Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää nykyään tavoittele ja kosiskele naisia?

Vierailija
25.06.2026 |

Siis jos on kiinnostunut jostain naisesta. Miksi ei määrätietoisesti tee asialle jotain? 

Tuntuu että naisen pitää nykyään tehdä kaikki aloitteet ja se työ. Siinä ei vain tunne itseään kovin halutuksi... 

Kommentit (578)

Vierailija
221/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jollain tavalla vastustan sitä ajatusta, että vain miehen pitää viihdyttää naista ja naisen pistää istua ja odotella eteerisen näköisenä. Mies voi arvella, että jääkylmänä esiintyvä nainen ei ole lainkaan kiinnostunut ja nykypäivänä ei ole aina se viisain valinta kokeilla onko se ei:ltä vaikuttava asenne "ehkä" tai kenties "mahdollisesti" kun taas parikymmentä vuotta sitten tilanne oll täysin eri. 

Aika ruosteessa muutenkin noi omat deittailutaidot, mutta mistä sitä tietää vaikka niitäkin pääsee treenailemaan, kun vähän eron tuntua ilmassa.

Deittailutaitojen kertaaminen ja niiden harjoittelu juuri nyt nykyiseen kumppaniin voi ehkä tehdä tarpeettomaksi sen eron. Jos se ei enää auta niin ainakin osaat taas toimia oikein eron jälkeen.

Vierailija
222/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tavoitellaan kyllä jatkuvalla syötöllä. Liiaksi asti. 

En ole kiinnostunut. 

No, kyllä se kohta sinullekin tulee se aika, ettei tavoitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö naisille laittaa liikennevalohatut päähän.

- Punainen, ei saa lähestyä

- Keltainen, saa lähestyä jos on rikas

- Vihreä, saa lähestyä

Sinulle ei tarvitse laittaa mitään hattua päähän viestiäkseen olevasi sosiaalisesti autistinen. Ennen tuollaisetkin pariutuivat ja naiset näkivät millaista elämä sosiaalisesti vammaisen miehen kanssa on ja vähemmän yllättävästi harvempi sellaista haluaa vapaaehtoisesti.

Nykyäänkin on naisia ja miehiä joita kosiskellaan, pitää vain olla itse tarpeeksi mielenkiintoinen tähän. Nykyihmiset ovat kasvaneet katsomalla elokuvia joissa kauniit stailatut ihmiset sanovat käsikirjoitettuja repliikkejä ja monen maailmankuva on muotoutunut näiden ympärille. Ajatellaan että ennen elämä oli kuin Singing in the Rainissä ja naiset näytti Marilyn Monroelta huomioimatta sitä että maailmassa sattui tapahtumaan jotain joka muokkasi mediakuvastoa tuohon suuntaan. 

Jos haluaa nähdä minkälaiset ihmiset pariutuivat keskenään ennen niin voi vilkaista omia vanhempiaan ja lähipiiriään, harmaat (mahdollisesti väkivaltaiset) nököttäjät joilla ei välttämättä ole muuta yhteistä kun lapset ja talo. Nykyäänkin pääsee tuollaiseen suhteeseen helposti kun madaltaa riman sinne missä se oli entisajan ihmisillä mutta harvalle ulisijalle se kelpaa 😉

Vaikka sävysi on ikävä ja selvästi aistii taas miesvihan, niin itse kirjoittamasi asian suhteen olet ihan oikeassa.

Vierailija
224/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niitä 65+ miehiäkin.

Vierailija
225/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kahden ihmisen välinen kanssakäyminen on kyynistynyt tähän pisteeseen? 

Vierailija
226/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut . Se olisi enemmän kuin ihme jos löytäisin naisen joka rakastaa minua. 

Vapaita naisia ei löydä mistään. Tai paremminkin, jos tutustuu vapaaseen naiseen, hänessä on jotain vialla tai onuuten jotenkin erikoinen persoona. 

Se on vaan helpompaa elää yksin.

Vierailija
227/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin kahden ihmisen välinen kanssakäyminen on kyynistynyt tähän pisteeseen? 

Varmaan some on vallannut sen paikan. Siitä vain on tullut asia, johon ei ole enää totuttu nykyään. Ihan samalla tavalla kuin vaikka kaivosta kannettu vesi sellaisille, joiden aikana vettä ei ole tarvinnut kantaa kaivosta.

Vierailija
228/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjän saa pyytämättäkin vai miten se meni. Tiedän että ne naiset, jotka oikeasti kiinnostaisivat minua, eivät kiinnostu takaisin, joskin muutamaa olen kyllä yrittänyt. Ei minulla ole mitään pakottavaa tarvetta "päästä" parisuhteeseen ja mitä lähipiirin suhteita olen seurannut, aina jotain "kivaa" tekemistä naisen taholta samalla kun miehen kaverit, harrastukset yms. painuvat unholaan. 

Vierailija
229/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naisetkin saa kosiskella. Ja mies tuntea olevansa haluttu. Miksi kuvittelet olevasi etuoikeutettu?

Korjaus. Suomessa nykyään VAIN naiset saavat kosiskella ja tehdä aloitteita. He saavat jopa heittää ainakin baarissa pikkutuhmia kommenttejakin, joista mies saa vastaavasti ahdistelusyytteen. 

Laitapa nyt vihdoin näkyviin edes yksi uutinen miehen tuollaisessa tilanteessa saamaata ahdistelusyytteestä, kun kohteena oli aikuinen nainen. Toistelet palstalla tuota perusteetonta väitettäsi tämän tästä.

En liity noihin viesteihin mihin reagoit, mutta pakko kysyä: Mistä sinä tiedät että noiden kirjoittaja olisi yksi ja sama?

Vierailija
230/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet. 

1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta. 

2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä. 

3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään. 

4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa. 

5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja. 

6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta. 

7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa. 

8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä. 

Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna. 

Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?

Tämä kulttuuri on tuotu Suomeen wokedeimetoo ideologian myötä Yhdysvalloista. Suurimmassa osassa Eurooppaa suomea lukuunottamatta ihmiset voivat ja saavat jutella toisilleen lähes kaikissa tilanteissa, se on jopa toivottavaa. Esim. Espanjassa kaikki juttelevat kaikille, olipa tarkoitus hieroa tuttavuutta tai muuten vain. Flirttikin on täysin sallittua, eikä sitä edes oteta heti vakavasti, vaan se kuuluu normi seurusteluun. Siellä kuulee guapa ja guapo usein, eikä kenenkään tarvitse pelät että toisen kauneuden tai komeuden kehuminen on ahdistelua. Torimyyjäkin huikkailee ohi meneville että guapa tule ostoksille. 

Kyllä, myös torimyyjä mummo kehuu nuorta poikaa  komeaksi pojaksu kun ojentaa hänelle ostokset.  Siellä naiset on ylpeästi femiinisiä ja miehet maskuliinisia nuoresta vanhaksi. Ihana kulttuuri. 

Joku Kulttuuri estää Suomessa tarinasi miestä olemasta naiselle kohtelias ja tutustumasta tähän ihmisenä? Samainen Kulttuuri pakottaa tuon miehen lausumaan tökeröitä iskurepliikkejä heti kohtaamistilanteessa?

Sinäkin tässä todistat sen, että suominaisilla usein on tämä testaava asenne: osaakohan tuo raukka nyt toimia oikein ja käyttäytyä? Ja vaaranpaikkoja tietysti on lukuisia. Jos yhdenkin ”virheen” teidän käyttäytymiskoodistossanne tekee, tulee miinusta.

Eri

Vierailija
231/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jollain tavalla vastustan sitä ajatusta, että vain miehen pitää viihdyttää naista ja naisen pistää istua ja odotella eteerisen näköisenä. Mies voi arvella, että jääkylmänä esiintyvä nainen ei ole lainkaan kiinnostunut ja nykypäivänä ei ole aina se viisain valinta kokeilla onko se ei:ltä vaikuttava asenne "ehkä" tai kenties "mahdollisesti" kun taas parikymmentä vuotta sitten tilanne oll täysin eri. 

Aika ruosteessa muutenkin noi omat deittailutaidot, mutta mistä sitä tietää vaikka niitäkin pääsee treenailemaan, kun vähän eron tuntua ilmassa.

Deittailutaitojen kertaaminen ja niiden harjoittelu juuri nyt nykyiseen kumppaniin voi ehkä tehdä tarpeettomaksi sen eron. Jos se ei enää auta niin ainakin osaat taas toimia oikein eron jälkeen.

Jos on väkisin pokannut eteerisen näköisen jääkylmän naisen, ei ole ihme jos on ero tiedossa.

Vierailija
232/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tavoitellaan kyllä jatkuvalla syötöllä. Liiaksi asti. 

En ole kiinnostunut. 

No, kyllä se kohta sinullekin tulee se aika, ettei tavoitella.

Miksi kuvittelet, että se olisi ongelma hänelle? Eiköhän se ole vaan odotettua kehitystä.

Vierailija
233/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luovuttanut . Se olisi enemmän kuin ihme jos löytäisin naisen joka rakastaa minua. 

Vapaita naisia ei löydä mistään. Tai paremminkin, jos tutustuu vapaaseen naiseen, hänessä on jotain vialla tai onuuten jotenkin erikoinen persoona. 

Newsflash: ei ole olemassa täydellisiä ihmisiä.

Vierailija
234/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naisetkin saa kosiskella. Ja mies tuntea olevansa haluttu. Miksi kuvittelet olevasi etuoikeutettu?

Korjaus. Suomessa nykyään VAIN naiset saavat kosiskella ja tehdä aloitteita. He saavat jopa heittää ainakin baarissa pikkutuhmia kommenttejakin, joista mies saa vastaavasti ahdistelusyytteen. 

Laitapa nyt vihdoin näkyviin edes yksi uutinen miehen tuollaisessa tilanteessa saamaata ahdistelusyytteestä, kun kohteena oli aikuinen nainen. Toistelet palstalla tuota perusteetonta väitettäsi tämän tästä.

En liity noihin viesteihin mihin reagoit, mutta pakko kysyä: Mistä sinä tiedät että noiden kirjoittaja olisi yksi ja sama?

Olen eri, mutta mitä väliä? Jos tuota samaa jankkaavia onkin useampia, heiltä on kaikilta pyydetty lähdettä tai linkkiä, ja kukaan ei ole sellaista pystynyt toimittamaan.

Vierailija
235/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä hän kirjoitti että etsii täydellistä ihmistä? Varmasti sinullakin on asioita joiden takia laittaisit porukkaa hylkyyn, mutta tämähän ei tietenkään käy päinsä, kun se hylkyyn laittaja on mies. Jos miehellä on minkäänlaisia kriteerejä, on hän pinnallinen sika joka luulee itsestään liikoja. 

Vierailija
236/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet. 

1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta. 

2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä. 

3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään. 

4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa. 

5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja. 

6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta. 

7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa. 

8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä. 

Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna. 

Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?

Tämä kulttuuri on tuotu Suomeen wokedeimetoo ideologian myötä Yhdysvalloista. Suurimmassa osassa Eurooppaa suomea lukuunottamatta ihmiset voivat ja saavat jutella toisilleen lähes kaikissa tilanteissa, se on jopa toivottavaa. Esim. Espanjassa kaikki juttelevat kaikille, olipa tarkoitus hieroa tuttavuutta tai muuten vain. Flirttikin on täysin sallittua, eikä sitä edes oteta heti vakavasti, vaan se kuuluu normi seurusteluun. Siellä kuulee guapa ja guapo usein, eikä kenenkään tarvitse pelät että toisen kauneuden tai komeuden kehuminen on ahdistelua. Torimyyjäkin huikkailee ohi meneville että guapa tule ostoksille. 

Kyllä, myös torimyyjä mummo kehuu nuorta poikaa  komeaksi pojaksu kun ojentaa hänelle ostokset.  Siellä naiset on ylpeästi femiinisiä ja miehet maskuliinisia nuoresta vanhaksi. Ihana kulttuuri. 

Joku Kulttuuri estää Suomessa tarinasi miestä olemasta naiselle kohtelias ja tutustumasta tähän ihmisenä? Samainen Kulttuuri pakottaa tuon miehen lausumaan tökeröitä iskurepliikkejä heti kohtaamistilanteessa?

Sinäkin tässä todistat sen, että suominaisilla usein on tämä testaava asenne: osaakohan tuo raukka nyt toimia oikein ja käyttäytyä? Ja vaaranpaikkoja tietysti on lukuisia. Jos yhdenkin ”virheen” teidän käyttäytymiskoodistossanne tekee, tulee miinusta.

Eri

Öööh. Ihan normaalia, että SUN omasta huonosta käytöksestä on seurauksia. Ihan sama onko kyseessä joku pokauskohde vai sun ystävä vai pomo. Ei muiden tarvi sietää sun urpoiluja.

Vierailija
237/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä hän kirjoitti että etsii täydellistä ihmistä? Varmasti sinullakin on asioita joiden takia laittaisit porukkaa hylkyyn, mutta tämähän ei tietenkään käy päinsä, kun se hylkyyn laittaja on mies. Jos miehellä on minkäänlaisia kriteerejä, on hän pinnallinen sika joka luulee itsestään liikoja. 

Hänhän itse kirjoitti, ettei hänelle  kelpaa nainen, jossa on jotain vialla tai jos nainen on vähänkin erikoinen persoona. 

Vierailija
238/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän itse kirjoitti, ettei hänelle  kelpaa nainen, jossa on jotain vialla tai jos nainen on vähänkin erikoinen persoona. 

Niin? Ei siinä siltikään, vieläkään lue että naisen pitäisi olla täydellinen, vaikka sinä jostain syystä sen niin tulkitset. 

Vierailija
239/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä armon vuonna 2026 saanut torjunnan kolmesti. Heitä on ollut vain kolme, koska nuoret kaunottaret ovat vähissä ja osa karsastaa ikääni.  / M1957

Vierailija
240/578 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakensit sitten olkiukon ja suutuit sille.  Aika noloa. Kukaan ei ole väittänyt, ettei miehellä saisi olla kriteerejä tai että mies olisi "pinnallinen sika", jos hänellä on niitä. Keksit nämä väitteet itse ja aloit vääntää niitä vastaan.

Nwesflash-kirjoittaja sanoi vain, ettei täydellisiä ihmisiä ole olemassa. Se oli vastaus ekalle kirjoittalle, joka käytännössä totesi, että kaikissa vapaissa naisissa on hänen mielestään jotain vialla tai he ovat liian erikoisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi