Mies sanoi että ota kuukausi vapaaksi niin lähdetään kiertämään Ruotsia ja suomea.
Siis ajettais tukholmasta pohjois Ruotsiin ja sieltä Suomeen ja lappia myöten itä suomeen ja kierrettäisi paikkoja. Lähtisikö noin vaan, 4 päivän päästä pitäis lähteä. Toisaalta ei täällä kotonakaan ole tekemistä ja työn puolesta voin lähteä.
Kommentit (61)
Mikä kiire sun miehelles tuli? Onkohan salarakas muuttunut omistushaluisemmaksi ja pommittaa jatkuvilla jätä se nainen viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi noin nopealla aikataululla. Tuossa on paljon asioita, jotka voivat mennä ja menevät pieleen. Kuka maksaa ja mitä? Missä yövytään? Millainen ajoneuvo?
Oletpa tylsä
Jos töissä oot, niin noin lyhyellä varoitusajallako saat kuukauden vapaaksi? En usko tuota koko juttua.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi. Mitä jos sattuu jotain. Kotona on hyvä olla.
Hyvä että sattuu jotain. Koti on muuten vaarallinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Jos töissä oot, niin noin lyhyellä varoitusajallako saat kuukauden vapaaksi? En usko tuota koko juttua.
Kunhan ap haaveilee vaan omasta miehestä ja yhteisestä lomasta.
Neljä päivää on aivan liian lyhyt varusteluaika, kun ei olla koskaan aikaisemmin mitään vastaavaa tehty. Meillä ei ole edes ajokortteja, että todella alusta pitäs lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Hö. Olisin itse aina saanut kuukauden vapaata töistä helposti. Aloittajahan ilmoitti, että töiden puolesta onnistuu.
Kummallisia tyrmäyksiä täällä. Suomessa on paljon hienoja paikkoja. Itse olen jo 67 v ja Lapissa mökki ollut 23 v silti pohjoisessa on paljon vielä nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Neljä päivää on aivan liian lyhyt varusteluaika, kun ei olla koskaan aikaisemmin mitään vastaavaa tehty. Meillä ei ole edes ajokortteja, että todella alusta pitäs lähteä.
No ehkä heillä on auto ja kortit kun reissua ajattelevat. Kaikkea mitä pakosti tarvitaan saa Ruotsistakin, jos jotain unohtuu. Passi ja pankki/luottokortti, vaatteita mukaan ja tien päälle.
Oma mies vai joku puolituttu? Minä lähtisin mieluummin vaikka itämeren ympäri tai Norjaan asti, ja 2 vko riittäisi minulle.
Meillä on sellainen pakettiauto joka muutettu matkailukäyttöön sopivaksi. Autolla siis tosiaan menisimme mutta nukkuisimme mökeissä ja hotelleissa kuitenkin koska pitää sitä suihkuun päästä joka päivä.
T-ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sellainen pakettiauto joka muutettu matkailukäyttöön sopivaksi. Autolla siis tosiaan menisimme mutta nukkuisimme mökeissä ja hotelleissa kuitenkin koska pitää sitä suihkuun päästä joka päivä.
T-ap
Toihan on jo ihan luksusta. Kesäaikaan voi myös mennä parkkiin yöksi järven rannalle ja käydä uimassa. Matkailuautoja näkyi paljon nelostien levähdyspaikoilla kun ajelin Sodankylän elokuvajuhlilta kotiin viime viikolla. Tulin yhtä soittoa stadiin.
Mieheni on sen verran hyvä tyyppi että tietenkin lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hö. Olisin itse aina saanut kuukauden vapaata töistä helposti. Aloittajahan ilmoitti, että töiden puolesta onnistuu.
Kummallisia tyrmäyksiä täällä. Suomessa on paljon hienoja paikkoja. Itse olen jo 67 v ja Lapissa mökki ollut 23 v silti pohjoisessa on paljon vielä nähtävää.
Millaisesta työstä voi yhtäkkiä lähteä litomaan kuukaudeksi? Onko tämä palkatonta lomaa? Kyllä vuosilomat pitää yleensä olla sovittuna hyvissä ajoin, jolloin työnantajakin osaa suunnitella työvuoroja, mahdollista sijaista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta työstä voi yhtäkkiä lähteä litomaan kuukaudeksi? Onko tämä palkatonta lomaa? Kyllä vuosilomat pitää yleensä olla sovittuna hyvissä ajoin, jolloin työnantajakin osaa suunnitella työvuoroja, mahdollista sijaista jne.
Mulla on työ jossa ketään ei kiinnosta miten, missä, milloin, jne kunhan työt pyörii ja vapaita pitää aina olla sisässä ainakin irtisanomisajan verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunarit🤦 He ei vaan opi kilpailuttamaan omaa aikaansa ja heidän työ on jäykkää kaavojen noudattamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi. Autoloma ei kuulosta yhtään houkuttelevalta.
Siinähän niitä maisemia näkee ihan mukavasti ja taukojakin voi pitää ajamisesta.
Autoloma on just siitä syystä kiva, että voi pysähdellä niin usein kuin haluaa, missä haluaa ja pitää niin pitkiä taukoja kiin haluaa, eikä tosiaan tarvitse suunnitella kaikkea etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi noin nopealla aikataululla. Tuossa on paljon asioita, jotka voivat mennä ja menevät pieleen. Kuka maksaa ja mitä? Missä yövytään? Millainen ajoneuvo?
Jotkut ihmiset elävät ja jotkut jättävät elämättä. Ihan ihmeellinen ajatuksen kulku sinulla. Itse lähdin päivän varoitusajalla automatkalle Eurooppaan ilman mitään varauksia muualle kuin Tallinnan lautalle, eikä mitään ongelmaa missään.
Vierailija kirjoitti:
T-ap
Suihkuun pääsee kätevästi uimahallissa tai kylpylässä. Luonnonvesissä voi uida. Pitäisin autossa nukkumista ihan hyvånä vaihtoehtona ainakin muutamana yönä.
Kuukausi aikaa ja suunnitelmana lähteä kiertämään Suomen ja Ruotsin lappia ja iloista Itä-Suomea? Sille on syynsä miksi hotellit on todella halpoja Lapissa tähän aikaan vuodesta. Siellä ei ole yhtään mitään nähtävää paitsi biljoona verenhimoista hyttystä, paarmaa ja mäkäräistä terrorisoimassa.
Jos et ole ennen käynyt, niin Suomen Lappi kesällä on sanalla sanottuna surkea, mutta Ruotsin puoli se vasta ankea onkin. Jos ei halua kauas lähteä, niin Norja on sitten jo ihan eri maailma. Kallis, mutta myös kesällä todella kaunis.
En uskaltaisi. Mitä jos sattuu jotain. Kotona on hyvä olla.