Yhä useampi hakee edelleen työkyvyttömyyseläkkeelle vaikka hakemuksien hylkäämistä on lisätty
Nyt asiantuntijat kertovat mistä eri syistä ihmiset ovat hakeneet työkyvyttömyyseläkettä, miks eläkkeelle pääsyn ehtoja on tiukennettu, ja miksi yhä useampi eläkehakemus päätyy hylätyksi.
Kommentit (475)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, entinen ylilääkäri on potilaana eläkkeellä. Otetaan vessapaperit ja käsipaperit pois. Ei saa kahvia eikä jälkiruokaa.
Ei helvetti vähän huumoriksi oikein pistät
En yhtään. En ole kiinnostunut ihmisten ammattiarvoista.
Aivan sama. Et sinä työkyvytön ole, sen olet todistanut näillä kirjoituksillasi. Päästään viallinen saatat olla kun noin sairas mielikuvitus mutta ei siitä vielä eläkkeelle pääse.
En pääse eläkkeelle joten tule töissä kiusaamaan asiakkaita.
Oon hakenut kahdesti.Hylätty.Täysin työkyvytön fyysisiä rajoitteita,sairaudet.Vanhuus tulee olemaan kivulias.Kyllä sitten hoidettas,mutta eipä hoideta.Jo nyt lonkka leikkausta mainittu sanoin ei kosketa minuun.Minulle tehdään vain pakollinen.Näkö on?muusta hoidoista kieltäydyn tyystin ja kuolen mihin kuolen.Siihen ei lääkäriä tarvita ellei jossain osastolla toteaa pois nukkuneeksi.Lääkkeet ne uusii lisää ,muuttaa tehostaa jopa ,jos akuutti käynti.Näin kävi viimeksikin..Ei tämmöisessä maailmassa halua elää.Enkä ole masentunut.Olin vuosia sitten jopa lääke oli vähän aikaa ,sattui jotain ikävää mikä johti siihen.Nyt tuo merkintä lukee erilaisilla eli eihän mua edes hoideta kun luullaan oon joku mielisairas bimpo jos selitän oireita.Pyörryin kahdesti,se johtuu selkeästi sydämestä..ei syy oli olevinaan muu.Ei hoideta.Ei mua haittaa.terveys tulee nytkin kakkosena muu elämä ensin.
Yksi äiti sanoi, että ei anna lapselle karkkia ennenkuin lapsi on kaksi vuotta. Mutta minäpä annan päiväkodissa 😊.
Vierailija kirjoitti:
Yksi äiti sanoi, että ei anna lapselle karkkia ennenkuin lapsi on kaksi vuotta. Mutta minäpä annan päiväkodissa 😊.
Minä päätån niinkuin kelakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta mitä mieltä hammaslääkäri on oman lapsensa karkkien syömisestä.
Kyllä alkaa kiinnostamaan, riippuu ainoastaan siitä paljonko pistetään sähköpiiskaan voltteja.
Ei kiinnosta ja me annetaan sen lapselle karkkeja salaa.
Mene kertomaan tuo lääkärille, niin pääset suoraan suljetulle.
Yksi suuri ongelma tässä on se, että kaikille sopivia töitä ei enää ole olemassa, vaan työelämän vaatimustaso on noussut. Vuosikymmeniä sitten pääsivät vähän toisaikaisemmatkin tyypit tekemään jotain hanttihommia, joissa vaatimustaso oli sellainen että niissä pärjäsi vajaakuntoinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta mitä mieltä hammaslääkäri on oman lapsensa karkkien syömisestä.
Kyllä alkaa kiinnostamaan, riippuu ainoastaan siitä paljonko pistetään sähköpiiskaan voltteja.
Mene kertomaan tuo lääkärille, niin pääset suoraan suljetulle.
Aika tyhmä olet, jos kuvittelet, että tollasesta joutuisi suljetulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, entinen ylilääkäri on potilaana eläkkeellä. Otetaan vessapaperit ja käsipaperit pois. Ei saa kahvia eikä jälkiruokaa.
Aivan sama. Et sinä työkyvytön ole, sen olet todistanut näillä kirjoituksillasi. Päästään viallinen saatat olla kun noin sairas mielikuvitus mutta ei siitä vielä eläkkeelle pääse.
Jep, puusavottaan tollaset pitäs pistää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi suuri ongelma tässä on se, että kaikille sopivia töitä ei enää ole olemassa, vaan työelämän vaatimustaso on noussut. Vuosikymmeniä sitten pääsivät vähän toisaikaisemmatkin tyypit tekemään jotain hanttihommia, joissa vaatimustaso oli sellainen että niissä pärjäsi vajaakuntoinenkin.
Eipä se syy sairaseläkkeeseen ole.
Kotihoidontuen lakkauttamista suunnitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos viet lapsen päiväkotiin me annetaan sille karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, puusavottaan tollaset pitäs pistää.
Niinpä. Mene töihin niin käydään sun metsästä hakemassa takkapuut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viet lapsen päiväkotiin me annetaan sille karkkia.
Kela ei myönnä sairaslomaa hulluille 🤣
Kiusaamisestahan saa voimaa. Ja kela tekee sitä meille niin me aletaan tekemään sitä muille töissä. Hullut ei saa sairaslomaa eikä tk-eläkettä valitettavasti Suomessa nykyään 🤣.
Kela sanoo nykyään, että kaikki on terveitä. Töihin vaan ja muita kiusaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kela sanoo nykyään, että kaikki on terveitä. Töihin vaan ja muita kiusaamaan.
Kelan lääkäri ei kirjoita sairaslomaa niin sen lapselle annetaan karkkia päiväkodissa. Ei meitä kiinnosta sen kiellot.
Jos lääkäri sanoo, että hänen lapselle ei saa antaa päiväkodissa karkkia niin aivan varmasti annetaan. Itse eivät sairaslomia myönnä.
Ei sairaspäivärahaa kelasta. Ei kun työpaikoille ja muita kiusaamaan.