Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin perustaa "Pienten miesten järjestön". Valtionosuudeksi ajattelin noin miljoonaa euroa

Vierailija
24.06.2026 |

Haluan tuoda pienten miesten hätää päättäjien tietoisuuteen. Käännyt ensin Kokoomuksen ja RKP:n puoleen koska haluan nähdä vihreää valoa. Järjestön johtoon myös joku heidän puolueaktiivi. Joku lyhyt mies.

 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla olisi tuohon tehtävään hyvä vaihtoehto.

Vierailija
2/5 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois perustaa lyhytmunaisten miesten yhdistyksen. Tuskin on jäseneksi hinkua joten voi käyttää kaikkia avustusrahat yhdistyksen nimissä omiin virkistysprojekteihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa empaattinen ja ihana mies, kun olet tämmöisen hoksannut. Hätä on suurta ja hyvä että tähän on havahduttu.

Vierailija
4/5 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Persut eivät tyrmää tätä hienoa asiaa:(

Vierailija
5/5 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voisi olla niin julma että epäisi tuon rahoituksen pienten miesten järjestöltä......JA SEN KATTOJÄRJESTÖLTÄ. PITÄÄHÄN JÄRJESTÖLLÄ OLLA KATTOJÄRJESTÖ JOKA TUO HÄTÄÄ TIETOISUUTEEN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän