Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääministeri Orpo yllättyi: Sisäministeri Rantanen neuvottelee Talebanin kanssa!

Vierailija
24.06.2026 |

Pääministeri Petteri Orpo (kok) kertoi IS:n tietojen mukaan ulkoasiainvaliokunnan kuulemisessa keskiviikkona, että Suomi ei osallistu Euroopan unionin neuvotteluihin Afganistania hallitsevan Talebanin kanssa. Asia vahvistetaan IS:lle useasta paikalla olleesta lähteestä.

Erikoisen asiasta tekee se, että sisäministeri Mari Rantanen (ps) kertoi viestipalvelu X:ssä aamulla, että Suomi oli virkamiestasolla osallistunut neuvotteluihin afganistanilaissiirtolaisten kanssa.

 

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012099775.html

 

Suomen ulkopolitiikan linja on kristallinkirkas.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen ja Talebanin arvot ovat monilta osin varsin yhtenevät

Suurin osa SDP:n ehdokkaista ja edustajista ovat talebaneja ja jihadisteja. SDP on vaarallisin puolue kautta historian. Pedofilia, raizkaukset ja väkivalta on heille normaalia. Heidän ansiostaan rikostilastot ovat historiallisen korkealla. 

Itkettääkö Persua.Kannatus 5%.Itkettääkö.

13,8%, vassarinisti.

Vierailija
22/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekö Rantanen talebanit saunaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Persumiehelle kelpaa talepaanikikkeli siinä ku mustakin.Samaltahan se ahterissa tuntuu.

Vierailija
24/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea paikka. Ei Suomi on antaa myönnytyksi islamistihallinnolle siitä, että ottaa rikolliset takaisin. Suomen on itse korjattava sotkunsa.

Vierailija
25/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen ja Talebanin arvot ovat monilta osin varsin yhtenevät

Suurin osa SDP:n ehdokkaista ja edustajista ovat talebaneja ja jihadisteja. SDP on vaarallisin puolue kautta historian. Pedofilia, raizkaukset ja väkivalta on heille normaalia. Heidän ansiostaan rikostilastot ovat historiallisen korkealla. 

Itkettääkö Persua.Kannatus 5%.Itkettääkö.

13,8%, vassarinisti.

NoinKovasti itkettää.

Vierailija
26/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sekaantua koko maapallon asioihin . Omissa ihan tarpeeksi tekemistä . 

Kyllä se on ihan meitä koskeva asia, onnistuuko neuvottelu palautuksista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Rantanenko palaveeraa Sdp.n Nasima Razmyarin kanssa??

Vierailija
28/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa

Vasurivalheet jatkuu ja jatkuu ja spämmäys on loputonta Persut sitä Persut tätä sairasta touhua vasurit nyt on aika töiden.

Ensi vuonna onkin! Silloin te persut olette paha uni ja ikävä muisto vain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DumboMiko ja 100 000 uutta työpaikkaa.

Vierailija
30/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantanen tuo lisää turvallisia ja ahkeria työntekijöitä👏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

persut hyväksyvät taliban -hallinnon, onko syy siinä että molemmat kannattavat samanlaista politiikkaa

Vierailija
32/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantanen hommannut tuhansittain rucceja vaikka rajat on kiinni..Tämä on Neuvosto Karjalan sossu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tulevat toimeen, onhan persut Suomen talebaanit. 

Vierailija
34/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rantanen tuo lisää turvallisia ja ahkeria työntekijöitä👏

Kyllä, kyllä. Ehkä palkkaa vaikka omaksi eduskunta-avustajakseen, n****han siellä jo on. Uutta verta joukkoon.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa

Vasurivalheet jatkuu ja jatkuu ja spämmäys on loputonta Persut sitä Persut tätä sairasta touhua vasurit nyt on aika töiden.

Ensi vuonna onkin! Silloin te persut olette paha uni ja ikävä muisto vain. 

Kokoomus tekee ensi hallituskaudella työttömyysrahoihisi lisää leikkauksia ja velvoittaa osallistumaan puoli vuotta kestävälle aktiivijaksolle työkkärin kanssa. Siellä virkailijat etsivät sinulle työtävieroksuvalle lapamadolle uuden suunnan elämääsi. Loppuu palstalla notkuminen kun joudut 9 eurolla TÖIHIN.

Vierailija
36/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo asiat ei edes ole ristiriidassa. Suomi ei neu ottele, mutta ovat lähettäneet sinne virkamiehen kuuntelemaan mistä puhutaan. Ihan normi juttu.

Vierailija
37/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

persut hyväksyvät taliban -hallinnon, onko syy siinä että molemmat kannattavat samanlaista politiikkaa

Suomen EU-erosta ja kansallissosialismistahan Persut haaveilevat.

Vierailija
38/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa

Vasurivalheet jatkuu ja jatkuu ja spämmäys on loputonta Persut sitä Persut tätä sairasta touhua vasurit nyt on aika töiden.

Ensi vuonna onkin! Silloin te persut olette paha uni ja ikävä muisto vain. 

Kokoomus tekee ensi hallituskaudella työttömyysrahoihisi lisää leikkauksia ja velvoittaa osallistumaan puoli vuotta kestävälle aktiivijaksolle työkkärin kanssa. Siellä virkailijat etsivät sinulle työtävieroksuvalle lapamadolle uuden suunnan elämääsi. Loppuu palstalla notkuminen kun joudut 9 eurolla TÖIHIN.

Taidat ihan kokemuksesta puhua. Minulle vielä palkka juoksee viitisen vuotta, kunnes pääsen eläkkeelle. Ja ei tule olemaan Kelan eläke. 

Vierailija
39/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo asiat ei edes ole ristiriidassa. Suomi ei neu ottele, mutta ovat lähettäneet sinne virkamiehen kuuntelemaan mistä puhutaan. Ihan normi juttu.

On ne nyt vähän. Pääministeri sanoo, että ei neuvotella ja sisäministeri lähettää virkamiesarmeijan neuvottelemaan pääministerin selän takana.

Vierailija
40/48 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa

Vasurivalheet jatkuu ja jatkuu ja spämmäys on loputonta Persut sitä Persut tätä sairasta touhua vasurit nyt on aika töiden.

Ensi vuonna onkin! Silloin te persut olette paha uni ja ikävä muisto vain. 

Kokoomus tekee ensi hallituskaudella työttömyysrahoihisi lisää leikkauksia ja velvoittaa osallistumaan puoli vuotta kestävälle aktiivijaksolle työkkärin kanssa. Siellä virkailijat etsivät sinulle työtävieroksuvalle lapamadolle uuden suunnan elämääsi. Loppuu palstalla notkuminen kun joudut 9 eurolla TÖIHIN.

Ensivuonna ei ole enää 9€/pv paikkoja.

Kukas ne poisti🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi