Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku tubettaja (?) ryöstettiin livestriimissä Helsingissä

Vierailija
24.06.2026 |

Omituinen video oli ainakin Ylilaudalla ja Redditissä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki vitunhomo

Vierailija
2/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

videon jakaminen voi olla rasistista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitsä v ttu fart?

Vierailija
5/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minfossa on aloitus. 

Vierailija
6/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ugala bugala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ugala bugala?

Ei tällä kertaa.

Vierailija
8/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen 2000-lukua oli kivaa kun suurin osa arkitilanteista ei tallentunut videolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Veli kuuntele...veli..." 

Vierailija
10/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpopurran välittävä Suomi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin videon. Täytyy sanoa että huumeet ilmeisesti tuhoaa aivoja vielä enemmän kuin kuvittelin. Videolla siis joku puliukon oloinen kaveri tekee striimiä ja siihen tulee tyttö joka yrittää viedä miehen kaljat. Mies hermostuu ja tönäisee tyttöä (tai naista), joka alkaa kirkumaan ja avuksi tulee nurkan takana ilmeisesti ryöstötarkoituksessa väijyneet kaverit. Nämä alkavat ilmeisesti lyödä miestä, jolta pääsee pieru koska suoli ilmeisesti aukeaa pelosta. Toinen mies kysyy "teitsä v ittu fart" ja sen jälkeen alkaa vaatia munansa nuolemista. Tilanne jatkuu siten että tämä kamera viedään tyypiltä, mutta striimi jää päälle ja näiden nistien (?) keskustelua ja väittelyä kuuluu muutama minuutti.

Nyt olen nähnyt kaiken.

Vierailija
12/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen 2000-lukua oli kivaa kun suurin osa arkitilanteista ei tallentunut videolle.

Ei ne ollut noin hölmöjä tilanteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ugala bugala?

Ei tällä kertaa.

No mutta sittenhän ugalabugaloiden suorittamien uuullatusten laskuri nollautuu.  

Vierailija
14/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin videon. Täytyy sanoa että huumeet ilmeisesti tuhoaa aivoja vielä enemmän kuin kuvittelin. Videolla siis joku puliukon oloinen kaveri tekee striimiä ja siihen tulee tyttö joka yrittää viedä miehen kaljat. Mies hermostuu ja tönäisee tyttöä (tai naista), joka alkaa kirkumaan ja avuksi tulee nurkan takana ilmeisesti ryöstötarkoituksessa väijyneet kaverit. Nämä alkavat ilmeisesti lyödä miestä, jolta pääsee pieru koska suoli ilmeisesti aukeaa pelosta. Toinen mies kysyy "teitsä v ittu fart" ja sen jälkeen alkaa vaatia munansa nuolemista. Tilanne jatkuu siten että tämä kamera viedään tyypiltä, mutta striimi jää päälle ja näiden nistien (?) keskustelua ja väittelyä kuuluu muutama minuutti.

Nyt olen nähnyt kaiken.

Puhelinkin oli "föyni" ja korostus kuin suomenruotsalaisilla.

Ihan käsittämätöntä roska sakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon luusereita.. 😂

Vierailija
16/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää roskasakit pitäisi laittaa loppuelämäksi johonkin laitokseen.

Vierailija
17/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deejooseppi.

Vierailija
18/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana on ne ajat, kun Helsingin keskustassa asui varakkaampi väki, nykyään on nistien temmellyskenttä.

Vierailija
19/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Aatami86 hakkasi Tampereen Pelaamon pelikoneet paskaksi samalla kun huuteli Duel-kasinon Ossi Ketolaa apuun. Pelivammainen syytti Veikkausta ja mainosta ulkomaista kasinoa. Ei taida tuollakaan peliongelma olla ainoa ongelma.

Vierailija
20/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen Mensan kokous kyllä.