Pääministeri Orpo yllättyi: Sisäministeri Rantanen neuvottelee Talebanin kanssa!
Pääministeri Petteri Orpo (kok) kertoi IS:n tietojen mukaan ulkoasiainvaliokunnan kuulemisessa keskiviikkona, että Suomi ei osallistu Euroopan unionin neuvotteluihin Afganistania hallitsevan Talebanin kanssa. Asia vahvistetaan IS:lle useasta paikalla olleesta lähteestä.
Erikoisen asiasta tekee se, että sisäministeri Mari Rantanen (ps) kertoi viestipalvelu X:ssä aamulla, että Suomi oli virkamiestasolla osallistunut neuvotteluihin afganistanilaissiirtolaisten kanssa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012099775.html
Suomen ulkopolitiikan linja on kristallinkirkas.
Kommentit (48)
Viekö Rantanen talebanit saunaan?
Kyllähän Persumiehelle kelpaa talepaanikikkeli siinä ku mustakin.Samaltahan se ahterissa tuntuu.
Vaikea paikka. Ei Suomi on antaa myönnytyksi islamistihallinnolle siitä, että ottaa rikolliset takaisin. Suomen on itse korjattava sotkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen ja Talebanin arvot ovat monilta osin varsin yhtenevät
Suurin osa SDP:n ehdokkaista ja edustajista ovat talebaneja ja jihadisteja. SDP on vaarallisin puolue kautta historian. Pedofilia, raizkaukset ja väkivalta on heille normaalia. Heidän ansiostaan rikostilastot ovat historiallisen korkealla.
Itkettääkö Persua.Kannatus 5%.Itkettääkö.
13,8%, vassarinisti.
NoinKovasti itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sekaantua koko maapallon asioihin . Omissa ihan tarpeeksi tekemistä .
Kyllä se on ihan meitä koskeva asia, onnistuuko neuvottelu palautuksista.
Siis Rantanenko palaveeraa Sdp.n Nasima Razmyarin kanssa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa
Vasurivalheet jatkuu ja jatkuu ja spämmäys on loputonta Persut sitä Persut tätä sairasta touhua vasurit nyt on aika töiden.
Ensi vuonna onkin! Silloin te persut olette paha uni ja ikävä muisto vain.
DumboMiko ja 100 000 uutta työpaikkaa.
Rantanen tuo lisää turvallisia ja ahkeria työntekijöitä👏
persut hyväksyvät taliban -hallinnon, onko syy siinä että molemmat kannattavat samanlaista politiikkaa
Rantanen hommannut tuhansittain rucceja vaikka rajat on kiinni..Tämä on Neuvosto Karjalan sossu.
Varmasti tulevat toimeen, onhan persut Suomen talebaanit.
Vierailija kirjoitti:
Rantanen tuo lisää turvallisia ja ahkeria työntekijöitä👏
Kyllä, kyllä. Ehkä palkkaa vaikka omaksi eduskunta-avustajakseen, n****han siellä jo on. Uutta verta joukkoon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa
Vasurivalheet jatkuu ja jatkuu ja spämmäys on loputonta Persut sitä Persut tätä sairasta touhua vasurit nyt on aika töiden.
Ensi vuonna onkin! Silloin te persut olette paha uni ja ikävä muisto vain.
Kokoomus tekee ensi hallituskaudella työttömyysrahoihisi lisää leikkauksia ja velvoittaa osallistumaan puoli vuotta kestävälle aktiivijaksolle työkkärin kanssa. Siellä virkailijat etsivät sinulle työtävieroksuvalle lapamadolle uuden suunnan elämääsi. Loppuu palstalla notkuminen kun joudut 9 eurolla TÖIHIN.
Nuo asiat ei edes ole ristiriidassa. Suomi ei neu ottele, mutta ovat lähettäneet sinne virkamiehen kuuntelemaan mistä puhutaan. Ihan normi juttu.
Vierailija kirjoitti:
persut hyväksyvät taliban -hallinnon, onko syy siinä että molemmat kannattavat samanlaista politiikkaa
Suomen EU-erosta ja kansallissosialismistahan Persut haaveilevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa
Vasurivalheet jatkuu ja jatkuu ja spämmäys on loputonta Persut sitä Persut tätä sairasta touhua vasurit nyt on aika töiden.
Ensi vuonna onkin! Silloin te persut olette paha uni ja ikävä muisto vain.
Kokoomus tekee ensi hallituskaudella työttömyysrahoihisi lisää leikkauksia ja velvoittaa osallistumaan puoli vuotta kestävälle aktiivijaksolle työkkärin kanssa. Siellä virkailijat etsivät sinulle työtävieroksuvalle lapamadolle uuden suunnan elämääsi. Loppuu palstalla notkuminen kun joudut 9 eurolla TÖIHIN.
Taidat ihan kokemuksesta puhua. Minulle vielä palkka juoksee viitisen vuotta, kunnes pääsen eläkkeelle. Ja ei tule olemaan Kelan eläke.
Vierailija kirjoitti:
Nuo asiat ei edes ole ristiriidassa. Suomi ei neu ottele, mutta ovat lähettäneet sinne virkamiehen kuuntelemaan mistä puhutaan. Ihan normi juttu.
On ne nyt vähän. Pääministeri sanoo, että ei neuvotella ja sisäministeri lähettää virkamiesarmeijan neuvottelemaan pääministerin selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa
Vasurivalheet jatkuu ja jatkuu ja spämmäys on loputonta Persut sitä Persut tätä sairasta touhua vasurit nyt on aika töiden.
Ensi vuonna onkin! Silloin te persut olette paha uni ja ikävä muisto vain.
Kokoomus tekee ensi hallituskaudella työttömyysrahoihisi lisää leikkauksia ja velvoittaa osallistumaan puoli vuotta kestävälle aktiivijaksolle työkkärin kanssa. Siellä virkailijat etsivät sinulle työtävieroksuvalle lapamadolle uuden suunnan elämääsi. Loppuu palstalla notkuminen kun joudut 9 eurolla TÖIHIN.
Ensivuonna ei ole enää 9€/pv paikkoja.
Kukas ne poisti🤔
13,8%, vassarinisti.