Noloimmalle tunnustukselle 10p ja papukaijamerkki!
Eli latokaa tiskiin pienen mielenne pimeimmän sopukan häveliäimmät jutut!
Aloitan melko kesyllä jutulla: Olimme menossa ihastukseni kanssa baari-illan jälkeen polkupyörillä grillille. Hän edeltä ja minä heti perässä. Metsäpolulla mies totesi menevänsä " kättelemään työtöntä" pusikkoon, hidasti vauhtia, parkkeerasi pyörän ja oli selin minuun kun itse hidastin vauhtia ja katsoin miestä kohti. Ajoinkohan johonkin puunjuureen vai unohdinko vain laittaa toisen jalan maahan, mutta kuitenkin lensin komeasti turvalleni. Siinä sitten nostin pyörän pystyyn ja puistelin takistani neulasia pikaisesti. Mies ei nähnyt tapahtumaa, enkä kehdannut kertoakaan ;-) Viikon verran olin mustelmilla ja joku niskalihas jumissa ilmeisesti pään retkahtamisen takia. Sittemmin kyllä tunnustin tilanteen ja sain osakseni ihmetteleviä katseita ja ehkä pientä sääliäkin. Olisi kuulemma tullut puhaltamaan pipiin jos olisi tiennyt... ;-)
Hän asui perheineen 2h+k asunnossa, eli lapsille makkari ja aikuiset olkkariin verhon taakse -asunnossa. Eräs aamu miehensä meni partsille tupakalle ja kaverini jäi sänkyyn pötkölleen. Ajatteli sitten pieraista ja pieraisikin. Oli vaan mennyt pötsi hieman sekaisin kun selkä mieheensä päin luirautti kakkasoiron lakanalle. Kohta tuli mies parvekkeelta huutaen: hyi h*lvetti, akka p*skantaa sänkyyn! Ja meni petivaatteet pesuun. Hihi... Olisinpa ollut kärpäsenä katossa... ;-)