Hitas-eliitti
Iltalehti on selvittänyt Hitas-asuntojen omistajia, ja ketä heistä löytyykään:
”Pörssiyhtiöiden toimitusjohtajia ja muita johtajia, valtion sijoitusyhtiön hallituksen puheenjohtaja, julkisuuden henkilöitä, pääomasijoittajia, Akavan ja SAK:n puheenjohtajat, ex-ministereitä, kansanedustajia, lääkäreitä ja asianajajia, Keskusrikospoliisin sekä Supon päälliköt, Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja.”
Joukossa myös loistotulot omaava, sijoittamisen puolesta puhuva naishenkilö.
Ei voi kun ihmetellä ihmisten toimintaa.
Usko rapisee.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Eve Heinäluoma
Uusi lempinimensä onkin : Hitas Heinäluoma. 😂
Tänään Hitas, huomenna rikas 😂😂😂
Koko vasemmistopolitiikka on sitä että palkka ei kuulu työtekijälle vaan politiikon taskuun. Hän sitten ostaa palkallasi lisää ääniä itselleen ja lupaa korottaa veroja eli laillista varkautta lisää. Hän on holtiton rahasi kanssa, koska ei tehnyt päivääkään töitä sen eteen.
Ehkä Helsingin keskustan kupessaa Hitas asunnot ovat jättipotti, mutta syrjemmällä niistä ei mitään sen kummepia voittoja saa. Olen myynyt hitas asuntoja monia (työni takia), eikä kattohinta ole koskaan tullut vastaan kun asuntojen sijainti ei ole mitenkään erikoinen. Nykyäänhän on olemassa puoli-hitas, jolloin ensimmäinen hinta on säännelty mutta seuraavaksi voi myydä mihin hintaan vaan, eivät nekään nyt kuumille kiville mene, ihan sama markkinahinta kuin muissakin asunnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Koko vasemmistopolitiikka on sitä että palkka ei kuulu työtekijälle vaan politiikon taskuun. Hän sitten ostaa palkallasi lisää ääniä itselleen ja lupaa korottaa veroja eli laillista varkautta lisää. Hän on holtiton rahasi kanssa, koska ei tehnyt päivääkään töitä sen eteen.
Kyllä vikaa on kansassakin, ainakin äänestäjissä jotka Eveliina Heinäluomaa äänesti. Oli joku ääniharava viime vaaleissa.
Isä Heinäluoma ajaa polttomoottoriautojen kieltoa ja kotien pakkoremontteja. Kai tätäkin äänestää ne, joilla ei autoa, eikä kotia, Muuten ei käy järkeen.
Eihän nämä nykyhitakset ole edes paljon markkinahintaa edullisempia. Joten varakkailla on varaa.
Meillä oli tollanen hintasäöntelystä vapautunut yksilö kummenisen vuotta sitten. Ei se nyt mikään kultakaivos ollut, mutta ei huonokaan sijaintiinsa nähden. Tehty alunperinkin vähän halvalla
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Helsingin keskustan kupessaa Hitas asunnot ovat jättipotti, mutta syrjemmällä niistä ei mitään sen kummepia voittoja saa. Olen myynyt hitas asuntoja monia (työni takia), eikä kattohinta ole koskaan tullut vastaan kun asuntojen sijainti ei ole mitenkään erikoinen. Nykyäänhän on olemassa puoli-hitas, jolloin ensimmäinen hinta on säännelty mutta seuraavaksi voi myydä mihin hintaan vaan, eivät nekään nyt kuumille kiville mene, ihan sama markkinahinta kuin muissakin asunnoissa.
Joo, mutta halvalla hankitun Hitas-asunnon voi aina vuokrata. Vuokratulo, sekin on rahaa, ei pelkästään myynti ;)
Vierailija kirjoitti:
Heinäluomilla useampikin Hitas-asunto. Listalla myös Metson toimitusjohtaja, pörssiyhtiö Hiabin talous- ja rahoitusjohtaja, Postin digitalisaatiojohtaja, Mandatumin johtaja, Vuokraturvayhtiöiden toimitusjohtaja, Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja, Kuntarahoituksen johtaja, SAK:n pj, Helsingin apulaispormestari. Myös Haloo Helsinki! laulaja-basisti, Puuilon markkinointijohtaja, Jenni Alexandrova, Roope Kakko, Anni Vuohijoki.
