Joku tubettaja (?) ryöstettiin livestriimissä Helsingissä
Omituinen video oli ainakin Ylilaudalla ja Redditissä.
Kommentit (40)
Toivottavasti vetävät överit koko porukka, tulee Suomesta kerralla parempi paikka. Onneksi se yksi pääsee istumaan ryöstöstä ja pahoinpitelystä jos kerta oli ehdollinen päällä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ja Aatami86 hakkasi Tampereen Pelaamon pelikoneet paskaksi samalla kun huuteli Duel-kasinon Ossi Ketolaa apuun. Pelivammainen syytti Veikkausta ja mainosta ulkomaista kasinoa. Ei taida tuollakaan peliongelma olla ainoa ongelma.
Tämä tapaus. Aaatami sai bännit kickiin saman tien.
Mies hajotti Veikkauksen pelikoneita vasaralla Tampereella – lähes kaikki peliautomaatit rikki
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vetävät överit koko porukka, tulee Suomesta kerralla parempi paikka. Onneksi se yksi pääsee istumaan ryöstöstä ja pahoinpitelystä jos kerta oli ehdollinen päällä. 😄
Sellaista sähläystä tuo noiden elämä että kärsimys on varmasti isompi jos jäävät henkiin.
mafia rahaa voisi ryöstää, .Joku kehuu rahoillaan ytbessa.miten uskaltaakin.Onkohan ne maissit edes oikeita kun eihän näy tota hopee nauhaa ja repiikin niitä rahoja.Videolla.Onko tuosta kys.videoo tahtosi nähä?julkiset on julkisia ,Ihnettelen niitä kauheita tuloja,verot??ehkä kaikki ei osaa tehdä massia,en ainakaan,enkä oo tubettaja..
Vierailija kirjoitti:
Kaukana on ne ajat, kun Helsingin keskustassa asui varakkaampi väki, nykyään on nistien temmellyskenttä.
Tämä ei tapahtunut lähelläkään Helsingin keskustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukana on ne ajat, kun Helsingin keskustassa asui varakkaampi väki, nykyään on nistien temmellyskenttä.
Tämä ei tapahtunut lähelläkään Helsingin keskustaa.
Mitä Kaarlenkatu 11 mielestäsi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukana on ne ajat, kun Helsingin keskustassa asui varakkaampi väki, nykyään on nistien temmellyskenttä.
Tämä ei tapahtunut lähelläkään Helsingin keskustaa.
Mitä Kaarlenkatu 11 mielestäsi on?
Kalliota, monta kilometriä Helsingin keskustasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukana on ne ajat, kun Helsingin keskustassa asui varakkaampi väki, nykyään on nistien temmellyskenttä.
Tämä ei tapahtunut lähelläkään Helsingin keskustaa.
Mitä Kaarlenkatu 11 mielestäsi on?
Kalliota, monta kilometriä Helsingin keskustasta.
Kantakaupunkia se kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se halusi että munaa nuollaan? Alistamista?
Pridejuttuja, ei niistä terve ihminen ymmärrä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin videon. Täytyy sanoa että huumeet ilmeisesti tuhoaa aivoja vielä enemmän kuin kuvittelin. Videolla siis joku puliukon oloinen kaveri tekee striimiä ja siihen tulee tyttö joka yrittää viedä miehen kaljat. Mies hermostuu ja tönäisee tyttöä (tai naista), joka alkaa kirkumaan ja avuksi tulee nurkan takana ilmeisesti ryöstötarkoituksessa väijyneet kaverit. Nämä alkavat ilmeisesti lyödä miestä, jolta pääsee pieru koska suoli ilmeisesti aukeaa pelosta. Toinen mies kysyy "teitsä v ittu fart" ja sen jälkeen alkaa vaatia munansa nuolemista. Tilanne jatkuu siten että tämä kamera viedään tyypiltä, mutta striimi jää päälle ja näiden nistien (?) keskustelua ja väittelyä kuuluu muutama minuutti.
Nyt olen nähnyt kaiken.
Vähän rankempaa Kummelia.
Surullista miten toi alue on muuttunut siitä kun itse siellä asuin. Aina siellä on ollut nsitejä, mutta nykyään nää nuoretkin ovat aivan kujalla. Silloin ei kaduilla ryöstelty.
PRÖÖT
"Teitsä v ittu fart?"
Harvoin on saanut nauraa näin paljon. Vaikka siis vakava juttu toki onkin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin videon. Täytyy sanoa että huumeet ilmeisesti tuhoaa aivoja vielä enemmän kuin kuvittelin. Videolla siis joku puliukon oloinen kaveri tekee striimiä ja siihen tulee tyttö joka yrittää viedä miehen kaljat. Mies hermostuu ja tönäisee tyttöä (tai naista), joka alkaa kirkumaan ja avuksi tulee nurkan takana ilmeisesti ryöstötarkoituksessa väijyneet kaverit. Nämä alkavat ilmeisesti lyödä miestä, jolta pääsee pieru koska suoli ilmeisesti aukeaa pelosta. Toinen mies kysyy "teitsä v ittu fart" ja sen jälkeen alkaa vaatia munansa nuolemista. Tilanne jatkuu siten että tämä kamera viedään tyypiltä, mutta striimi jää päälle ja näiden nistien (?) keskustelua ja väittelyä kuuluu muutama minuutti.
Nyt olen nähnyt kaiken.
Kiitos yksityiskohtaisesta kuvauksesta 😂
Onko tuo striimaaja itse kommentoinut eilistä mitenkään? Hänestä ei ole sen pierun jälkeen kuulunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukana on ne ajat, kun Helsingin keskustassa asui varakkaampi väki, nykyään on nistien temmellyskenttä.
Tämä ei tapahtunut lähelläkään Helsingin keskustaa.
Mitä Kaarlenkatu 11 mielestäsi on?
Kalliota, monta kilometriä Helsingin keskustasta.
Kantakaupunkia se kuitenkin on.
Pitkäsillan toisella puolella
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin mennyt heikompaan kuntoon Suomi Ensin livejen ajasta
Oliko tämä siellä mukana? Hän kyllä ehti tunnustautua na tsiksi tuossa striimillä ennen kun tilanne lähti käyntiin kunnolla.
Mimmi yritti ryöstää Deejoospein oluet ja jätkät hyökkäsi paikalle.