Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että ota kuukausi vapaaksi niin lähdetään kiertämään Ruotsia ja suomea.

Vierailija
24.06.2026 |

Siis ajettais  tukholmasta pohjois Ruotsiin ja sieltä Suomeen ja lappia myöten itä suomeen ja kierrettäisi paikkoja. Lähtisikö noin vaan, 4 päivän päästä pitäis lähteä. Toisaalta ei täällä kotonakaan ole tekemistä ja työn puolesta voin lähteä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea. Itse ainakin lähtisin mielelläni. 

Vierailija
2/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse skippaisin suomen, sen sijasta lähtisin norjaan. Siellä menee viikkoja mukavasti.

Vierailija
4/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailuauto? Vai fillarit? Motellit, Hotellit, mikä muu majoitus - vai se matkailuauto? Kokkaako  ravintolan pitäjä vai te? Kumpi teistä? Kuka pesee pikkupyykin? Kuka tiskaa? Jos auto, vuorotellaanko ajamista? Mieti tätä kaikkea ettei tule SUURTAISTELU matkalla kun toinen olettaa sitä ja toinen tätä. 
 

Vierailija
5/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi noin nopealla aikataululla. Tuossa on paljon asioita, jotka voivat mennä ja menevät pieleen. Kuka maksaa ja mitä? Missä yövytään? Millainen ajoneuvo? 

Vierailija
6/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi noin nopealla aikataululla. Tuossa on paljon asioita, jotka voivat mennä ja menevät pieleen. Kuka maksaa ja mitä? Missä yövytään? Millainen ajoneuvo? 

Kuulostat ihan helvetin tylsältä ihmiseltä. En voisi olla tuollaisen puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajaisin nopeasti Ruotsin yli Norjaan. 

Vierailija
8/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Autoloma ei kuulosta yhtään houkuttelevalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon reissu miksei mutta koko loma kierrellen pois kotoa kuulostaa ennemmin siltä että tarve paeta varsinaista muun vuoden ollutta elämää

Vierailija
10/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla rahalla lähtisin alas keski- tai rtrlä-Eurooppaan ja nauttisin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana reissu siitä tulee.

Seikkailumieltä ja matkaan.

Vierailija
12/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä helvetin takia.

Sulla ei ole samaan vaihtoehtoon ilmeisesti mahdollisuutta, ja kateellisena kyseenalaistat. Hanki elämä, tai ole edes iloinen muiden puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi noin nopealla aikataululla. Tuossa on paljon asioita, jotka voivat mennä ja menevät pieleen. Kuka maksaa ja mitä? Missä yövytään? Millainen ajoneuvo? 

Kuulostat ihan helvetin tylsältä ihmiseltä. En voisi olla tuollaisen puoliso.

Oma puolisoni pitää minusta, matkustamme paljon ja matkat ovat oikein onnistuneita kiitos hyvän suunnittelun. En minäkään ottaisi sinua, kuulostat ihan tuuliviiriltä, jonka kanssa ei voi keskustella mistään.

Vierailija
14/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen kuulostaa kivalta seikkailulta, mutta todellisuudessa siitä on hauskuus ja rentiutuminen kaukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en pystyisi lähtemään noin lyhyellä varoitusajalla, mutta muutoin mikä ettei. Kaverin kanssa on aiottu joskus toteuttaa tuollainen Suomessa autoillen niin että pysähdyttäisiin aina kun jotain kiintoisaa näkyy ja eikä yöpaikkoja etukäteen varattuna. Teltat varoiksi

Vierailija
16/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailuauto? Vai fillarit? Motellit, Hotellit, mikä muu majoitus - vai se matkailuauto? Kokkaako  ravintolan pitäjä vai te? Kumpi teistä? Kuka pesee pikkupyykin? Kuka tiskaa? Jos auto, vuorotellaanko ajamista? Mieti tätä kaikkea ettei tule SUURTAISTELU matkalla kun toinen olettaa sitä ja toinen tätä. 
 

Voi taivas.

Onko pakko tehdä kaikesta noin vaikeata.

Relatkaa hyvät ihmiset.

Ihme sitruunoita kommentoimasta tässä(kin) ketjussa.

Vierailija
17/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Autoloma ei kuulosta yhtään houkuttelevalta.

Siinähän niitä maisemia näkee ihan mukavasti ja taukojakin voi pitää ajamisesta.

Vierailija
18/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
19/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Muut menevät Välimerelle hotelliin ja te kitkutatte polkimilla vaarallisesti Ruotsissa. Kivoja ehdotuksia sun miehellä.

Vierailija
20/31 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi noin nopealla aikataululla. Tuossa on paljon asioita, jotka voivat mennä ja menevät pieleen. Kuka maksaa ja mitä? Missä yövytään? Millainen ajoneuvo? 

Kuulostat ihan helvetin tylsältä ihmiseltä. En voisi olla tuollaisen puoliso.

;D
 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi