Onko uudet keuhkot niin paljon helpompi löytää kuin maksa
Keuhkot hoituu viikoissa kun taas, maksaa pitää odotella vuosia. Viime aikaisten uutisten perusteella asiaa ihmettelen
Kommentit (48)
Suomessa on jono keuhkosiirtoon muutamasta kuukaudesta vuosiin. Keskimäärin kymmenen kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on jono keuhkosiirtoon muutamasta kuukaudesta vuosiin. Keskimäärin kymmenen kuukautta.
Norja on hyvä maa , jonot parisen viikkoa ja palkatkin parempia . Täällä ei ole mikään paremmin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on jono keuhkosiirtoon muutamasta kuukaudesta vuosiin. Keskimäärin kymmenen kuukautta.
Norja on hyvä maa , jonot parisen viikkoa ja palkatkin parempia . Täällä ei ole mikään paremmin .
Niin on ja niillä on kunkku ja kruununprinssi ja näiden vaimot ja meillä on vaan pressa ja pressan vaimo. On se niin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-holistit ei saa vaihtomaksaa.
Mutta saako sellainen, joka ottaa alkoholia kerran kuussa?
No mitäpä luulet, että onko kerran kuussa alkoholia ottava alkoholisti?
Vierailija kirjoitti:
Elinsiirrot Suomessa 1.1.-31.5.2026 – yhteensä 223 kappaletta
Munuainen 143
Maksa 39
Haima 8
Keuhko 20
Sydän 12
Sydän-keuhko 1
Voin kertoa että haimasiirrot tehdään useimmiten munuaisen kanssa ns kombisiirto.
Vierailija kirjoitti:
Sieppaa typerien ihmisten kommentointi täällä. Wickholm itse ilmoitti viime vuonna olevansa maksansiirtojonossa.
Saa ihminen kyllä juoda ihan hitokseen, jos päätyy maksansiirtojonoon! Maksa on kuitenkin sitkeä elin.
Vierailija kirjoitti:
Saamme vastauksen ap:n kysymykseen kun Mette-Maarit dokaa vielä maksansakin piloille.
Eiköhän uusi ilmesty poliisisaattueessa viikon sisään.
Joo siitä ei ole epäilystäkään. Ja jotkut vielä naivisti uskoo, että ei päässyt jonon ohi. Niin niin.
White trash muija white trash kakaransa kanssa. Kunhan nyt kävi tuuri ja pääsi yläluokan piireihin ja rahoihin käsiksi. Silti se ei muuta sitä faktaa, että on aina ollut mun silmissä wt.
En kanssa tiennyt että oikein puolustusvoimat lentää turvaten mutta taisi olla spesiaali keissi mutta samalla viivalla ollaan , uskoskois ?