Miksi miehet eivät enää nykyään tavoittele ja kosiskele naisia?
Siis jos on kiinnostunut jostain naisesta. Miksi ei määrätietoisesti tee asialle jotain?
Tuntuu että naisen pitää nykyään tehdä kaikki aloitteet ja se työ. Siinä ei vain tunne itseään kovin halutuksi...
Kommentit (578)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Epätoivottu seksuaalinen käytös on aina väärin, ja sinulla on oikeus sanoa sille ei."
Nimenomaan seksuaalinen käytös. Jos joku kysyy sinua kahville ihan normaalin sosiaalisuuden puiteissa, se ei ole seksuaalista käytöstä.
Sinun mielestäsi
Sinäkö edustat nyt kaikkia ihmisiä?
Mielipiteeltään hän kyllä edustaa naisten enemmistöä eli niitä ihan tavallisia ihmisiä, jotka jossakin vaiheessa elämäänsä päätyvät parisuhteisiin.
Samaa mieltä asiasta on myös Suomen oikeuslaitos. Tuollaisesta lähestymisestä ei ole seurannut miehille syytteitä eikä rangaistuksia vaikka joku kilahtanut olisikin sellaisilla uhkaillut.
Väitätkö että tälle lähestyneelle miehelle ei jäisi naisen "kilahtamisesta" mitään traumaa?
Juuri näin väitän. Ei mies perusteettomasta huutamisesta mene rikki. Kun mies itse tietää käyttäytyneensä kohteliaasti niin hän myös tietää että kilahduksen syynä ei ole hänen oma käytöksensä.
Jos naiset hylkäisivät koko miessukupuolen yksittäisten huonojen kokemustensa perusteella niin parisuhteeseen ei varmaan päätyisi heistä yksikään.
Myös parisuhteessa voi tulla kilahduksia ja niidenkin yli pitää selvitä. Ja jos saa lapsia niin myös lastensa itkupotku-raivareidenkin ohi pitää osata luovia.
M60+
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös metoo ollut tätä halunnutkin? Naiset voivat lähestyä miehiä, jos kiinnostaa.
Ulkomailta Suomeen tuotu meetoo - liike halusi sitä, että naisia ei töissä ahdistella. En ole missään nähnyt uutisia Suomessa miesten joutumisesta oikeuteen siitä, että olisivat kohteliaasti lähestyneet naisia. Toki jos ei ahdistelua itse erota keskustelusta niin sitten on parempi että ei puhu naisille ollenkaan.
Omaa asemaansa työnantajana väärinkäyttävät joutaakin vastuuseen teoistaan.
Ongelma lienee siinä että omalle pärstä kertoimelleen ei paljon voi. Jotkut voi kokea silloin sen kohteliaankin lähestymisen ahdistavana?
Joku voi kokea mitä tahansa kun kohtaa toisen ihmisen. Niin kauan kun itse olet kohtelias tiedät, että sen toisen outo käytös ei ole sinun syytäsi. Toteat että hän oli tälläinen tapaus ja jatkat elämääsi.
Todellinen elämä ei onneksi ole mikään tinder, jossa tehdään valintoja pelkän ulkonäön perusteella. Sen prismatesti (mene Prismaan, katso pariskuntia) osoittaa varsin nopeasti.
Oma käytös ei onneksi ole osa pärstäkerrointa. Voi olla vaikka kuinka komea tai kaunis ja silti käyttäytyä todella rumasti. Tai päinvastoin.
Komealle miehelle sallitaan vittumaisempi ja ilkeämpi käytös. Olen kirjoittanut pariin otteeseen kaveristani, joka on jumalaisen komea mies. Hänen kanssaan oli nuorena vittumaista kulkea, kun kaikki näytöt/naiset kiinnittivät huomion vain häneen. Hän on juuri sellainen tyyppi, joka sanoo naisesta mitä ajattelee!mutta sillä ei ole väliä tyyliin.
- Mun mielestä se on näin.
- Sinä ootki niin saatanan tyhmä,bmutta tuommoisesta rumalta läskiltä,ei nyt muuta voi odottaakaan.
- Hihhihi, tavataanhan me toistekin?
Tarkoitat varmaan että jotkut naiset sallivat komealle miehelle tuollaisen käytöksen samalla kun suurin osa naisista toteaa että kylläpä on itseään täynnä oleva k-pää. Haluaisitko oikeasti seurustella sellaisten naisten kanssa, jotka viehättyvät tuollaisesta käytöksestä?
Herää kyllä kysymys että miksi itse suostuit tuon k-pään seurassa liikkumaan. Kun siis sinäkin noissa tilanteissa sait osasi huonosta maineesta tyypin kaverina. Ne jännnämiehistä viehättyneet kyllä huomaavat että jänniksen kaveri ei ole kiinnostavaa lajia.
Nyt on tilanne se, että minä olen ollut parisuhteessa yli 30 vuotta saman naisen kanssa. Tämä kaverini, joka osaa olla myös kusipää, taitaa olla aseksuaali tai löytänyt homoutensa. Emme nykyään keskustele seksiasioista. En tiedä hänen seurustelleen ja hän on asunut ulkomailla kolmisenkymmentä vuotta. Näemme nykyään ehkä kerran vuodessa ja kavereitaan kohtaan hän ei ole kusipää. Minullakin on ikää jo sen verran, että minulle on aivan sama, saanko osan hänen huonosta maineestaan.
Ihmettelen sitä, että hänen ei ole koskaan tarvinnut hakeutua naisten seuraan vaan naiset hakeutuivat hänen seuraansa ja yrittäjiä riitti, vaikka ei-toivotuille lähestyjille hän saattoi vittuilla avoimesti ulkonäönkin haukkuen. Hyvä ulkonäkö sai aikaan, että häntä pidetty ja ilmeisesti pidetään vieläkin mukavana ja helposti lähestyttävänä.
Ihan sama pätee naisiin. Hyvännäköiset naiset ovat sietämättömän itserakkaita ja itsekeskeisiä. Katso vaikka Sanna Marinia ja Sofia Virtaa, jota sitäkin sanotaan kauniiksi.
"Tämä kaverini ei ole mitään rikoksia tehnyt, joten en näe syytä olla kaveeraamatta hänen kanssaan, vaikka hän on/on ollut kusipää epätoivotuille lähestyjänaisille."
Tietenkin jos ei välitä moraalista ollenkaan niin voihan sitä noinkin elää.
Itse en kusipäiden kanssa kaveeraa ihan jo siksi että tiedän että jos tulee sopiva tilanne, hänelle ei ole periaatteessa ongelma olla kusipää myöskään minulle. Kyse on aina siitä kenelle hän haluaa olla kiva ja kenelle ei.
Koska lihavasta naisesta ei saa minkäänlaisia kiksejä.
Ei jaksa jauhaa turhaa paskaa. Käytän vain maksullisia, reilupeli molemmin puolin.
Tarpeetonta jatkaa tällaistakin ketjua kymmeniä sivuja: kysymykseen vastattiin varsin hyvin jo ensimmäisellä sivulla.
Ongelma taitaa olla siinä, ettei vastaus miellyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulkoon iskemään ja juttelemaan
Mitkä ulospäin näkyvät ominaisuutesi tai toimintatapasi saisivat naiset sinua lähestymään? Jos sellaisia et itsestäsi tiedä etkä aio muuttua niin yksinolosi jatkuu. Se voi tietty olla tavoitteesikin.
Vierailija kirjoitti:
Kustannus/hyötysuhde on hirveän huono...🤭
Suomalainen nykynainen & panostus/tuotto-suhde on lähtökohtaisesti päin persettä ja yleisesti tiedossa oleva asia, että eih, ei vain pysty eikä kykene. Eikä kyllä jaksakaan. Menkööt naiset vikittelemään niitä karhujaan metsään ja antaisivat miesten olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Tarpeetonta jatkaa tällaistakin ketjua kymmeniä sivuja: kysymykseen vastattiin varsin hyvin jo ensimmäisellä sivulla.
Ongelma taitaa olla siinä, ettei vastaus miellyttänyt?
Joku ei myöhemmin tykännyt keskusteluun ekan 30 minuutin jälkeen tulleista vastauksista ja ilmoitti tämän asiattomaksi. Keskustelu poistettiin. Ylläpito sitten pyynnöstä palautti perusteetta poistetun ja keskustelu jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole vaivan arvoista? "
Ennemmin sanoisin että vaiva ja lopputulos eivät korreloi positiivisella tavalla. Ne naiset joiden tavoittelu vaatii eniten vaivaa ja yritystä eivät ole parisuhdekumppaneina ollenkaan aina niitä parhaita. Ennemminkin ne naiset ovat kumppaneinakin usein vaikeita ja omiin tarpeisiinsa ja saamaansa huomioon keskittyneitä.
Ne naiset taas joihin voi luoda suhteen melko mutkattomasti ja ilman suuria pelailuja ja testailuja, ovat myös parisuhdekumppaneina usein helpompia ja mutkattomampia.
No nyt on mielikuvitusnainen keksitty!
>Suhteen luominen mutkatonta, ilman sen suurempia testailuaja ja pelailuja
Ihan mielenkiinnosta, millä aineella sen kuuppansa saa noin sekaisin? 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole vaivan arvoista? "
Ennemmin sanoisin että vaiva ja lopputulos eivät korreloi positiivisella tavalla. Ne naiset joiden tavoittelu vaatii eniten vaivaa ja yritystä eivät ole parisuhdekumppaneina ollenkaan aina niitä parhaita. Ennemminkin ne naiset ovat kumppaneinakin usein vaikeita ja omiin tarpeisiinsa ja saamaansa huomioon keskittyneitä.
Ne naiset taas joihin voi luoda suhteen melko mutkattomasti ja ilman suuria pelailuja ja testailuja, ovat myös parisuhdekumppaneina usein helpompia ja mutkattomampia.
Eli tarkoitat, että haluat vain naisia, jotka tekevät itse aloitteen. Niinhän te kaikki haluatte, sen naapurintyttömäisen meikkaamattoman hoikan aloitteellisen kauniin naisen 😄
Niin?
Ja mitkä noissa vaatimuksissa on muka väärin tai ylivoimaisen vaikeaa?!
Kyllä yhtäkaikki miehillä on, saa ollakin vaatimuksensa naisten suhteen kuten naisilla on miesten suhteen, ja olla vaikka ilman jos ei miellyttäviä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kustannus/hyötysuhde on hirveän huono...🤭
Suomalainen nykynainen & panostus/tuotto-suhde on lähtökohtaisesti päin persettä ja yleisesti tiedossa oleva asia, että eih, ei vain pysty eikä kykene. Eikä kyllä jaksakaan. Menkööt naiset vikittelemään niitä karhujaan metsään ja antaisivat miesten olla rauhassa.
Psykopaatilla tai sosiopaatilla voi lähtökohtana ihmissuhteissaan tosiaan olla panos/tuotto kun tunteita ei ole mukana häiritsemässä. Meille muille tunteilla ihmissuhteissa on varsin suuri merkitys.
"No nyt on mielikuvitusnainen keksitty!
>Suhteen luominen mutkatonta, ilman sen suurempia testailuaja ja pelailuja"
No ikävää että ei ole tullut sinulle vastaan.
"Ihan mielenkiinnosta, millä aineella sen kuuppansa saa noin sekaisin?"
Oikealla elämällä. Silloin ei kuvittele että netti on todellisuus vaan todellisuus on se mitä maailmassa ihmisille oikeasti tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Nainen luulee, että kosinnan jälkeen voi alkaa elellä miehen rahoilla sitä miljardöörin elämää, jota on tik tokissa katseltu. Ei mies jaksa tällaista paskaa.
Alkaa ainakin shoppailla kuin miljardööri ( miehen rahoilla, luonnollisesti) ja hankkii miehen talon täyteen kaikkea turhaa tauhkaa. Koska olenhan nainen, MULLA ON OIKEUS!😁
Vierailija kirjoitti:
Pariutumiskysymys saa lopullisen ratkaisun ihan muutaman vuoden sisään kun aidon näköiset ja tuntuiset seksirobotit saapuvat markkinoille. Tämä tuo helpotuksen kummallekin sukupuolelle: naiset saavat tarkkaan haluamansa kirurgilentäjächadin ja miehille löytyy se juuri oikeanlainen hieman ujo tavallinen naapurintyttö. Kaikki voittavat - kenenkään ei tarvi baarissa tulla kummajaisten ahdistelemaksi eikä heikompien miesten tarvitse enää nolata itseään salilla tai kömpelöillä lähestymisyrityksillä.
Tulevaisuus näyttää kirkkaalta, eikö vain?
Voi helvetti mikä ulina se nais-päädystä siinä kohtaa alkaakaan, kun syntyvyys romahtaa nollan tuntumaan kun vihdoinkin miehet saa sen mitä haluavat ja tarvivat, ilman että naisia tarvitaan siinä ketjussa mihinkään😂
Siinä kohtaa sukupuoliroolit kääntyykin 180 astetta kun kersakiimaiset naiset alkaa ahdistella miehiä ja miehet juoksee metsään karhujen tykö alvariinsa liiveihin uivia naisia karkuun.
Voi jo sielun silmin nähdä kuinka demaripaskasakin ämmälauma jallituksessa kiekuu sieltä aitiostaan kuinka kaikki on nirsojen ja haluttomien miesten syytä, kun syntyvyys on nollassa ja sosiaalisyöpä-kommariutopia purkautuu silmien edessä😁
Tulee olemaan nautinnollista vielä nähdä se päivä, ennen kuin kuollettuu. Sen jälkeen ä m m ä t laitetaankin säkkeihin naisten itse hankkimiensa valloittajien toimesta, eikä akat tule enää koskaan kiekumaan sieltä aitiosta yhtään mitään.
"Alkaa ainakin shoppailla kuin miljardööri ( miehen rahoilla, luonnollisesti) ja hankkii miehen talon täyteen kaikkea turhaa tauhkaa."
Miehen rahoilla ja miehen talon? Missä maailmassa te oikein elätte? Suomessa naiset käyvät töissä ja ansaitsevat ihan omaa rahaa ja talot ostellaan aika poikkeuksetta yhteisiksi yhteisellä lainalla.
"Tulee olemaan nautinnollista vielä nähdä se päivä, ennen kuin kuollettuu. Sen jälkeen ä m m ä t laitetaankin säkkeihin naisten itse hankkimiensa valloittajien toimesta, eikä akat tule enää koskaan kiekumaan sieltä aitiosta yhtään mitään. "
Versio 578 aiheesta "kyllä ne vielä tulevat katumaan kun minua ovat niin ilkeästi kohdelleet".
kyllä ne miehet edelleen liehettelevät niitä upeimpia naisia. Tavallisiin naisiin miehet eivät panosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös metoo ollut tätä halunnutkin? Naiset voivat lähestyä miehiä, jos kiinnostaa.
Ulkomailta Suomeen tuotu meetoo - liike halusi sitä, että naisia ei töissä ahdistella. En ole missään nähnyt uutisia Suomessa miesten joutumisesta oikeuteen siitä, että olisivat kohteliaasti lähestyneet naisia. Toki jos ei ahdistelua itse erota keskustelusta niin sitten on parempi että ei puhu naisille ollenkaan.
Omaa asemaansa työnantajana väärinkäyttävät joutaakin vastuuseen teoistaan.
Ongelma lienee siinä että omalle pärstä kertoimelleen ei paljon voi. Jotkut voi kokea silloin sen kohteliaankin lähestymisen ahdistavana?
Joku voi kokea mitä tahansa kun kohtaa toisen ihmisen. Niin kauan kun itse olet kohtelias tiedät, että sen toisen outo käytös ei ole sinun syytäsi. Toteat että hän oli tälläinen tapaus ja jatkat elämääsi.
Todellinen elämä ei onneksi ole mikään tinder, jossa tehdään valintoja pelkän ulkonäön perusteella. Sen prismatesti (mene Prismaan, katso pariskuntia) osoittaa varsin nopeasti.
Oma käytös ei onneksi ole osa pärstäkerrointa. Voi olla vaikka kuinka komea tai kaunis ja silti käyttäytyä todella rumasti. Tai päinvastoin.
Komealle miehelle sallitaan vittumaisempi ja ilkeämpi käytös. Olen kirjoittanut pariin otteeseen kaveristani, joka on jumalaisen komea mies. Hänen kanssaan oli nuorena vittumaista kulkea, kun kaikki näytöt/naiset kiinnittivät huomion vain häneen. Hän on juuri sellainen tyyppi, joka sanoo naisesta mitä ajattelee!mutta sillä ei ole väliä tyyliin.
- Mun mielestä se on näin.
- Sinä ootki niin saatanan tyhmä,bmutta tuommoisesta rumalta läskiltä,ei nyt muuta voi odottaakaan.
- Hihhihi, tavataanhan me toistekin?
Tarkoitat varmaan että jotkut naiset sallivat komealle miehelle tuollaisen käytöksen samalla kun suurin osa naisista toteaa että kylläpä on itseään täynnä oleva k-pää. Haluaisitko oikeasti seurustella sellaisten naisten kanssa, jotka viehättyvät tuollaisesta käytöksestä?
Herää kyllä kysymys että miksi itse suostuit tuon k-pään seurassa liikkumaan. Kun siis sinäkin noissa tilanteissa sait osasi huonosta maineesta tyypin kaverina. Ne jännnämiehistä viehättyneet kyllä huomaavat että jänniksen kaveri ei ole kiinnostavaa lajia.
Nyt on tilanne se, että minä olen ollut parisuhteessa yli 30 vuotta saman naisen kanssa. Tämä kaverini, joka osaa olla myös kusipää, taitaa olla aseksuaali tai löytänyt homoutensa. Emme nykyään keskustele seksiasioista. En tiedä hänen seurustelleen ja hän on asunut ulkomailla kolmisenkymmentä vuotta. Näemme nykyään ehkä kerran vuodessa ja kavereitaan kohtaan hän ei ole kusipää. Minullakin on ikää jo sen verran, että minulle on aivan sama, saanko osan hänen huonosta maineestaan.
Ihmettelen sitä, että hänen ei ole koskaan tarvinnut hakeutua naisten seuraan vaan naiset hakeutuivat hänen seuraansa ja yrittäjiä riitti, vaikka ei-toivotuille lähestyjille hän saattoi vittuilla avoimesti ulkonäönkin haukkuen. Hyvä ulkonäkö sai aikaan, että häntä pidetty ja ilmeisesti pidetään vieläkin mukavana ja helposti lähestyttävänä.
Ihan sama pätee naisiin. Hyvännäköiset naiset ovat sietämättömän itserakkaita ja itsekeskeisiä. Katso vaikka Sanna Marinia ja Sofia Virtaa, jota sitäkin sanotaan kauniiksi.
Kehotetaanko tälläisten naisten, jotka käyttäytyvät kusipäisesti ei-toivottuja lähestyjämiehiä kohtaan, kavereita jättämään tällaiset kusipääkaverit?
"Onko rahanahneus ja vihaklikkien kerjuu syypää tämän sopan sakeuttamiseen?"
Osittain. Osittain kyse on myös siitä että yhä useampi ihminen elää ikäänkuin some olisi todellisuus. Se mitä somessa puhutaan on heille kuva siitä mitä todellisuus on.
Ei siis tajuta että some on se ääripää jossa näkyy se kaikki kärjistetyin sisältö ja kärkkäimmät mielipiteet. Ja sitten haksahdetaan siihen ajatukseen että kaikki naiset tai kaikki miehet ovat sellaisia.
Tämä koskee erityisesti ihmisiä joiden elämänkokemus on kovin rajoittunut ja sitä kautta kokemus oikeista ihmissuhteista kapea.