Sillä lailla.
piiri pieni pyörii
Heinäluomat ihmettelevät mikseivät he nyt saisi rikastua yhteiskunnan heikompiosaisten varjolla, kun sitä ovat ikänsä tehneet tähänkin asti.
Suomalaisilla on on joku illuusio poliitikkojen rehellisyydestä ja hyvistä aikeista. Teot puhuvat puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden ainutlaatuinen selvitys paljastaa, miten laajasti yhteiskunnan eliitti omistaa hintasäädeltyjä Hitas-asuntoja Helsingissä. Selvityksen tulokset ovat häkellyttäviä. 53 nimen lista paljastaa, ketkä ovat kahmineet itselleen huokeita asuntoja
Kuvassa näytti olevan demareita, Tytti Tuppurainenkin. Oliko Evelina Heinäluomakin? Eikös hänkin ole kahminut useamman hitas-asunnon?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ae5fd066-87ca-4dec-9c00-74b6cf2e9…
Eihän IL olisi tehnyt koko juttua ellei joku demari tai vihreä olisi mukana - ja mukana oloom riittää ettö on aikoinaan ostanut hitas-kämpän eikä ole myynyt sitä. Ja mikäs siinä hyvä diilihän se onkin vaikka aikoinaan hitaksista varoiteltiin että arvo ei nouse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Eve Heinäluoma
Uusi lempinimensä onkin : Hitas Heinäluoma. 😂
Tänään Hitas, huomenna rikas 😂😂😂
"Älä ole hidas, ota Hitas, olet huomenna rikas."
-ehdotus SDP:n uudeksi vaalien iskulauseeksi.
Joo, iltapäivälehdet on kyllä täysillä mukana vaalitaistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden ainutlaatuinen selvitys paljastaa, miten laajasti yhteiskunnan eliitti omistaa hintasäädeltyjä Hitas-asuntoja Helsingissä. Selvityksen tulokset ovat häkellyttäviä. 53 nimen lista paljastaa, ketkä ovat kahmineet itselleen huokeita asuntoja
Kuvassa näytti olevan demareita, Tytti Tuppurainenkin. Oliko Evelina Heinäluomakin? Eikös hänkin ole kahminut useamman hitas-asunnon?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ae5fd066-87ca-4dec-9c00-74b6cf2e9…
Eihän IL olisi tehnyt koko juttua ellei joku demari tai vihreä olisi mukana - ja mukana oloom riittää ettö on aikoinaan ostanut hitas-kämpän eikä ole myynyt sitä. Ja mikäs siinä hyvä diilihän se onkin vaikka aikoinaan hitaksista varoiteltiin että arvo ei nouse.
Sijoittaja tekee rahansa hyvällä vuokratulolla. Edullisesti hankittua Hitas-asuntoa voit vapaasti vuokrata ja ottaa parhaan markkinahinnan.
EVELIINA HEINÄLUOMA KEINOTTELEE ASUNNOILLA
Haalii ahneuttaan useamman asunnon. Ahneus taitaa kulkea perheessä. Iskä on kaasuputkimiehiä, ja tytär on asuntoahmatti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, iltapäivälehdet on kyllä täysillä mukana vaalitaistossa.
Noh, voi, voi kun väärät veijarit jäivät kiinni (taas) ?
Samat bemarit haalii asukaat kehitysmaista kelan piikkiin ja selittää asukkaiden haalimista työvoimapulalla. Aika roisia.
Voisiko Rydman puuttua myös näihin Tuppuraisten ja Heinäluomien tekemisiin?
Vierailija kirjoitti:
Samat bemarit haalii asukaat kehitysmaista kelan piikkiin ja selittää asukkaiden haalimista työvoimapulalla. Aika roisia.
Tuovat tänne äänestäjiksi itselleen. Somalit sanovat äänestävänsä Kelaa ja SDP rientää kertomaan että he tarkoittavat meitä.
”Rikas käyttää mahdollisuuden rikastua lisää…” vaikkapa matalatuloisten kustannuksella.
Edut ne on rikkaillakin oltava -ko? Tämä vaan ei ollut sijoitusasuntoja varten luotu käytäntö.