Mies sanoi että ota kuukausi vapaaksi niin lähdetään kiertämään Ruotsia ja suomea.
Siis ajettais tukholmasta pohjois Ruotsiin ja sieltä Suomeen ja lappia myöten itä suomeen ja kierrettäisi paikkoja. Lähtisikö noin vaan, 4 päivän päästä pitäis lähteä. Toisaalta ei täällä kotonakaan ole tekemistä ja työn puolesta voin lähteä.
Kommentit (31)
Mikä kiire sun miehelles tuli? Onkohan salarakas muuttunut omistushaluisemmaksi ja pommittaa jatkuvilla jätä se nainen viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi noin nopealla aikataululla. Tuossa on paljon asioita, jotka voivat mennä ja menevät pieleen. Kuka maksaa ja mitä? Missä yövytään? Millainen ajoneuvo?
Oletpa tylsä
Jos töissä oot, niin noin lyhyellä varoitusajallako saat kuukauden vapaaksi? En usko tuota koko juttua.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi. Mitä jos sattuu jotain. Kotona on hyvä olla.
Hyvä että sattuu jotain. Koti on muuten vaarallinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Jos töissä oot, niin noin lyhyellä varoitusajallako saat kuukauden vapaaksi? En usko tuota koko juttua.
Kunhan ap haaveilee vaan omasta miehestä ja yhteisestä lomasta.
Neljä päivää on aivan liian lyhyt varusteluaika, kun ei olla koskaan aikaisemmin mitään vastaavaa tehty. Meillä ei ole edes ajokortteja, että todella alusta pitäs lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Jos töissä oot, niin noin lyhyellä varoitusajallako saat kuukauden vapaaksi? En usko tuota koko juttua.
Hö. Olisin itse aina saanut kuukauden vapaata töistä helposti. Aloittajahan ilmoitti, että töiden puolesta onnistuu.
Kummallisia tyrmäyksiä täällä. Suomessa on paljon hienoja paikkoja. Itse olen jo 67 v ja Lapissa mökki ollut 23 v silti pohjoisessa on paljon vielä nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Neljä päivää on aivan liian lyhyt varusteluaika, kun ei olla koskaan aikaisemmin mitään vastaavaa tehty. Meillä ei ole edes ajokortteja, että todella alusta pitäs lähteä.
No ehkä heillä on auto ja kortit kun reissua ajattelevat. Kaikkea mitä pakosti tarvitaan saa Ruotsistakin, jos jotain unohtuu. Passi ja pankki/luottokortti, vaatteita mukaan ja tien päälle.
Oma mies vai joku puolituttu? Minä lähtisin mieluummin vaikka itämeren ympäri tai Norjaan asti, ja 2 vko riittäisi minulle.
Meillä on sellainen pakettiauto joka muutettu matkailukäyttöön sopivaksi. Autolla siis tosiaan menisimme mutta nukkuisimme mökeissä ja hotelleissa kuitenkin koska pitää sitä suihkuun päästä joka päivä.
T-ap
En uskaltaisi. Mitä jos sattuu jotain. Kotona on hyvä olla.