Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaa, kertokaa kivoja juttuja. N50

Vierailija
24.06.2026 |

Panettaa, mutta ei tiedossa mitään sillä saralla. Miten viihdytän itseäni? Miten viihdyttäisit puutteessa olevaa kiimaista naista?

Kommentit (565)

Vierailija
401/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin se toinen on vielä testaamatta, vieläkö riittää kiimaa sen koeajoon?

Rm

Vierailija
402/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan olet toipunut näistä orgasmeistasi, kuvittele että sängyssä olisi valmiina narut sen joka nurkkaan ja siinä maatessamme huomaisit ne..

Nyt lukisin mielelläni kokemuksestasi tähän saakka, tätä sinulle täysin uudenlaista lelua testatessasi tarinallisen ohjeistukseni kera..

Rm

Sä osaat kyllä rakentaa taitavasti kiihottavaa tarinaa. Kiihottava ja jännittävä kokemus kokeilla ekaa kertaa uutta laitetta näin. Mutta toimi erittäin hyvin. 

Reipas narttu ja nopea laukeamaan! Kuvailetko vielä orgasmiasi tarkemmin, millaisen tunteen uusi lelusi tuotti tarinan kera?

Rm

Se mielikuva siitä, että sä oot mun jalkojen välissä ja pidät musta kiinni, toimi aivan älyttömän lujaa. Se orgasmi oli tosi voimakas, mä menin siitä aivan täriseväksi ja kaikki voimat katosi jaloista. Uusi laite ja tää tilanne vähän jännitti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rm

No eiköhän sekin testata.

Ap

Vierailija
404/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rm

Anna nyt edes hetki aikaa 

Vierailija
405/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasit siis makaillessa ne narut ja kysyisit mitä oikein aion niillä tehdä. Kehottaisin arvaamaan sitoisinko sinut niillä selällesi vaiko vatsallesi sängylle, vastaisit että selälleni koska toivoisit sitä itse enemmän jotta voisit nähdä mitä oikein meinaan milloinkin tehdä. Koska ei ole aiemmin ollut puhetta sidontajutuista, kysyn suoraan onko sulle ok että laitan sut kiinni ja niin että jätän vetosolmut käsille joista saat hetken yrittämisellä itsesi tarvittaessa irti. Mietit jonkin aikaa uhkia ja mahdollisuuksia, mutta uteliaisuutesi voittaa ja sanot että voit sitoa..

Rm 

Vierailija
406/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron turvasanan ja sanon että sen sanottuasi lopetan mitä olinkaan tekemässä ja päästän sut heti irti. Seuraavaksi sidon jalkasi sängyn jalkopään naruun, kohta jo toisenkin, kuitenkin lähelle toisiaan, vielä. Sitten kiinnitän narun vasempaan käteesi, lopuksi oikeaan, neuvon miten saat ne auki tarvittaessa. Sitten alan kiristää jalkojasi erilleen riittävästi jotta et saa enää reisiäsi yhteen. Lopulta kiristän naruilla myös kätesi riittävän sivuille, jotta et voi estellä minua..

Rm

Vierailija
407/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetun sängyn jalkopäätyyn, kerron miten söpösti kiimainen pillusi aukeaakaan kun jalkasi on niin erillään. Otan esille uuden Rabbit sauvasi ja napsautan sen käyntiin. Tajuat olevasi siinä täysin armoillani ellet käyttäisi turvasanaasi. Asetan tärisevän sauvan kärjen jo valmiiksi valuvan liukkaiden häpyhuultesi väliin. 

Kuvittele itsesi tästä eteenpäin noin tukalaan tilanteeseen ja tee sama sauvalla itsellesi.

Rm

Vierailija
408/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron turvasanan ja sanon että sen sanottuasi lopetan mitä olinkaan tekemässä ja päästän sut heti irti. Seuraavaksi sidon jalkasi sängyn jalkopään naruun, kohta jo toisenkin, kuitenkin lähelle toisiaan, vielä. Sitten kiinnitän narun vasempaan käteesi, lopuksi oikeaan, neuvon miten saat ne auki tarvittaessa. Sitten alan kiristää jalkojasi erilleen riittävästi jotta et saa enää reisiäsi yhteen. Lopulta kiristän naruilla myös kätesi riittävän sivuille, jotta et voi estellä minua..

Rm

Nyt mun jännitys on jo ihan älytöntä.

Ap

Vierailija
409/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetun sängyn jalkopäätyyn, kerron miten söpösti kiimainen pillusi aukeaakaan kun jalkasi on niin erillään. Otan esille uuden Rabbit sauvasi ja napsautan sen käyntiin. Tajuat olevasi siinä täysin armoillani ellet käyttäisi turvasanaasi. Asetan tärisevän sauvan kärjen jo valmiiksi valuvan liukkaiden häpyhuultesi väliin. 

Kuvittele itsesi tästä eteenpäin noin tukalaan tilanteeseen ja tee sama sauvalla itsellesi.

Rm

Okei…

Ap

Vierailija
410/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttelen sauvaa pitkin vakoasi, annan sen upota hiukan jo kiimaisen pillusi sisälle, kerron miten rietas näky on kuin noin valuvan liukas pillu saa sisälleen tällaisen sauvan. Palaan vaollesi ja painan sauvan sisään vähän yli puolivälin, annan sen surista jonkin aikaa. Sitten alan tehdä hidasta nussivaa liikettä, nopeutan sitä, huomaat että tahti on kuin miehen loppukirissä. Jatkan kunnes huomaan että alat olla kohta perillä. Pari rajua työntöä aivan pohjaan saakka niin, että klitan imuosa osuu kohdalleen. Käsken sun puristella sauvaa kunnes saat orgasmin, kuvitellen sen mun kullikseni ja pumppaavan kiimaisen pillusi täyteen spermaa.

Rm

Vierailija
411/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatuasi uuden orgasmin, vetäisin sauvan ulos pillustasi nopealla liikkeellä ja työntyisin sisääsi, panisin rajusti kunnes laukeaisin, käskisin sun puristella kullistani kaiken sperman mitä sieltä vain tulee liikkuessani hitaasti sisälläsi.

Rm

Vierailija
412/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuttelen sauvaa pitkin vakoasi, annan sen upota hiukan jo kiimaisen pillusi sisälle, kerron miten rietas näky on kuin noin valuvan liukas pillu saa sisälleen tällaisen sauvan. Palaan vaollesi ja painan sauvan sisään vähän yli puolivälin, annan sen surista jonkin aikaa. Sitten alan tehdä hidasta nussivaa liikettä, nopeutan sitä, huomaat että tahti on kuin miehen loppukirissä. Jatkan kunnes huomaan että alat olla kohta perillä. Pari rajua työntöä aivan pohjaan saakka niin, että klitan imuosa osuu kohdalleen. Käsken sun puristella sauvaa kunnes saat orgasmin, kuvitellen sen mun kullikseni ja pumppaavan kiimaisen pillusi täyteen spermaa.

Rm

Aivan käsittämätön kokemus tehdä tää sun ohjauksessa ja mikä mieletön orgasmi. Ja kuvitella mun pillu täyteen sun spermaa. Mitkä mielikuvat loit taas. Olen ihan tärinöissäni täällä tästä kaikesta. 
Ap

Vierailija
413/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen kehuisin sinua reippaaksi nartuksi, irrottaisin narut, suutelisin sinua hävyltäsi lähtien ja päätyisin suullesi, suutelisin kiihkeästi ja kertoisin että tämä oli nyt vasta alkua pitkälle illalle..

Rm

Vierailija
414/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatuasi uuden orgasmin, vetäisin sauvan ulos pillustasi nopealla liikkeellä ja työntyisin sisääsi, panisin rajusti kunnes laukeaisin, käskisin sun puristella kullistani kaiken sperman mitä sieltä vain tulee liikkuessani hitaasti sisälläsi.

Rm

Tää mielikuva saa mut niin kiihkon valtaan. Niinkuin varmaan tiedätkin…
Ap

Vierailija
415/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän jälkeen kehuisin sinua reippaaksi nartuksi, irrottaisin narut, suutelisin sinua hävyltäsi lähtien ja päätyisin suullesi, suutelisin kiihkeästi ja kertoisin että tämä oli nyt vasta alkua pitkälle illalle..

Rm

Huh!
Ap

Vierailija
416/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rm

Aivan käsittämätön kokemus tehdä tää sun ohjauksessa ja mikä mieletön orgasmi. Ja kuvitella mun pillu täyteen sun spermaa. Mitkä mielikuvat loit taas. Olen ihan tärinöissäni täällä tästä kaikesta. 
Ap

Enkös mä jotain tällaista kertonut olevan luvassa?

Nyt olet ansainnut lupasi käyttää uusia lelujasi toistaiseksi vapaasti omaan tahtiin, kannattaa hyödyntää kun eihän sitä tiedä milloin tulee taas kieltoja. 

Kovin kovin mieluusti lukisin oman tarkemmankin kuvauksesi, kunhan ehdit kirjoitella vaikka sitten huomenna. 

Kun kello lyö yksitoista, taidan itsekin helpottaa omia kertyneitä paineitani sua ajatellen noiden lelujen kanssa peuhaamassa.

Rm

Vierailija
417/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rm

Tää mielikuva saa mut niin kiihkon valtaan. Niinkuin varmaan tiedätkin…
Ap

Tiedän.

Rm

Vierailija
418/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rm

Ap

Enkös mä jotain tällaista kertonut olevan luvassa?

Nyt olet ansainnut lupasi käyttää uusia lelujasi toistaiseksi vapaasti omaan tahtiin, kannattaa hyödyntää kun eihän sitä tiedä milloin tulee taas kieltoja. 

Kovin kovin mieluusti lukisin oman tarkemmankin kuvauksesi, kunhan ehdit kirjoitella vaikka sitten huomenna. 

Kun kello lyö yksitoista, taidan itsekin helpottaa omia kertyneitä paineitani sua ajatellen noiden lelujen kanssa peuhaamassa.

Rm

Mä kirjoittelen huomenna. Kiitti tästä kiihottavasta kokemuksesta. Hyviä paineenpurkuhetkiä😘

Ap

Vierailija
419/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sä kyllä huikea pelikaveri jo näin etänäkin tekstillä, ei oikein uskalla kuvitellakaan millaista olisi noin kyltymättömän nartun kanssa viettä kokonainen ilta ja yö. Voisi olla aamutuimaan jo paikat hiukan hellinä molemmilla?

Rm

Vierailija
420/565 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos itsellesi!

Rm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä