Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen.
Ketään EI KIINNOSTA.
No näyttää kiinnostavan kaikki mahdollisuudet päästä pilkkaamaan ja haukkumaan transnuoria.
Ei ole mitään transnuoria.
Nykyään törmää tällaisiin kommentteihin ihan tavallisen oloisilta ihmisiltä tuolla netin kommenttikentissä. Eikö nää ihmiset ymmärrä, että tällainen on aika äärimmäinen ja radikaali näkemys ja miten ihmeessä he ovat sellaiseen päätyneet. Miksi jotkut antaa itsensä lietsoontua tällaiseen radikaaliuteen asti. Varmasti jokin harha on, että oltaisiin maltillisia "lasten puolustajia".
Eri, mutta onhan se väärin puhua transnuorista, kun kyseistä diagnoosia ei edes voi antaa alaikäiselle. Pitäisi puhua nuorista, joilla on sukupuolidysforiaa. Ja sehän voi joillakin mennä ohi puberteetin myötä. Trans ihan kirjaimellisestikin viittaa "transfromaatioon" eli muutosprosessiin. Ja transhoidotkin voi käydä läpi vain täysi-ikäinen ihminen, ei lapsi.
Trans ihan kirjaimellisesti tarkoittaa "toisella puolella". Se viittaa kokemukseen ei transformaatioon, vaikka senkin sanan voi trans sanasta johtaa. Jokainen transihminen on ollut myös lapsi ja nuori ja iso osa heistä on tuntenut olevansa toista sukupuolta jo aivan pienestä asti. He ovat olleet aina olemassa riippumatta siitä milloin ovat päässeet transhoitoihin. He ovat olleet olemassa omansa itsenään myös silloin, kun heillä ei vielä ole ollut diagnoosia.
Se, että "tuntee olevansa toista sukupuolta" on eri asia kuin olla. Valitettavasti tunteet eivät aina vastaa todellisuutta ja välittävä, turvallinen vanhempi tukisi lastaan elämään todellisuudessa. Toki lapsi saa olla sellainen kuin on persoonaltaan, mutta samalla pitää hyväksyä sukupuolen muuttumattomuus kuten muutkin sellaiset asiat, joita ei voi muuttaa. Se on osa ihmisyyttä ja kasvamista.
Se on kuitenkin ihmisen oma sukupuoli. Jos hän haluaa sitä yrittää muuttaa, se asia ei kuulu sinulle millään tavalla. Hänellä on siihen oikeus. Hänellä on myös oikeus muuttaa mieltänsä ja katua, jos siltä tuntuu. Sekään ei ole sinun asiasi. Jotta ihminen löytäisi parhaan mahdollisen tavan tulla toimeen sukupuolensa kanssa, on hyvä että on tällaisen kurssin kaltaisia turvallisia kevyen lähestymisen tapoja asian käsittelyyn. Ja sekään ei kosketa sinua millään tavalla.
Näin sivusta kerron, että se on todellakin meidän kaikkien asia. Ongelma on juuri siinä, että se kurssi ei ole turvallinen, kevyen lähestymisen tapa asian käsittelyyn. Siellä on transideologian niellaisseita aikuisia valmiina "ymmärtämään" ensi syksynä yläkoulun aloittavia lapsia. Heille sitten sorvataan sopivan kokoiset imitaatiopenikset. Mikä tuossa yhtälössä luo turvallisuuden tunnetta yhteenkään normaaliin aikuiseen?
No tuossa rakentamassasi olkiukossa mikään ei ole turvallista. Pitäisiköhän sinun joskus koittaa tutustua joihinkin transihmisiin. Ihan oman mielenterveytesi vuoksi.
Itse oon tutustunut ja ei todellakaan kaikki tätä omaa elämäntapaa lapsille tuputa. En ymmärrä miksi nää järjestöt saavat näin toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan mahtaa olla häiriintyneempää: se, että aivotoiminnaltaan feminiininen biologinen mies identifioituu naiseksi, vai se, että jotkut Raija ja Kalevi 55v Peräpyhtäältä identifioituvat kansainvälistä p*dofiilirinkiä vastaan taisteleviksi urheiksi nettiritareiksi, koska joku on järjestänyt muutamalle teinille jonkun käsityöpajan?
Se "aivotoiminnaltaan feminiininen biologinen mies" on ihan peruspertti, jolla on sellainen hassu fetissi, että hän saa kiksinsä tumputtaessaan naisten vessassa/naisten vankilassa, käyttäessään naisten pitsipöksyjä ja vaatiessaan validointia naiseudelleen erilaisissa naisiin liitetyissä yhteyksissä, raskaudessa, kuukautisissa, imetyksessä jne. Hän ei halua kirurgiaa, vaan toimivan vehkeen, että voi toteuttaa seksuaalisuuttaan vapaasti. Että en sitten tiedä, kuka tässä kuviossa nyt on häiriintynyt?
Hyvänen aika, palstahan on puolillaan seksologeja. En edes tiennyt, että niitä on koulutettu näin paljon.
Mihin tarkoitukseen näitä ylipäänsä koulutetaan? Kertomaan meille kuinka ajatella seksuaalisudesta oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tuollaista ollut kun omat lapset olivat nuoria, rauhassa saivat olla lapsia ja nuoria.
Saavathan nuo nykypäivänäkin. Ei tule kukaan tyrkyttämään tätäkään työpajaa vaan ihan omasta mielenkiinnosta sinne hakeudutaan.
Aivan kuten teinit menevät omasta mielenkiinnosta sen viinaa tarjoavan sedän kämpille ja sitten tapahtuu mitä tapahtuu.
Tekopenistyöpajan fanittajat varmasti puolustaisivat myös tucking-työpajaa 13-17-vuotiaille pojille transaktivistien ohjauksessa? Tucking tarkoittaa kivesten työntämistä nivuskanaviin ja peniksen teippaamista litteäksi. Ei ihan terveellisintä puuhaa sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Tuo on pääongelma tässä sekoilussa, kun lapsi voi erilaisista someryhmistä ja Setan tuputuksesta saada päähänsä kuuluvansa johonkin ns. muodissa olevaan ryhmään. Myöhäistä katua sitten, kun oma sukupuoli on jo pilattu leikkelyllä ja hormonikuureilla.
Valitettavasti esim. Frans Frangenista tulee mielikuva tällaisesta tapahtumankulusta. Hänelle on lapsesta saakka jankutettu, ettei tarvitse olla poika tai tyttö jos ei halua ja nyt hän kokee ettei voi olla kumpaakaan ollakseen mieliksi.
No Franssihan nyt vaan haluaa teitä huudattaa ja hyvin siinä onnistuulin.
Äitylikin on tyytyväinen siellä taustalla...
No niin saa ollakin. Kyllä tänne maailmaan yks Roosa ja Franssikin pitää mahtua.
Franssi tullut selvästi äitiinsä ja tämän sanon positiivisessa mielessä.
Roosakin onnistuneesti huudatti porukkaa, esim. rintanapillaan aikoinaan.
Tainnut äidin huumeidenkäyttö vaikuttaa tuohon lapseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 13 vuoteen mennessä lapseni olisi tuonut ilmi, että kokee olevansa väärässä sukupuolessa, tekisin kaikkeni tukeakseen häntä. En kuitenkaan haluaisi, että hän ottaisi osaa tällaiseen työpajaan. Ehkä vanhempaa teiniä ei voisi kieltääkään, vaan hän tekisi omat päätöksensä. Ehkä tässä kuitenkin tärkeämpää kuin itse "askartelu" on se vertaistuki, joka löytyy samanikäisten a samoja asioita läpi käyvien lasten parista. Eikö tällaista vertaistukitoimintaa olisi voitu järjestää vähemmän graavin toiminnan puitteissa? Kyseessä kuitenkin herkkä ikä ja aihepiiri sensitiivinen.
Nuorten Pride House on ollut avoinna koko viikon ja vielä huomenna kulttuurikeskus Caisassa, eli vertaistukea on onneksi hyvin saatavilla.
Tämä on mukava kuulla, että löytyy vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen.
Ketään EI KIINNOSTA.
No näyttää kiinnostavan kaikki mahdollisuudet päästä pilkkaamaan ja haukkumaan transnuoria.
Ei ole mitään transnuoria.
Nykyään törmää tällaisiin kommentteihin ihan tavallisen oloisilta ihmisiltä tuolla netin kommenttikentissä. Eikö nää ihmiset ymmärrä, että tällainen on aika äärimmäinen ja radikaali näkemys ja miten ihmeessä he ovat sellaiseen päätyneet. Miksi jotkut antaa itsensä lietsoontua tällaiseen radikaaliuteen asti. Varmasti jokin harha on, että oltaisiin maltillisia "lasten puolustajia".
Eri, mutta onhan se väärin puhua transnuorista, kun kyseistä diagnoosia ei edes voi antaa alaikäiselle. Pitäisi puhua nuorista, joilla on sukupuolidysforiaa. Ja sehän voi joillakin mennä ohi puberteetin myötä. Trans ihan kirjaimellisestikin viittaa "transfromaatioon" eli muutosprosessiin. Ja transhoidotkin voi käydä läpi vain täysi-ikäinen ihminen, ei lapsi.
Trans ihan kirjaimellisesti tarkoittaa "toisella puolella". Se viittaa kokemukseen ei transformaatioon, vaikka senkin sanan voi trans sanasta johtaa. Jokainen transihminen on ollut myös lapsi ja nuori ja iso osa heistä on tuntenut olevansa toista sukupuolta jo aivan pienestä asti. He ovat olleet aina olemassa riippumatta siitä milloin ovat päässeet transhoitoihin. He ovat olleet olemassa omansa itsenään myös silloin, kun heillä ei vielä ole ollut diagnoosia.
Se, että "tuntee olevansa toista sukupuolta" on eri asia kuin olla. Valitettavasti tunteet eivät aina vastaa todellisuutta ja välittävä, turvallinen vanhempi tukisi lastaan elämään todellisuudessa. Toki lapsi saa olla sellainen kuin on persoonaltaan, mutta samalla pitää hyväksyä sukupuolen muuttumattomuus kuten muutkin sellaiset asiat, joita ei voi muuttaa. Se on osa ihmisyyttä ja kasvamista.
Se on kuitenkin ihmisen oma sukupuoli. Jos hän haluaa sitä yrittää muuttaa, se asia ei kuulu sinulle millään tavalla. Hänellä on siihen oikeus. Hänellä on myös oikeus muuttaa mieltänsä ja katua, jos siltä tuntuu. Sekään ei ole sinun asiasi. Jotta ihminen löytäisi parhaan mahdollisen tavan tulla toimeen sukupuolensa kanssa, on hyvä että on tällaisen kurssin kaltaisia turvallisia kevyen lähestymisen tapoja asian käsittelyyn. Ja sekään ei kosketa sinua millään tavalla.
Näin sivusta kerron, että se on todellakin meidän kaikkien asia. Ongelma on juuri siinä, että se kurssi ei ole turvallinen, kevyen lähestymisen tapa asian käsittelyyn. Siellä on transideologian niellaisseita aikuisia valmiina "ymmärtämään" ensi syksynä yläkoulun aloittavia lapsia. Heille sitten sorvataan sopivan kokoiset imitaatiopenikset. Mikä tuossa yhtälössä luo turvallisuuden tunnetta yhteenkään normaaliin aikuiseen?
No tuossa rakentamassasi olkiukossa mikään ei ole turvallista. Pitäisiköhän sinun joskus koittaa tutustua joihinkin transihmisiin. Ihan oman mielenterveytesi vuoksi.
Itse oon tutustunut ja ei todellakaan kaikki tätä omaa elämäntapaa lapsille tuputa. En ymmärrä miksi nää järjestöt saavat näin toimia.
Sateenkaari on globaali agenda ja sitä ajaa YK (myös lasten) seksuaalioikeuksina. Se ei tarkoita sitä että se olisi jokin ehdoton totuus jota ei saa arvioida kriittisesti, päinvastoin. Onneksi moni tajuaa korean kuoren taakse kätkeytyvän jotain tummaa, pinnalle päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Tekopenistyöpajan fanittajat varmasti puolustaisivat myös tucking-työpajaa 13-17-vuotiaille pojille transaktivistien ohjauksessa? Tucking tarkoittaa kivesten työntämistä nivuskanaviin ja peniksen teippaamista litteäksi. Ei ihan terveellisintä puuhaa sekään.
Ehkä he käsittävät, että sukupuolielimiä muistuttavalla virkkuutyöllä ja oikeiden sukupuolielinten käsittelyllä on vähän jotain eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhalla uhkailu on narsisteille tyypillinen tapa manipuloida muita ihmisiä.
Kuka täällä on itsemurhalla uhkaillut?
Ainahan se itsari tuodaan esille jos joku kritisoi transhoitoja. Niin nytkin. Mikään muu ei voi olla vaihtoehto kuin kuolema oman käden kautta.
Ei varmaan johtuis siitä, että niitä itsemurhia nyt vaan on tehty? Pitäiskö ne vaan sensuroida pois tästä keskustelusta, kun ei sovi sun agendaan?
Vaihtoehtoja todellakin on, ja on äärimmäisen tärkeää, että transnuoret tietää sen!
Tai sitten ne itsemurhat johtuivat ihan siitä, että kyseessä oli ahdistunut ja masentunut nuori, joka ei saanut tarvitsemaansa apua, ei siksi ettei hänen ruumistaan silvottu ja syötetty blockereita?
Niin sitähän he yleensä ovat lähtökohtaisesti ja sukupuolen vaihdos ei asiaa korjaa vaikka he niin uskovat. Eli paljon tiukemmat säännöt tähän pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Tuo on pääongelma tässä sekoilussa, kun lapsi voi erilaisista someryhmistä ja Setan tuputuksesta saada päähänsä kuuluvansa johonkin ns. muodissa olevaan ryhmään. Myöhäistä katua sitten, kun oma sukupuoli on jo pilattu leikkelyllä ja hormonikuureilla.
Valitettavasti esim. Frans Frangenista tulee mielikuva tällaisesta tapahtumankulusta. Hänelle on lapsesta saakka jankutettu, ettei tarvitse olla poika tai tyttö jos ei halua ja nyt hän kokee ettei voi olla kumpaakaan ollakseen mieliksi.
No Franssihan nyt vaan haluaa teitä huudattaa ja hyvin siinä onnistuulin.
Äitylikin on tyytyväinen siellä taustalla...
No niin saa ollakin. Kyllä tänne maailmaan yks Roosa ja Franssikin pitää mahtua.
Franssi tullut selvästi äitiinsä ja tämän sanon positiivisessa mielessä.
Roosakin onnistuneesti huudatti porukkaa, esim. rintanapillaan aikoinaan.Tainnut äidin huumeidenkäyttö vaikuttaa tuohon lapseen...
Täytyy todeta, että vaikka en ole koskaan poliittisesti ollut samalla viivalla Meriläisen kanssa, arvostan häntä ihmisenä ja äitinä. Lapsi on ollut onnekas, että on noin rakastava äiti. Sinun kommenttisi taas saa toivomaan, että sinulla ei ole jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 13 vuoteen mennessä lapseni olisi tuonut ilmi, että kokee olevansa väärässä sukupuolessa, tekisin kaikkeni tukeakseen häntä. En kuitenkaan haluaisi, että hän ottaisi osaa tällaiseen työpajaan. Ehkä vanhempaa teiniä ei voisi kieltääkään, vaan hän tekisi omat päätöksensä. Ehkä tässä kuitenkin tärkeämpää kuin itse "askartelu" on se vertaistuki, joka löytyy samanikäisten a samoja asioita läpi käyvien lasten parista. Eikö tällaista vertaistukitoimintaa olisi voitu järjestää vähemmän graavin toiminnan puitteissa? Kyseessä kuitenkin herkkä ikä ja aihepiiri sensitiivinen.
Nuorten Pride House on ollut avoinna koko viikon ja vielä huomenna kulttuurikeskus Caisassa, eli vertaistukea on onneksi hyvin saatavilla.
Ongelmahan siinä on se, että tämän nykyisen transaallon, varsinkin tyttöjen keskuudessa, epäillään olevan sosiaalisen tartunnan aiheuttamaa. Eli enemmän haittaa kuin hyötyä?
Voisivat tekopenisten sijaan neuloa keskosmyssyjä vauvoille niin heistä olisi hyötyä.
Groomaukselta? Tiesitkö, että kukaan ei minkään groomauksen tuloksena valitse vapaaehtoisesti vuosia kestävää tutkimusjaksoa transpolilla, hormonihoitoja ja leikkauksia. Miltä sinusta tuntuisi elää jatkuvan vihan kohteena? Ja vasta vähän aikaa sitten täällä palstalla joku persu myönsi, miten mielipide muuttui, kun oma lapsi osuttautui transnuoreksi ja vähän puuttui, että suoritti itsemurhan, koska kärsi sunkaltaisten takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sekoilu on vaan jyrkentänyt ihmisten asenteita transihmisiä kohtaan. Joskus 20v. sitten, kun trans oli marginaalista ja hoitoon hakeutuivat lähinnä ne muutamat, jotka sitä tarvitsi ja joille siitä oli hyötyä, ihmiset suhtautuivat asiaan paljon suopeammin ja hyväksyvämmin. Nyt kun joka toinen ahdistunut nepsytyttö tai itsensä kanssa muuten kipuileva nuori tyttö hakeutuu transpolille ja tunkee packereita pöksyihin niin jokainen huomaa, että touhu mennyt "pikkasen" yli.
Miten mennyt yli? Mikä maaginen raja on nyt ylitetty ja kuka viffu piti kirjaa kriittisestä transihmisten määrästä?
Sinusta ei ole huolestuttavaa, että transiutukseen hakeutuvien tyttöjen määrä on valtavassa kasvussa ja on toteutumassa riski, että transiutetaan iso joukko tulevia katujia? Mikä voisikaan mennä pieleen, kun transiutukseen hakeutuu entistä nuorempia ja tasapainottomampia potilaita ja vaaditaan kriteerien höllentämistä?
Ei huolestuta tippaakaan, jos entistä suurempi joukko pohdiskelee sukupuoltaan ja etsii paikkaansa. Päinvastoin on hyvä, että löytyy tällaisia harmittomia keinoja sen tekemiseen. Transsukupuolisuus ei ole sairaus eikä se johda ihmisen vääjäämättömään mätänemiseen sisältäpäin.
Ei sitä sukupuolta tarvitse sen kummemmin mietiskellä, senkun elää ja toteuttaa itseään haluamallaan tavalla muita vahingoittamatta.
Sosiaalinen transiutus ja tekopenistyöpaja eivät ole harmittomia, vaan transidentiteettiin lukitsevia psyykkisiä interventioita.
Transsukupuolisuus nimenomaan on sairaus ja johtaa pahimmillaan loppuelämän medikalisaatioon, terveiden kehonosien amputointeihin ja genitaalien mutilointiin, eikä dysforia siltikään katoa. Ei siinä ole mitään ihannoitavaa ja tavoiteltavaa, kysy keltä tahansa oikealta transihmiseltä.
Minkä transvastaisen järjestön tai tahon sanastosta oot omaksunut tuon "transidentiteettiin lukitsevan psyykkisen intervention", jota toistat kaikissa aihetta sivuavissa ketjuissa täällä?
Lapsen identiteettikokemuksen hyväksyminen ja tukeminen ei ole minkään sortin interventio.
Jos sinä myötäilet poikaa tyttönä, niin kyllä se on interventio ja lukitsee tyttöidentiteettiin. Sen sijaan leikkien, vaatteiden ja mielenkiinnon kohteiden salliminen ei ole interventio.
No kun ei.
Jos se lapsi sanoo, että minä olen tyttö enkä poika, en halua olla poika vaan tyttö, niin voi olla äärimmäisen vahingollista kiistää se lapsen kokemus ja väittää, ettei se voi olla todellinen kokemus.
Jos leikkien, vaatteiden ja mielenkiinnonkohteiden salliminen ei ole interventio, niin tuo työpaja ei tietenkään ole interventio, sehän on juuri tuota sallimista.
Lasten fantasialeikit kuuluvat lapsuuteen eikä niillä ole mitään tekemistä muun kuin mielikuvittelun kanssa. Ihan yhtä hyvin leikki-ikäinen voi tykätä olevansa eläin. Pitääkö tätä ajatusta alkaa tukea ettei lapsen mieli vain pahoitu? On järkyttävää jos ikätyypillinen lasten fantasiointi valjastetaan gender/transideologian pönkittäjäksi ja oikeuttajaksi.
Kun minun sisarukseni lapsena sanoi noin, ei kukaan meistä ollut kuullut mistään gender/transideologioista yhtään mitään.
Hän ei leikkinyt, hän kertoi, että hänestä tuntuu väärältä olla poika. Hän kärsi siitä. Kyse ei ollut mistään mielikuvitusleikeistä, vaan hänelle ahdistavasta asiasta. Voi kun olisikin ollut jotain transideologiaa, ja joku olisi osannut kertoa hänelle, että ei ole hätää, häntä voitaisiin auttaa elämään tyttönä. Ja että hänen kokemuksensa on ihan todellinen, että on muitakin, jotka kokevat niin.
Ihmetyttää, miksi ihmiset ylipäätään ottavat sukupuolen niin vakavasti ja pitävät sitä niin tärkeänä asiana? Itse en mieti asiaa juuri lainkaan enkä kyllä miettinyt lapsenakaan. Relatkaa jo, koko porukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopenistyöpajan fanittajat varmasti puolustaisivat myös tucking-työpajaa 13-17-vuotiaille pojille transaktivistien ohjauksessa? Tucking tarkoittaa kivesten työntämistä nivuskanaviin ja peniksen teippaamista litteäksi. Ei ihan terveellisintä puuhaa sekään.
Ehkä he käsittävät, että sukupuolielimiä muistuttavalla virkkuutyöllä ja oikeiden sukupuolielinten käsittelyllä on vähän jotain eroa?
Ehkä he eivät käsitä ettei virkattu Pippeli tee heistä miestä. Naisena syntynyt tarvitsee lisäksi aivojensiirron koska mies asuu yläpäässä ei alapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 13 vuoteen mennessä lapseni olisi tuonut ilmi, että kokee olevansa väärässä sukupuolessa, tekisin kaikkeni tukeakseen häntä. En kuitenkaan haluaisi, että hän ottaisi osaa tällaiseen työpajaan. Ehkä vanhempaa teiniä ei voisi kieltääkään, vaan hän tekisi omat päätöksensä. Ehkä tässä kuitenkin tärkeämpää kuin itse "askartelu" on se vertaistuki, joka löytyy samanikäisten a samoja asioita läpi käyvien lasten parista. Eikö tällaista vertaistukitoimintaa olisi voitu järjestää vähemmän graavin toiminnan puitteissa? Kyseessä kuitenkin herkkä ikä ja aihepiiri sensitiivinen.
Nuorten Pride House on ollut avoinna koko viikon ja vielä huomenna kulttuurikeskus Caisassa, eli vertaistukea on onneksi hyvin saatavilla.
Ongelmahan siinä on se, että tämän nykyisen transaallon, varsinkin tyttöjen keskuudessa, epäillään olevan sosiaalisen tartunnan aiheuttamaa. Eli enemmän haittaa kuin hyötyä?
Voisivat tekopenisten sijaan neuloa keskosmyssyjä vauvoille niin heistä olisi hyötyä.
Järjestä keskosmyssytyöpaja. Minä kyllä osallistuisin.
Korjattu: Groomaukselta? Tiesitkö, että kukaan ei minkään groomauksen tuloksena valitse vapaaehtoisesti vuosia kestävää tutkimusjaksoa transpolilla, hormonihoitoja ja leikkauksia. Miltä sinusta tuntuisi elää jatkuvan vihan kohteena? Ja vasta vähän aikaa sitten täällä palstalla joku persu myönsi, miten mielipide muuttui, kun oma lapsi osuttautui transnuoreksi, JOKA yritti suorittaa tsemurhan, koska kärsi sunkaltaisten takia
Aikanaan uutusoitiin kuvien kera kaksipäisistä vasikoista. Eikö nyt ole yhtään normaalia ihmistä, kaikilla joku diaknoosi ja lääkitys?
Vierailija kirjoitti:
Tekopenistyöpajan fanittajat varmasti puolustaisivat myös tucking-työpajaa 13-17-vuotiaille pojille transaktivistien ohjauksessa? Tucking tarkoittaa kivesten työntämistä nivuskanaviin ja peniksen teippaamista litteäksi. Ei ihan terveellisintä puuhaa sekään.
Lgbt-aktivistien märkä uni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopenistyöpajan fanittajat varmasti puolustaisivat myös tucking-työpajaa 13-17-vuotiaille pojille transaktivistien ohjauksessa? Tucking tarkoittaa kivesten työntämistä nivuskanaviin ja peniksen teippaamista litteäksi. Ei ihan terveellisintä puuhaa sekään.
Ehkä he käsittävät, että sukupuolielimiä muistuttavalla virkkuutyöllä ja oikeiden sukupuolielinten käsittelyllä on vähän jotain eroa?
Mistä lähtien mikään sukupuolielimiä muistuttavien esineiden tai vaikka piirrosten valmistaminen on kuulunut nuorten kasvatukseen? Onko tälläisestä käyty edes mitään julkista keskustelua, ei ole osunut silmiin.
Propaganda on uponnut sinuun kuin kuuma veitsi voihin jos käsityksesi transnaisista on oikeasti tällainen.