Ajattelin perustaa "Pienten miesten järjestön". Valtionosuudeksi ajattelin noin miljoonaa euroa
Haluan tuoda pienten miesten hätää päättäjien tietoisuuteen. Käännyt ensin Kokoomuksen ja RKP:n puoleen koska haluan nähdä vihreää valoa. Järjestön johtoon myös joku heidän puolueaktiivi. Joku lyhyt mies.
Kommentit (5)
Vois perustaa lyhytmunaisten miesten yhdistyksen. Tuskin on jäseneksi hinkua joten voi käyttää kaikkia avustusrahat yhdistyksen nimissä omiin virkistysprojekteihin.
Oletpa empaattinen ja ihana mies, kun olet tämmöisen hoksannut. Hätä on suurta ja hyvä että tähän on havahduttu.
Toivottavasti Persut eivät tyrmää tätä hienoa asiaa:(
Kukaan ei voisi olla niin julma että epäisi tuon rahoituksen pienten miesten järjestöltä......JA SEN KATTOJÄRJESTÖLTÄ. PITÄÄHÄN JÄRJESTÖLLÄ OLLA KATTOJÄRJESTÖ JOKA TUO HÄTÄÄ TIETOISUUTEEN.
Persuilla olisi tuohon tehtävään hyvä vaihtoehto.