Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panettaa, kertokaa kivoja juttuja. N50

Vierailija
24.06.2026 |

Panettaa, mutta ei tiedossa mitään sillä saralla. Miten viihdytän itseäni? Miten viihdyttäisit puutteessa olevaa kiimaista naista?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottaako pissahätä ja sen pidättely? 

Ei todellakaan. Ap

Vierailija
82/84 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostaa vaniljan lisäksi kaikki muutkin mahdolliset maut, niin olisi kerrottavaa.

🍦🌶

Kerro!

Haluaisitko käsittelyä, vai haluaisitko käsitellä ja kuula mitä voisit tehdä?

🍦🌶

Kumpaakin!

Kuinka ennakkoluuloton olet? Minulla on miltei rajaton halu, mitä mausteisiin tulee.

🍦🌶

Olen valmis kokeilemaan kaikkea laillista.

Selvä. Muista lukiessasi, että tämä kaikki olisi mahdollista, minun puolestani.

Voitaisiin sopia tapaaminen isohkoon baariin, jossa on syrjäisiä istumapaikkoja. Ennakkoon olisi myös sovittu, että minä aloittaisin herranasi ja sinun tulisi olla kiitollinen minun huomiosta ja pyrkiä tuottamaan minulle nautintoa.

Tunnistaisimme toisemme, ja istuisimme syrjään, huomiomme kanssa. Sanoisin ”älä puhu. Anna minun tarkastella sinua”.  Häpeilemättä antaisin katseeni kulkea joka sentillä sinua. Seuraisin sormieni päillä katseeni kulkurataa. Kun koskisin kaulaasi, huuliasi, rintojasi ja vatsaasi katsoisin sinua silmiin. Haluan nähdä reaktiosi. Huosujesi päältä painaisin, häpeilemättä häpykumpuasi.

”Kelpaa. Saat puhua. Sano kiitos Herra”.

Tarttuisin sinua hiuksista, takaa, tiukasti, ei niin että sattuisi, kallistuisin päätäsi taaksepäin ja imisin sinulle räikeän fritsun, jonka jälkeen suutelisin sinua intohimoisesti, antaen kieleemme tutustua toisiinsa. ”Kelpaa. Sano kiitos Herra ja avaa housusi, jotka ovat pöydän suojassa muilta asiakkailta.

”Tänään on onnenpäiväväsi lumppu. Saat Työntää sormesi Herran anaaliin ja nauttia Herran sormista sinun pillussasi.”. ”Sano kiitos Herra ja tee niin kuin sanoin”. Työntäisin kätesi housujeni takaa pakaroiden väliin ja etsisit sormillasi anaalini, työntäen sormen sisääni. Samalla minun käteni hakeutuisivat, avonaiseen huosujesi etumuksesta sisään ja työntäisin sormen pilluusi.

” Nyt saat puhua vapaasti lumppu. Tutustutaan”.

Haluaisitko jatkaa tämmöisillä treffeillä?

🍦🌶

Kiitos tarinasta, mutta tämä ei oikein lähde omalta osaltani 

Tietysti mennään naisen ehdoilla. Mikä sut katkotti? Mä oon sopeutuvainen, mitään ei oo kiveen hakattu. Haluutko yrittää uudestaan, puhtaalta pöydältä?

🍦🌶

En osaa sanoa tarkemmin, ei jotenkin yhtään lähtenyt tuo. Aina voidaan kokeilla uudestaan. Ap

Ehkä ois viisainta (ollut heti alussa) kysyä sulta mitkä on tuen off juttuja sulle. Anteeksi että oletin liikaa.

🍦🌶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostaa vaniljan lisäksi kaikki muutkin mahdolliset maut, niin olisi kerrottavaa.

🍦🌶

Kerro!

🍦🌶

Kumpaakin!

Kuinka ennakkoluuloton olet? Minulla on miltei rajaton halu, mitä mausteisiin tulee.

🍦🌶

Voitaisiin sopia tapaaminen isohkoon baariin, jossa on syrjäisiä istumapaikkoja. Ennakkoon olisi myös sovittu, että minä aloittaisin herranasi ja sinun tulisi olla kiitollinen minun huomiosta ja pyrkiä tuottamaan minulle nautintoa.

Tunnistaisimme toisemme, ja istuisimme syrjään, huomiomme kanssa. Sanoisin ”älä puhu. Anna minun tarkastella sinua”.  Häpeilemättä antaisin katseeni kulkea joka sentillä sinua. Seuraisin sormieni päillä katseeni kulkurataa. Kun koskisin kaulaasi, huuliasi, rintojasi ja vatsaasi katsoisin sinua silmiin. Haluan nähdä reaktiosi. Huosujesi päältä painaisin, häpeilemättä häpykumpuasi.

Tarttuisin sinua hiuksista, takaa, tiukasti, ei niin että sattuisi, kallistuisin päätäsi taaksepäin ja imisin sinulle räikeän fritsun, jonka jälkeen suutelisin sinua intohimoisesti, antaen kieleemme tutustua toisiinsa. ”Kelpaa. Sano kiitos Herra ja avaa housusi, jotka ovat pöydän suojassa muilta asiakkailta.

”Tänään on onnenpäiväväsi lumppu. Saat Työntää sormesi Herran anaaliin ja nauttia Herran sormista sinun pillussasi.”. ”Sano kiitos Herra ja tee niin kuin sanoin”. Työntäisin kätesi housujeni takaa pakaroiden väliin ja etsisit sormillasi anaalini, työntäen sormen sisääni. Samalla minun käteni hakeutuisivat, avonaiseen huosujesi etumuksesta sisään ja työntäisin sormen pilluusi.

🍦🌶

Tietysti mennään naisen ehdoilla. Mikä sut katkotti? Mä oon sopeutuvainen, mitään ei oo kiveen hakattu. Haluutko yrittää uudestaan, puhtaalta pöydältä?

🍦🌶

En osaa sanoa tarkemmin, ei jotenkin yhtään lähtenyt tuo. Aina voidaan kokeilla uudestaan. Ap

Ehkä ois viisainta (ollut heti alussa) kysyä sulta mitkä on tuen off juttuja sulle. Anteeksi että oletin liikaa.

🍦🌶

Ei haittaa. Itse taisin luvata, ett kaikki laillinen käy. 

Vierailija
84/84 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🍦🌶

Kerro!

🍦🌶

Kumpaakin!

🍦🌶

🍦🌶

🍦🌶

🍦🌶

Ei haittaa. Itse taisin luvata, ett kaikki laillinen käy. 

Eli kerro ihmeessä, mikä ois EI. Saadaan parempi kokemus. Mä oon tosiaan yhtä omillani alistuvan, kuin Herrana. Oisko se mielekkäämpää. Haluatko nöyryyttää tai komentaa sua palvovaa poikaa?