Hitas-eliitti
Iltalehti on selvittänyt Hitas-asuntojen omistajia, ja ketä heistä löytyykään:
”Pörssiyhtiöiden toimitusjohtajia ja muita johtajia, valtion sijoitusyhtiön hallituksen puheenjohtaja, julkisuuden henkilöitä, pääomasijoittajia, Akavan ja SAK:n puheenjohtajat, ex-ministereitä, kansanedustajia, lääkäreitä ja asianajajia, Keskusrikospoliisin sekä Supon päälliköt, Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja.”
Joukossa myös loistotulot omaava, sijoittamisen puolesta puhuva naishenkilö.
Ei voi kun ihmetellä ihmisten toimintaa.
Usko rapisee.
Kommentit (46)
Tässäpä demareille vaikea pulma :D Onko tämä sellaista vähän reilumpaa asuntosijoittamista, vai saatanallista oikeistoporvarien harjoittamaa hyväksikäyttöä ja köyhien polkemista.
Vierailija kirjoitti:
Jännä yhteensattuma, että Hitas on Helsingin kaupungin kehittämä systeemi ja tämän v. 2026 tehdyn selvityksen mukaan useat Helsingin kaupunginvaltuutetut omistavat hitas-asuntoja (sijoitusmielessä).
"Aina voi omistaa vähän reilummin"
-sdp
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä demareille vaikea pulma :D Onko tämä sellaista vähän reilumpaa asuntosijoittamista, vai saatanallista oikeistoporvarien harjoittamaa hyväksikäyttöä ja köyhien polkemista.
Mitäs luulet? Tästä voi lukea ja päätellä:
Kansanedustaja Eveliina Heinäluoma omistaa useita Hitas-asuntoja – samaan aikaan SDP vaatii omistuksille rajoituksia
https://www.suomenuutiset.fi/kansanedustaja-eveliina-heinaluoma-omistaa…
Korruptio on kaikkialla. Tämän on loputtava!
"Meillä esimerkiksi alunperin 50 000€ maksaneen yksiön arvo nyt 150 000€."
Missä ajassa? Kyllä minunkin asuntoni hinta kasvoi tuon verran, vaikkei Hitas ollutkaan.
Jännä yhteensattuma, että Hitas on Helsingin kaupungin kehittämä systeemi ja tämän v. 2026 tehdyn selvityksen mukaan useat Helsingin kaupunginvaltuutetut omistavat hitas-asuntoja (sijoitusmielessä).