Panettaa, kertokaa kivoja juttuja. N50
Panettaa, mutta ei tiedossa mitään sillä saralla. Miten viihdytän itseäni? Miten viihdyttäisit puutteessa olevaa kiimaista naista?
Kommentit (566)
Vierailija kirjoitti:
Syytä olisi hankkia tuolla kiimalla. Voisin alkaa miettiä mitä kaikkea noin kiimainen narttu voisi tarvita. Luomukarvoitus, makuuhuoneessa sängyssä suihkunraikkaana, bokserit jalassa, muuten ei mitään.
Rm
Joo kerro vaan, mitä vois olla lisää. Minäkin olen suihkunraikkaana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi kysyä mitä minulta ei löydy, lista olisi paljon lyhyempi. ;P
Rm
Okei, kerro jotain, mitä löytyy…
Sanotaan nyt että minulta löytyy ihan kaikkea mitä olen tähän saakka kuvaillut näissä tarinoissani ja siinä ei ole edes puoliakaan.
Rm
Miten löytyykö sitä toivomani satiini takkia , voisit nostaa sen vyötärölle ja käyttää pupua siinä ajellessa pillussa voit kuvitella miltä kullini tuntuisi ehkä samalta kuin aamulla.
M
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan nyt että minulta löytyy ihan kaikkea mitä olen tähän saakka kuvaillut näissä tarinoissani ja siinä ei ole edes puoliakaan.
Rm
Ok, oot sitten todella konkari näissä. Ootko muuten tällä hetkellä sinkku, varattu tai onko joku vakipano kierroksessa?
Vierailija kirjoitti:
Miten löytyykö sitä toivomani satiini takkia , voisit nostaa sen vyötärölle ja käyttää pupua siinä ajellessa pillussa voit kuvitella miltä kullini tuntuisi ehkä samalta kuin aamulla.
M
Kyllä sekin on tuossa lähistöllä. Ap
Jos nyt jotakin spesiaalia haluat tietää, niin anaalihelmet löytyy naista varten. Ne voisi tuntua sinusta jännälle, kun on kaikki sisällä ja pillua hyväillessä vedän helmiä tosi hitaasti ulospäin. Kuvittele sellaiset nartunpyllyysi kokonaan sisällesi. Sitten kuvittele minun sormet klitallesi, tekemään pyörittävää liikettä. Tosi kevyttä sellaista.
Rm
Taitaa Ap saada sekavaa kolmen kimppaa nyt. :D
Rm
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt jotakin spesiaalia haluat tietää, niin anaalihelmet löytyy naista varten. Ne voisi tuntua sinusta jännälle, kun on kaikki sisällä ja pillua hyväillessä vedän helmiä tosi hitaasti ulospäin. Kuvittele sellaiset nartunpyllyysi kokonaan sisällesi. Sitten kuvittele minun sormet klitallesi, tekemään pyörittävää liikettä. Tosi kevyttä sellaista.
Rm
Kuvittelen koko ajan….
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Ap saada sekavaa kolmen kimppaa nyt. :D
Rm
Näköjään 😅 Ap
Asetapa sormesi nyt klitalle ja tee kunten kerron tässä tekeväni, tosi kevyttä pyörittävää liikettä ja kuvittele se mun sormeksi tai kieleksi kun vaihdan nuolentaan...
Rm
Nyt siirrän kaksi sormea sisällesi, tee samoin itse. Alan nuolla klittaasi, siirrä peukalosi hyväilemään klitoristsi kuvitellen se kielekseni..
Rm
Vierailija kirjoitti:
Asetapa sormesi nyt klitalle ja tee kunten kerron tässä tekeväni, tosi kevyttä pyörittävää liikettä ja kuvittele se mun sormeksi tai kieleksi kun vaihdan nuolentaan...
Rm
Okei…Ap
Pää, olkapää, peppu, reidet, varpaat.... Pää, olkapää, peppu, reidet, varpaat...
Muista että helmet on sisälläsi, vaikkei ne koko ajan juurikaan tuntuisikaan.
Nuolentani muuttuu hyvin määrätietoiseksi, tee samoin peukalollasi.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Muista että helmet on sisälläsi, vaikkei ne koko ajan juurikaan tuntuisikaan.
Nuolentani muuttuu hyvin määrätietoiseksi, tee samoin peukalollasi.
Rm
Ja sun kalu on mun suussa, kuvittele. Ap
Tiedän että olet jo herkillä, nyt saat laueta, kuvittele että samalla kun orgasmoit, alan vetää helmiä pyllystäsi tosi hitaasti, yhden kerrallaan mehevänliukkaan pillusi joka sykäyksellä.
Rm
Kuvittelen. Ja näemmä imet aika kovaa, jatka vain..
Rm
Samalla kun vedän helmiä hitaasti orgasmisi keskellä, alan panemaan syvälle suuhusi, sinun on vaikea keskittyä, mutta et voi muutakaan..
Rm
Ehkä kannattaisi kysyä mitä minulta ei löydy, lista olisi paljon lyhyempi. ;P
Rm