Noloimmalle tunnustukselle 10p ja papukaijamerkki!
Eli latokaa tiskiin pienen mielenne pimeimmän sopukan häveliäimmät jutut!
Aloitan melko kesyllä jutulla: Olimme menossa ihastukseni kanssa baari-illan jälkeen polkupyörillä grillille. Hän edeltä ja minä heti perässä. Metsäpolulla mies totesi menevänsä " kättelemään työtöntä" pusikkoon, hidasti vauhtia, parkkeerasi pyörän ja oli selin minuun kun itse hidastin vauhtia ja katsoin miestä kohti. Ajoinkohan johonkin puunjuureen vai unohdinko vain laittaa toisen jalan maahan, mutta kuitenkin lensin komeasti turvalleni. Siinä sitten nostin pyörän pystyyn ja puistelin takistani neulasia pikaisesti. Mies ei nähnyt tapahtumaa, enkä kehdannut kertoakaan ;-) Viikon verran olin mustelmilla ja joku niskalihas jumissa ilmeisesti pään retkahtamisen takia. Sittemmin kyllä tunnustin tilanteen ja sain osakseni ihmetteleviä katseita ja ehkä pientä sääliäkin. Olisi kuulemma tullut puhaltamaan pipiin jos olisi tiennyt... ;-)
Kommentit (41)
yhdet koulun bileet. Tutustuin mukavaan poikaan ja kun olin tuhannen päissäni niin päädyimme sänkyyn. Aamulla oli sitten lahjakas morkkis ja kamala kiire kotiin. Sain kyydin tältä tyypiltä ja annoin tyhmyyksissäni vielä puhelinnumeron kun toinen kysyi sitä. Koulussa sitten yritin olla näkemättä koko tyyppiä enkä vastannut viesteihin. Minulla kun oli kiikarissa aivan toinen kaveri...
No meni muutama kuukausi ja tuli kesä. Sain mukavan kesäsijaisuuden kaupungin kirjaamosta. Tutustuin siellä todella mukavaan tyttöön ja meillä oli mielettömän hauskaa töissä. No kerran hän päätti sitten näyttää lomakuviaan...No eikös niissä ollut poikaystäväkin mukana ja " mukavan" tuttu...Ystäväni kysyi, että tunnenko hänet kun kerran samassa koulussa ollaan. Kerroin, että tiesin hänet ulkonäöltä, mutta ei muuten tunnettu....Ei piina sitten siihen vielä päättynyt. Tämä poikaystävä toi eväitä kaverilleni ja kaverini esitteli meidät toisillemme...Hivenen nolotti kätellä!
Työkaveri pyysi usein heille kahville, mutta jostain syystä en koskaan mennyt....
Joskus 16vuotiaana oltiin jollain luokkaretki tms porukalla paikallisessa näkötornissa reissulla ja minä fiksuna tyttönä päätin kokeilla kuinka hienoa on sylkäistä sieltä alas. En osannut sielleen miehekkäästi räkiä vaan vallan nätisti kumarruin ja sylkäisin. Sopiva tuulenpuuska tarttui tähän räkäsyyni ja läimäsi sen suoraa vieressä seisovan tytön kasvoihin. Ei siinä oikein voinut mitään selitellä " sori.." punastuttaa vielä 13vuoden jälkeenkin
Muistan vieläkin sen ison halon siinä pussissa, näytti melkein pienelle vauvalle... =/ Niin iso se oli, kuin tiili. Noloa...
[/quote]
Hiiihihihihihihihi XD
voi enää voittaa mikään juttu
laivareissun kakka
tai
oksennus/menkat
Ihan TÖRKEEN NOLOA!!
Siis ei ole ollut pönttöä käytössä yli kahteen viikkoon. Alakerrassa pukuhuoneessa on sellainen 38l saavi istuimella... Se pitää tyhjentää vähintäänkin joka ilta. Eilen sitten lähdimme taas " operaatio herkkupataan" eli tyhjentämään kakkasaavia pihan kaivoon. Voi nolojen nolous kun emme heti huomanneet muutaman metrin päässä pensasaidan takana naapuria haravoimassa pihaa. Ja tietysti tuli ne legendaariset " hyi h*lvetti" -kommentit lasetettua huolettomasti. Ja kaamea vellitornadon lemu levisi kortteliin. Pokassa pitelemistä kun äijä jäi H.Moilasena tuijottamaan touhujamme :-/
_vollotin_ baarissa mustasukkaisuudesta, kun 10 vuotta nuorempi (myös varattu) ihastukseni flirttaili toiselle (myös varatulle) naiselle!! En paljon tuon säälittävämpää touhua keksi!
se jokin aika sitten ollut Pahimmat kännimokat -ketju. Luulin että mulla on ollut kohtalaisen värikäs nuoruus, mutta olin väärässä :D. Siinä on aivan tautisia tarinoita.
tämä tapahtui aikoinaan kun nykyinen aviomieheni oli vielä poikäystävä ja asui vanhempiensa luona. olin yökylässä miehen luona ja kello oli varmaan jotain 10 illalla kun innostuttiin touhuilemaan hänen huoneessaan. mies oli juuri nuolemassa minua kun isänsä eli nykyinen appiukkoni posahti suoraan sisään huoneeseen koputtamatta oveen... katsoi hetken mykkänä ja sulki sitten oven.
minua nolotti aivan järkyttävästi ja koko touhu loppui siihen. hetken päästä minulle tuli aivan hirvittävä pissahätä mutta en kehdannut mennä vessaan kun olisi pitänyt kävellä olohuoneen läpi ja tuleva appiukko istui siellä telkkaria katsomassa. pidättelin niin kauan kun pystyin mutta lopulta minun oli pakko päästä pissalle. päätin kiivetä ikkunasta ulos ja käydä pihalla pissalla (oli 1-tasoinen okt ja kesä) ja eikun tuumasta toimeen. juuri kun kyykin puun juurella talon takana ja olen päässyt ihanasti pissaamisessa alkuun niin eiköhän appiukko porhalla nurkan takaa paikalle tupakka suussa...
meinasin ihan oikeasti kuolla siihen paikkaan enkä enää tiennyt kumpi on nolompaa, tulla yllätetyksi suuseksiä harrastamassa vai pissaamassa talon taaksen ;)
Vierailija:
meinasin ihan oikeasti kuolla siihen paikkaan enkä enää tiennyt kumpi on nolompaa, tulla yllätetyksi suuseksiä harrastamassa vai pissaamassa talon taaksen ;)
Vierailija:
tämä tapahtui aikoinaan kun nykyinen aviomieheni oli vielä poikäystävä ja asui vanhempiensa luona...
apuaa, reps kops!!
juu, meni kyllä muutama viikko ennenkuin kehtasin taas mennä poikakaverille kylään! asiasta ei olla ikinä puhuttu, en tiedä tietääkö anoppikin ja tästä tapahtumasta on jo liki 15 vuotta aikaa. en tiedä myöskään muistaako appiukko sitä enää mutta ainakin minun mieleeni se on piirtynyt lähtemättömästi...
29 on kyllä paha
silti arvottaisin sen oksennus/menkat - jutun pahemmaksi
tai sen toisen... mikä se nyt olikaan...
t. 25
Kerran mulle tuli orastava kakkahätä. Mulla on hirmuisen laiska suoli ja yleensä kakkahätä varoittelee itsestään pari päivää ennen kuin sitten oikeesti tulee hätä.
Jäin siis katsomaan taas maisemia. Seisoskelin ja tuumailin kaikenlaista. yhtäkkiä tunsin, kun paska vaan tulee housuun. Ei siis voinut tehdä mitään. Pompin ympäriinsä, koska en tiennyt mitä teen: laskenko housut vai annanko kaiken tulla housuun. No housuunhan ne tuli. Ja sitä oli paljon! Olin varmaan reilun viikon ollut käymättä kakkosella ja kerralla sitten turahti kaikki housuun.
Koitin laittaa puseroa vyötäisille ja olla niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. Takana kuitenkin kulki joku vanha pariskunta ja yhtäkkiä nainen alkaa sättiä miestä piereskelystä. Mies koitti jotain änkyttää vastaan. Seuraavaksi nainen alkoi tarkistella omia ja miehensä kenkiä, että onko ne astunut paskaan. Ja sitten yhtäkkiä ne tajuaa... tulee ihan hiljasta ja pikkuhiljaa ne jättäyty kauas mun taakse.
HÄVETTI!!!
Vierailija:
_vollotin_ baarissa mustasukkaisuudesta, kun 10 vuotta nuorempi (myös varattu) ihastukseni flirttaili toiselle (myös varatulle) naiselle!! En paljon tuon säälittävämpää touhua keksi!
Turussa päästelin pyörätietä sikaliukkaalla talvikelillä, olin tulossa risteykseen. Jarrutin varomattomasti ja pyörä tietysti luiskahti alta, minä mukana. Oli niin älyttömän liukasta ja vielä alamäki, että liu-uin tyylikkäästi tasatahtia viereisellä jarruttavan bussin kanssa kohti risteystä. Ihmiset katseli bussin ikkunasta leveät virneet naamalla =).