki naisetkin haluavat elää. Rauhassa ahdistelijoilta mutta kivojen ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä ne miehet edelleen kilpailevat upeista naisista. Tavallisista naisista ei kilpailla eikä jahdata.
Kukaan ei ole minkään "kilpailun" arvoinen.
Kaikki on nähty jo. Ihan sama.
M
Oho, olet nähnyt jo kaiken! Kaiken mitä elämällä on tarjottavana! Onnittelut! Olet ensimmäinen ihminen ikinä joka tuohon on pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on osalla miehistä niin hulluja kommentteja, että ihan hyvä vain, jos pysyvät omissa oloissaan.
Tuo yksi tansseista kirjoittava on järkevä. Sääli että on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet.
1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta.
2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä.
3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään.
4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa.
5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja.
6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta.
7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa.
8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä.
Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna.
Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?
näin minäkin olen mediasta oppinut.
miehille tätä on toitotettu vuosia, joten tämän sukupolven kaikki oppimiskykyiset miehet ovat sen omaksuneet.
Niin. Eihän tosta jääkään jäljelle kuin mm
Tanssit ja tanssikurssit (erityisesti paritanssit, joissa parinvaihto lennosta)
Liikuntaryhmät (kuten Crossfit, jooga ja juoksukoulut)
Kiipeilypaikat (boulderointiseinillä reittien pohtiminen yhdessä)
Taidepiirit ja käsityökurssit (esim. keramiikka, valokuvaus, maalaus tai puutyöt)
Kielikurssit (etenkin keskustelukurssit, joissa tehdään paljon paritehtäviä)
Improvisaatioteatteri (nauru ja heittäytyminen rikkovat jään sekunneissa)
Vapaaehtoistyöt (hyväntekeväisyys järjestöissä tai tapahtumien talkoot)
Koirapuistot (lemmikit toimivat luonnollisina jäänmurtajina)
Kirjakerhot ja kirjastojen lautapeli-illat (valmis teema, josta jutella)
Ystävien järjestämät juhlat ja illanistujaiset (luotettava ja turvallinen ympäristö)
Konsertit, festivaalit ja katujuhlat (ihmiset ovat valmiiksi rentoutuneessa juhlatunnelmassa)
Museot ja galleria-avajaiset (taide antaa helpot puheenaiheet)
Pubivisat (voi mennä mukaan ja kysyä paikkaa vajaasta joukkueesta)
Baarit ja ravintolat (klassiset paikat ilta-aikaan)
Opiskelu ja kohdistetut tapaamiset
Opiskelijatapahtumat (sadoittain erilaisia bileitä, sitsejä ja harrastekerhoja)
Erityiset sinkkutapahtumat (esim. speed dating tai sinkkubileet, joissa kaikki etsivät seuraa)
Deittisovellukset (Tinder, Bumble, Hinge jne., joissa aikeet ovat heti selvät)
Luulisi että tuosta listasta löytyy edes jotain, mitä haluat itse tehdä.
PS: Edes kurssilla kaikki eivät halua, että vieras tuppautuu heti seuraan. Anna tilanteen kehittyä rauhassa. Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta. Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.Miksi näistä turvallisista tiloista pitää markkinoida joitakin pokausalustoja miehille? On jo tinderit, pysyisivät niissä. En missään nimessä halua yhtäkään pokausyritystä harrastukseni parista, en ennemmin enkä myöhemmin, vaan käyn harrastuksessa oikeasti sen harrastuksen takia.
Ei nuo ole pokausalustoja vaan paikkoja, missä voi tutustua ihmisiin. Kuten tuo kirjoittaja kirjoitti.
Vankilan pelko. Rumat naiset saivat mitä halusivat: jos minä en saa,niin ei saa kukaan muukaan
Vierailija kirjoitti:
Nykyään välttelen naisia. Olen saanut poistettua naiset muuten kokonaan elämästäni, paitsi töissä joutuu olemaan vielä tekemisissä muutaman kanssa.
Oletko inseli harkinnut hoitoon menemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vankilan pelko. Rumat naiset saivat mitä halusivat: jos minä en saa,niin ei saa kukaan muukaan
Mitä helvettiä tuo tarkoittaa edes?
Sinä et saa, joten ei saa muutkaan?
Et sä voi vaikuttaa toisten pariutumisiin mitenkään. Ihmiset löytää kumppaneita ihan normaaliin tapaan, ne rumatkin naiset.
Sellainen villi aavistus, ettei puoliso välttämättä pitäisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään välttelen naisia. Olen saanut poistettua naiset muuten kokonaan elämästäni, paitsi töissä joutuu olemaan vielä tekemisissä muutaman kanssa.
Oletko inseli harkinnut hoitoon menemistä?
Niin. Jotain vikaa on päässä, jos vihaa puolta maapallon väestä heitä koskaan edes tapaamatta.
Kuulostaa vähän pikkupojalta, joka kovasti koittaa uhota, että EN MÄ NAISIA HALUISKAAN vaikka kerjää huomiota naivaltaisella palstalla.
Mitä sille pitäisi sanoa? Älä mee, me halutaan sut, me halutaan JUURI sut, me kaikki jokaikinen vauvapalstalaine halutaan JUURI SUT ja samoin tekee meidän siskot ja tyttäret ja mummot!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään välttelen naisia. Olen saanut poistettua naiset muuten kokonaan elämästäni, paitsi töissä joutuu olemaan vielä tekemisissä muutaman kanssa.
Oletko inseli harkinnut hoitoon menemistä?
Silloin sen pitäisi myöntää, että vika on hänessä. Koko hänen ideologiansa perustuu sille, ettei hänessä ole mitään vikaa vaan naisilla on mahdottomat kriteerit, hän ei ole kyvyllinen itsereflektioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet.
1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta.
2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä.
3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään.
4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa.
5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja.
6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta.
7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa.
8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä.
Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna.
Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?
näin minäkin olen mediasta oppinut.
miehille tätä on toitotettu vuosia, joten tämän sukupolven kaikki oppimiskykyiset miehet ovat sen omaksuneet.
Niin. Eihän tosta jääkään jäljelle kuin mm
Tanssit ja tanssikurssit (erityisesti paritanssit, joissa parinvaihto lennosta)
Liikuntaryhmät (kuten Crossfit, jooga ja juoksukoulut)
Kiipeilypaikat (boulderointiseinillä reittien pohtiminen yhdessä)
Taidepiirit ja käsityökurssit (esim. keramiikka, valokuvaus, maalaus tai puutyöt)
Kielikurssit (etenkin keskustelukurssit, joissa tehdään paljon paritehtäviä)
Improvisaatioteatteri (nauru ja heittäytyminen rikkovat jään sekunneissa)
Vapaaehtoistyöt (hyväntekeväisyys järjestöissä tai tapahtumien talkoot)
Koirapuistot (lemmikit toimivat luonnollisina jäänmurtajina)
Kirjakerhot ja kirjastojen lautapeli-illat (valmis teema, josta jutella)
Ystävien järjestämät juhlat ja illanistujaiset (luotettava ja turvallinen ympäristö)
Konsertit, festivaalit ja katujuhlat (ihmiset ovat valmiiksi rentoutuneessa juhlatunnelmassa)
Museot ja galleria-avajaiset (taide antaa helpot puheenaiheet)
Pubivisat (voi mennä mukaan ja kysyä paikkaa vajaasta joukkueesta)
Baarit ja ravintolat (klassiset paikat ilta-aikaan)
Opiskelu ja kohdistetut tapaamiset
Opiskelijatapahtumat (sadoittain erilaisia bileitä, sitsejä ja harrastekerhoja)
Erityiset sinkkutapahtumat (esim. speed dating tai sinkkubileet, joissa kaikki etsivät seuraa)
Deittisovellukset (Tinder, Bumble, Hinge jne., joissa aikeet ovat heti selvät)
Luulisi että tuosta listasta löytyy edes jotain, mitä haluat itse tehdä.
PS: Edes kurssilla kaikki eivät halua, että vieras tuppautuu heti seuraan. Anna tilanteen kehittyä rauhassa. Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta. Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.Miksi näistä turvallisista tiloista pitää markkinoida joitakin pokausalustoja miehille? On jo tinderit, pysyisivät niissä. En missään nimessä halua yhtäkään pokausyritystä harrastukseni parista, en ennemmin enkä myöhemmin, vaan käyn harrastuksessa oikeasti sen harrastuksen takia.
Ei nuo ole pokausalustoja vaan paikkoja, missä voi tutustua ihmisiin. Kuten tuo kirjoittaja kirjoitti.
Niin, tutustua pokausmielessä. Niinhän hän tosiaan kirjoitti:
Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta. Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.
Edelleenkin: miksi näitä tiloja ja tapahtumia pitää markkinoida joinakin pokausalustoina? Saisko edes jossakin käydä ilman miehiä, jotka vähän katselee rauhassa, että kuka tuntuu kivalta pokailua varten?
Miehen ovat tehneet aloituksia jo vuosisadat. Sovitaan vaikka seuraavat 300 vuotta naisten vuoroksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet.
1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta.
2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä.
3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään.
4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa.
5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja.
6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta.
7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa.
8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä.
Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna.
Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?
näin minäkin olen mediasta oppinut.
miehille tätä on toitotettu vuosia, joten tämän sukupolven kaikki oppimiskykyiset miehet ovat sen omaksuneet.
Niin. Eihän tosta jääkään jäljelle kuin mm
Tanssit ja tanssikurssit (erityisesti paritanssit, joissa parinvaihto lennosta)
Liikuntaryhmät (kuten Crossfit, jooga ja juoksukoulut)
Kiipeilypaikat (boulderointiseinillä reittien pohtiminen yhdessä)
Taidepiirit ja käsityökurssit (esim. keramiikka, valokuvaus, maalaus tai puutyöt)
Kielikurssit (etenkin keskustelukurssit, joissa tehdään paljon paritehtäviä)
Improvisaatioteatteri (nauru ja heittäytyminen rikkovat jään sekunneissa)
Vapaaehtoistyöt (hyväntekeväisyys järjestöissä tai tapahtumien talkoot)
Koirapuistot (lemmikit toimivat luonnollisina jäänmurtajina)
Kirjakerhot ja kirjastojen lautapeli-illat (valmis teema, josta jutella)
Ystävien järjestämät juhlat ja illanistujaiset (luotettava ja turvallinen ympäristö)
Konsertit, festivaalit ja katujuhlat (ihmiset ovat valmiiksi rentoutuneessa juhlatunnelmassa)
Museot ja galleria-avajaiset (taide antaa helpot puheenaiheet)
Pubivisat (voi mennä mukaan ja kysyä paikkaa vajaasta joukkueesta)
Baarit ja ravintolat (klassiset paikat ilta-aikaan)
Opiskelu ja kohdistetut tapaamiset
Opiskelijatapahtumat (sadoittain erilaisia bileitä, sitsejä ja harrastekerhoja)
Erityiset sinkkutapahtumat (esim. speed dating tai sinkkubileet, joissa kaikki etsivät seuraa)
Deittisovellukset (Tinder, Bumble, Hinge jne., joissa aikeet ovat heti selvät)
Luulisi että tuosta listasta löytyy edes jotain, mitä haluat itse tehdä.
PS: Edes kurssilla kaikki eivät halua, että vieras tuppautuu heti seuraan. Anna tilanteen kehittyä rauhassa. Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta. Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.Miksi näistä turvallisista tiloista pitää markkinoida joitakin pokausalustoja miehille? On jo tinderit, pysyisivät niissä. En missään nimessä halua yhtäkään pokausyritystä harrastukseni parista, en ennemmin enkä myöhemmin, vaan käyn harrastuksessa oikeasti sen harrastuksen takia.
Ei nuo ole pokausalustoja vaan paikkoja, missä voi tutustua ihmisiin. Kuten tuo kirjoittaja kirjoitti.
Niin, tutustua pokausmielessä. Niinhän hän tosiaan kirjoitti:
Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta. Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.
Edelleenkin: miksi näitä tiloja ja tapahtumia pitää markkinoida joinakin pokausalustoina? Saisko edes jossakin käydä ilman miehiä, jotka vähän katselee rauhassa, että kuka tuntuu kivalta pokailua varten?
Jotenkin musta tuntuu ettei noin vihamielistä tulla lähestymään.
Mikä sua vaivaa?
Olen itse nainen eikä mua haittaisi, jos löytyisi kiva mies harrastuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ovat tehneet aloituksia jo vuosisadat. Sovitaan vaikka seuraavat 300 vuotta naisten vuoroksi.
Ok. Jos sovitaan samalla,e ttä seksi on tästälähtien naisen orgasmin saavuttamista, ja miehet saa jäädä 300 vuodeksi ilman. Lapset tehdään tarvittaessa labrassa.
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat mädättäneet sielunsa kaikenlaisella paskalla. Ei voi antaa ruusuja jos on vaan paskaa.
Ruusuthan kasvaa paskan voimalla upeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet.
1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta.
2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä.
3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään.
4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa.
5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja.
6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta.
7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa.
8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä.
Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna.
Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?
Tämä kulttuuri on tuotu Suomeen wokedeimetoo ideologian myötä Yhdysvalloista. Suurimmassa osassa Eurooppaa suomea lukuunottamatta ihmiset voivat ja saavat jutella toisilleen lähes kaikissa tilanteissa, se on jopa toivottavaa. Esim. Espanjassa kaikki juttelevat kaikille, olipa tarkoitus hieroa tuttavuutta tai muuten vain. Flirttikin on täysin sallittua, eikä sitä edes oteta heti vakavasti, vaan se kuuluu normi seurusteluun. Siellä kuulee guapa ja guapo usein, eikä kenenkään tarvitse pelät että toisen kauneuden tai komeuden kehuminen on ahdistelua. Torimyyjäkin huikkailee ohi meneville että guapa tule ostoksille.
Kyllä, myös torimyyjä mummo kehuu nuorta poikaa komeaksi pojaksu kun ojentaa hänelle ostokset. Siellä naiset on ylpeästi femiinisiä ja miehet maskuliinisia nuoresta vanhaksi. Ihana kulttuuri.
Joku Kulttuuri estää Suomessa tarinasi miestä olemasta naiselle kohtelias ja tutustumasta tähän ihmisenä? Samainen Kulttuuri pakottaa tuon miehen lausumaan tökeröitä iskurepliikkejä heti kohtaamistilanteessa?
Kyllä. Suomessa ei katsota hyvällä, jos sanot tuntematonta kaunokaiseksi tai komistukseksi, etenkin jos sanoja on vanha ja kohde nuori. (Guapa/guapo). Tai tyttö/poika, kuten espanjassa chica/chico. Siellä kehutaan myös seksikkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet.
1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta.
2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä.
3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään.
4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa.
5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja.
6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta.
7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa.
8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä.
Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna.
Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?
Tämä kulttuuri on tuotu Suomeen wokedeimetoo ideologian myötä Yhdysvalloista. Suurimmassa osassa Eurooppaa suomea lukuunottamatta ihmiset voivat ja saavat jutella toisilleen lähes kaikissa tilanteissa, se on jopa toivottavaa. Esim. Espanjassa kaikki juttelevat kaikille, olipa tarkoitus hieroa tuttavuutta tai muuten vain. Flirttikin on täysin sallittua, eikä sitä edes oteta heti vakavasti, vaan se kuuluu normi seurusteluun. Siellä kuulee guapa ja guapo usein, eikä kenenkään tarvitse pelät että toisen kauneuden tai komeuden kehuminen on ahdistelua. Torimyyjäkin huikkailee ohi meneville että guapa tule ostoksille.
Kyllä, myös torimyyjä mummo kehuu nuorta poikaa komeaksi pojaksu kun ojentaa hänelle ostokset. Siellä naiset on ylpeästi femiinisiä ja miehet maskuliinisia nuoresta vanhaksi. Ihana kulttuuri.
Joku Kulttuuri estää Suomessa tarinasi miestä olemasta naiselle kohtelias ja tutustumasta tähän ihmisenä? Samainen Kulttuuri pakottaa tuon miehen lausumaan tökeröitä iskurepliikkejä heti kohtaamistilanteessa?
Kyllä. Suomessa ei katsota hyvällä, jos sanot tuntematonta kaunokaiseksi tai komistukseksi, etenkin jos sanoja on vanha ja kohde nuori. (Guapa/guapo). Tai tyttö/poika, kuten espanjassa chica/chico. Siellä kehutaan myös seksikkääksi.
Espanjassa tämä on ihan arkista, ei vain ravintoloissa. Italiassa vihelletään kauneuden perään.
Kyllähän kosiskelee, ihan rasittavuuteen asti. En tiedä koska on tarpeekai vanha siihen, että tuo loppuu (luvattu loppuvan ikääntymisen myötä).