Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että ota kuukausi vapaaksi niin lähdetään kiertämään Ruotsia ja suomea.

Vierailija
24.06.2026 |

Siis ajettais  tukholmasta pohjois Ruotsiin ja sieltä Suomeen ja lappia myöten itä suomeen ja kierrettäisi paikkoja. Lähtisikö noin vaan, 4 päivän päästä pitäis lähteä. Toisaalta ei täällä kotonakaan ole tekemistä ja työn puolesta voin lähteä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Mitä jos sattuu jotain. Kotona on hyvä olla.

Vierailija
22/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire sun miehelles tuli? Onkohan salarakas muuttunut omistushaluisemmaksi ja pommittaa jatkuvilla jätä se nainen viesteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi noin nopealla aikataululla. Tuossa on paljon asioita, jotka voivat mennä ja menevät pieleen. Kuka maksaa ja mitä? Missä yövytään? Millainen ajoneuvo? 

Oletpa tylsä

Vierailija
24/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töissä oot, niin noin lyhyellä varoitusajallako saat kuukauden vapaaksi? En usko tuota koko juttua.

Vierailija
25/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi. Mitä jos sattuu jotain. Kotona on hyvä olla.

Hyvä että sattuu jotain. Koti on muuten vaarallinen paikka.

Vierailija
26/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos töissä oot, niin noin lyhyellä varoitusajallako saat kuukauden vapaaksi? En usko tuota koko juttua.

Kunhan ap haaveilee vaan omasta miehestä ja yhteisestä lomasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä päivää on aivan liian lyhyt varusteluaika, kun ei olla koskaan aikaisemmin mitään vastaavaa tehty. Meillä ei ole edes ajokortteja, että todella alusta pitäs lähteä.

Vierailija
28/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos töissä oot, niin noin lyhyellä varoitusajallako saat kuukauden vapaaksi? En usko tuota koko juttua.

Hö. Olisin itse aina saanut kuukauden vapaata töistä helposti. Aloittajahan ilmoitti, että töiden puolesta onnistuu.

Kummallisia tyrmäyksiä täällä. Suomessa on paljon hienoja paikkoja. Itse olen jo 67 v ja Lapissa mökki ollut 23 v silti pohjoisessa on paljon vielä nähtävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä päivää on aivan liian lyhyt varusteluaika, kun ei olla koskaan aikaisemmin mitään vastaavaa tehty. Meillä ei ole edes ajokortteja, että todella alusta pitäs lähteä.

No ehkä heillä on auto ja kortit kun reissua ajattelevat. Kaikkea mitä pakosti tarvitaan saa Ruotsistakin, jos jotain unohtuu. Passi ja pankki/luottokortti, vaatteita mukaan ja tien päälle.

Vierailija
30/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies vai joku puolituttu? Minä lähtisin mieluummin vaikka itämeren ympäri tai Norjaan asti, ja 2 vko riittäisi minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Meillä on sellainen pakettiauto joka muutettu matkailukäyttöön sopivaksi. Autolla siis tosiaan menisimme mutta nukkuisimme mökeissä ja hotelleissa kuitenkin koska pitää sitä suihkuun päästä joka päivä. 

T-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi