Panettaa, kertokaa kivoja juttuja. N50
Panettaa, mutta ei tiedossa mitään sillä saralla. Miten viihdytän itseäni? Miten viihdyttäisit puutteessa olevaa kiimaista naista?
Kommentit (566)
Ap, kiitos itsellesi eilisiltaisesta melko pikaisesta paineiden purkamisesta puolin ja toisin, kun olit hoidellut ohjeitani noudattaen oman kiimasi täyttymykseen saakka, vein itsenikin perille ihan kädellä. Purkautumiseni alkoi orgasmilla joka alkoi nivusista, sai varpaatkin kipristymään, lopulta paine purkautui alkaen syvältä eturauhasen luota, paisutti kullini varren ja lopulta terskan, spermaa lensi rinnuksille saakka, jatkoin sperman liukastamin sormin kullini hyväilyä kuvitellen sinut imemään hellästi ja nuolemaan ensin kullini puhtaaksi, lopulta navan yläpuolelta ja rinnuksiltani sinne lentäneet. Kiimaista uutta päivää tämän luettuasi.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea, että joillakin muillakin kuin Ap:lla ja itselläni on mielenkiintoa seurata tarina käänteitä etenemistä, oikeastaan myös jollakin kummalla tavalla kiihottavaakin. Muistuttaa tunteena sitä kun nauttii jonkun kanssa seksistä puolijulkisella paikalla, ehkä se on nähdyksi tulemisen riski joka kiihottaa?
Rm
Joo näistä tulee hyvä fiilis toisin kun niistä jossa aina riidellään ja lietsotaan nais-/miesvihaa ym.
Tämä on sellainen hyvänmielen ketju, jatkakaa vaan 👍
Ihana viesti, kiitos. Ap
Samaa mieltä Ap kanssa tästäkin asiasta, kiitos.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea, että joillakin muillakin kuin Ap:lla ja itselläni on mielenkiintoa seurata tarina käänteitä etenemistä, oikeastaan myös jollakin kummalla tavalla kiihottavaakin. Muistuttaa tunteena sitä kun nauttii jonkun kanssa seksistä puolijulkisella paikalla, ehkä se on nähdyksi tulemisen riski joka kiihottaa?
Rm
Joo näistä tulee hyvä fiilis toisin kun niistä jossa aina riidellään ja lietsotaan nais-/miesvihaa ym.
Ihana viesti, kiitos. Ap
Rm
Ei ollut oikea Rm.
En pidä siitä että keskusteluihimme puututaan.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rm
Ihana viesti, kiitos. Ap
Rm
Ei ollut oikea Rm.
En pidä siitä että keskusteluihimme puututaan.
Rm
Sinähän täällä itse olet keskusteluihin muuttumassa.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Ap, kiitos itsellesi eilisiltaisesta melko pikaisesta paineiden purkamisesta puolin ja toisin, kun olit hoidellut ohjeitani noudattaen oman kiimasi täyttymykseen saakka, vein itsenikin perille ihan kädellä. Purkautumiseni alkoi orgasmilla joka alkoi nivusista, sai varpaatkin kipristymään, lopulta paine purkautui alkaen syvältä eturauhasen luota, paisutti kullini varren ja lopulta terskan, spermaa lensi rinnuksille saakka, jatkoin sperman liukastamin sormin kullini hyväilyä kuvitellen sinut imemään hellästi ja nuolemaan ensin kullini puhtaaksi, lopulta navan yläpuolelta ja rinnuksiltani sinne lentäneet. Kiimaista uutta päivää tämän luettuasi.
Rm
Kiitos RM, oli ihanaa ja kiihottavaa. Ja tuo sinun kuvauksesi sai minut taas aivan kiimaiseksi ja sinut tuntien, se oli tarkoituksesikin.
Pakko sanoa, että nää meidän jutut on olleet aivan liiankin koukuttavia. 🔥 Mun keho on mennyt tästä viestittelystä sellaiseen ylikierrostilaan, että oon ollut aivan liian kiihottunut aamusta iltaan, enkä saa enää edes kunnolla nukuttua! Oon huomannut, että oon ihan ihastunut suhun – tai vähintäänkin tähän ihanaan tunteeseen, minkä sä minussa herätät. Toivottavasti et pelästy tästä. Ketjun aloittaessa ajattelin, että saan muutaman viestin, enkä osannut odottaa mitään tällaista tunnemyrskyä. Nyt mun on kuitenkin pakko ottaa muutaman päivän tauko tästä kirjoittelusta ja palstasta, että saan hermoston ja unet vähän tasaantumaan. Sopiiko sinulle, että palataan asiaan taas hetken päästä, vaikka loppuviikosta! Annetaan jutun hetki hautoa. 😉 Ap
Ap on just sellainen nainen, jolta ulkomaalainen prinssi huijaa 20.000€ tosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on just sellainen nainen, jolta ulkomaalainen prinssi huijaa 20.000€ tosta vaan.
Sinä se varmaan AP:n tunnit.
Sohvia olisi kiva ottaa takaa, tiukkuutta voi säätää painamalla implantteja yhteen
Löytyykö muita naisia kuin AP joita panettaa ?
Tuliko Ap:n mies kotiin ja ap keksi hätävalheen, kun ei voi nyt viestitellä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rm
Kiitos RM, oli ihanaa ja kiihottavaa. Ja tuo sinun kuvauksesi sai minut taas aivan kiimaiseksi ja sinut tuntien, se oli tarkoituksesikin.
Pakko sanoa, että nää meidän jutut on olleet aivan liiankin koukuttavia. 🔥 Mun keho on mennyt tästä viestittelystä sellaiseen ylikierrostilaan, että oon ollut aivan liian kiihottunut aamusta iltaan, enkä saa enää edes kunnolla nukuttua! Oon huomannut, että oon ihan ihastunut suhun – tai vähintäänkin tähän ihanaan tunteeseen, minkä sä minussa herätät. Toivottavasti et pelästy tästä. Ketjun aloittaessa ajattelin, että saan muutaman viestin, enkä osannut odottaa mitään tällaista tunnemyrskyä. Nyt mun on kuitenkin pakko ottaa muutaman päivän tauko tästä kirjoittelusta ja palstasta, että saan hermoston ja unet vähän tasaantumaan. Sopiiko sinulle, että palataan asiaan taas hetken päästä, vaikka loppuviikosta! Annetaan jutun hetki hautoa. 😉 Ap
Tietenkin sopii ja tuo ihastumisesi on nimenomaan tunteeseen kohdistumista ja niihin mielikuviin joita olen sinussa herättänyt sillä miten olen kirjoittanut sinulle aika määrätietoisella otteella, joka on resonoinut sinussa yllättävänkin tehokkaasti ja koukuttaen. Kuten jossakin vaiheessa sanoin, minulla on tällainen vaikutus itseni kanssa sopivalla tavalla samalla taajuudella käyviin naisiin. En osaa sitä paremmin sanoa. Ihastuminen minuun olisi jo vähän ylireagoivaa näin lyhyellä tarinoinnilla kun et kuitenkaan tunne minua juurikaan kuin näiden osa-alueiden kautta, vaikka joskus sitä voi olla vaikea erottaa ihastumisesta tunteeseen. Pohjimmiltaan ihmisillä on tarve saada tuntea olevansa seksuaalisesti ja emotionaalisesti haluttu, joskus sen tunteen saa vasta vallankäytön ja määrätietoisuuden kautta, vaikka siihen on itse asiassa montakin erilaista tietä. Aikalisä kannattaa ehdottomasti ottaa jos alkaa jo levottomuus vaikuttaa uniinkin.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rm
Pakko sanoa, että nää meidän jutut on olleet aivan liiankin koukuttavia. 🔥 Mun keho on mennyt tästä viestittelystä sellaiseen ylikierrostilaan, että oon ollut aivan liian kiihottunut aamusta iltaan, enkä saa enää edes kunnolla nukuttua! Oon huomannut, että oon ihan ihastunut suhun – tai vähintäänkin tähän ihanaan tunteeseen, minkä sä minussa herätät. Toivottavasti et pelästy tästä. Ketjun aloittaessa ajattelin, että saan muutaman viestin, enkä osannut odottaa mitään tällaista tunnemyrskyä. Nyt mun on kuitenkin pakko ottaa muutaman päivän tauko tästä kirjoittelusta ja palstasta, että saan hermoston ja unet vähän tasaantumaan. Sopiiko sinulle, että palataan asiaan taas hetken päästä, vaikka loppuviikosta! Annetaan jutun hetki hautoa. 😉 ApTietenkin sopii ja tuo ihastumisesi on nimenomaan tunteeseen kohdistumista ja niihin mielikuviin joita olen sinussa herättänyt sillä miten olen kirjoittanut sinulle aika määrätietoisella otteella, joka on resonoinut sinussa yllättävänkin tehokkaasti ja koukuttaen. Kuten jossakin vaiheessa sanoin, minulla on tällainen vaikutus itseni kanssa sopivalla tavalla samalla taajuudella käyviin naisiin. En osaa sitä paremmin sanoa. Ihastuminen minuun olisi jo vähän ylireagoivaa näin lyhyellä tarinoinnilla kun et kuitenkaan tunne minua juurikaan kuin näiden osa-alueiden kautta, vaikka joskus sitä voi olla vaikea erottaa ihastumisesta tunteeseen. Pohjimmiltaan ihmisillä on tarve saada tuntea olevansa seksuaalisesti ja emotionaalisesti haluttu, joskus sen tunteen saa vasta vallankäytön ja määrätietoisuuden kautta, vaikka siihen on itse asiassa montakin erilaista tietä. Aikalisä kannattaa ehdottomasti ottaa jos alkaa jo levottomuus vaikuttaa uniinkin.
Rm
Oli pakko pysähtyä miettimään sun edellistä viestiä, se oli todella analyyttinen ja osui kyllä naulan kantaan. Sä tunnistat mun reaktiot ja nää dynamiikat yllättävänkin hyvin. Tauko teki tehtävänsä ja nyt oon taas valmis sille sun määrätietoiselle otteelle😉 Ap
Saat tehtävän, valita itsellesi mieluisat mallit kahdesta eri seksilelusta, joilla voidaan syventää kokemuksia sitten kun olet päättänyt tilaatko ne oikeasti vai et. Toinen niistä on toimiva vibrasauva ja toisen valitset itse ihan mikä vain seksilelu, kunhan sitä voi käyttää yksinkin. Kerro valittuasi millaisia ne on ja miksi valitsit juuri ne.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Saat tehtävän, valita itsellesi mieluisat mallit kahdesta eri seksilelusta, joilla voidaan syventää kokemuksia sitten kun olet päättänyt tilaatko ne oikeasti vai et. Toinen niistä on toimiva vibrasauva ja toisen valitset itse ihan mikä vain seksilelu, kunhan sitä voi käyttää yksinkin. Kerro valittuasi millaisia ne on ja miksi valitsit juuri ne.
Rm
Toi sun ote ja se, miten sä otat tilanteen heti haltuun antamalla mulle tehtäviä, tekee susta mun mielessä kyllä tosi kiehtovan... ja ehkä vähän vaarallisenkin... Mä mietin näitä malleja ja perusteluja rauhassa, ja kerron sulle sit huomenna mitä valitsin.
Mielenkiinnolla odotan mitä kerrot valinnoiksesi ja mitkä on valintaperusteesi. Samallahan tulet säätäneeksi hieman sitäkin mihin suuntaan nämä tarinat etenee. Millaisia seksihepeneitä vaatekaapistasi löytyy, kerro 3 itsellesi mieleisintä?
Rm
Tässä on mun vastaukset sun tehtävään ja kysymykseen:
Aluksi ne kaksi lelua:
Satisfyer Pro+ G-Spot Rabbit
Valitsin tämän, koska sä tiedätkin, että mun vanha pupu ei enää toimi. Mun on pakko saada uusi tilalle. Pupu antaa täydellisen paineen ja tärinän yhtä aikaa sekä sisälle että klitorikselle. Valitsin sen siksi, että kun mä käytän sitä, se tunne on niin intensiivinen.
Satisfyer Pro 2 Next Generation
Toiseksi valitsin tämän legendaarisen laitteen, josta kaikki puhuvat, mutta mulla ei ole siitä vielä mitään omaa kokemusta. Mua kiehtoo ajatus siitä, miten nopeasti se voi viedä jalat alta. Haluan ottaa tämän sun antaman tehtävän mahdollisuutena testata, pitääkö sen maine paikkansa ja miten nopeasti mä menetän kontrollin, kun sä niin määräät.
Annatko sä näille sun hyväksynnän – laitetaanko tilaukseen?
Ja tässä ne 3 mieluisinta hepenettä mun kaapista:
Mustat Brazilian-malliset pitsialushousut
Mustat pitsiset sukkanauhaliivit
Kevyet, mustat pitsirintaliivit
Miltä nää mun valinnat ja perustelut sun korvaan kuulostavat?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aluksi ne kaksi lelua:
Valitsin tämän, koska sä tiedätkin, että mun vanha pupu ei enää toimi. Mun on pakko saada uusi tilalle. Pupu antaa täydellisen paineen ja tärinän yhtä aikaa sekä sisälle että klitorikselle. Valitsin sen siksi, että kun mä käytän sitä, se tunne on niin intensiivinen.
Toiseksi valitsin tämän legendaarisen laitteen, josta kaikki puhuvat, mutta mulla ei ole siitä vielä mitään omaa kokemusta. Mua kiehtoo ajatus siitä, miten nopeasti se voi viedä jalat alta. Haluan ottaa tämän sun antaman tehtävän mahdollisuutena testata, pitääkö sen maine paikkansa ja miten nopeasti mä menetän kontrollin, kun sä niin määräät.
Ap
Hyvältä kuulostaa monen muunkin miehen mielestä !
Vierailija kirjoitti:
Aluksi ne kaksi lelua:
Ap
Reipas narttu.
Oikein hyville kuulostaa minun korvaan ja mielikuvissani näin jo miten kuumalle nuo hepenetkin näyttäisi päälläsi tummien sukkien kanssa. Perustelut oli varsin vakuuttavat joten tietenkin saat minun hyväksyntäni lelujen osalta, vaikutat valmiilta tilaamaan valitsemasi lelut, joten laitahan tilaus eteenpäin. Kun olet painanut lähetä tilaus painiketta, kuvittele se kiima kun haet ne postilokerosta ja avaat paketin malttamattomana heti autoon päästyäsi, hypistellen ja ihaillen niitä muistaen ettei niitä saa kokeilla ilman lupaani. Tätä miettiessäsi upota kolme sormea kiimastasi turpeaan pilluusi, puristele niitä kuvitellen purstelevasi pinkeän kovaa kulliani jonka olisit just saanut ekalla työnnöllä syvälle sisällesi. Ota nopea orgasmi ja kuvittele miten alkaisin panna sinua heti lauettuasi jatkaen orgasmiasi. Kun alat tokenemaan orgasmista, kirjoita tänne tarkka kuvaus masturboinnistasi ja siitä mille se tuntui.
Rm
Sä todella taidat nauttia hyvin paljon mun käskyttämisestä? Mut mä tein niin kuin sä käskit.
Laitoin sen tilauksen matkaan. Mielikuva siitä, että haen ne laitteet postista enkä saa kokeilla niitä ilman sua on sairaan kiihottava.
Sun sanat pyöri mun mielessä niin kovaa, että olin heti aivan tulessa ja työnsin sormet märkään pilluuni. Kuvittelin sut mun päälle ja sen tunteen, kun sä työnnät sun kovan kalun muhun sisälle yhdellä rajulla liikkeellä. Se mielikuva siitä sun rajuudesta, niin nopea orgasmi räjähti melkein heti. Ja sun käskystä mä jatkoin sitä kuvittelemalla, miten sä jatkat mun panemista säälimättä vielä laukeamisen jälkeenkin, kun mun paikat oli aivan herkkänä.
Keho tuntuu aivan raukealta ja kuumalta.
Ap
Ihana viesti, kiitos. Ap