Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mikä miehen kasvonpiirteissä viehättää sinua?

Vierailija
23.06.2026 |

Kertokaas naiset mieltymyksiä miehen kasvoissa?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäät kasvonpiirteet ovat ensinnäkin isot. Pienet kasvot tuovat mieleen pikkupojan, pieni leuka samoin. Miehekäs mies on leveäkasvoinen, yhtä leveä otsa kuin leuka. Nenä on suora, ei liian leveä eikä liian kapea. Voi olla kyömykin, ei haittaa, kunhan ei ole punainen peruna, se vie halut. Sitten ei kaksoisleukaa eikä partaa sitä peittämässä :D löytyykö yhtään yli 4-kymppistä, jonka leukalinja olisi hyvä ilman partaa? Tunnen vaan lihavia, ihan mukavia miehiä ei siinä mitään, mutta jos ulkonäkökeskeisesti puhutaan niin puhutaan sitten.

En tykkää, että keski-ikäiset miehet peittävät kaksoisleukansa ja parhaassa tapauksessa yrittävät peittää roikkurintansa ja pallomahansakin partaan :D

Vierailija
82/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekkäät kasvonpiirteet ovat ensinnäkin isot. Pienet kasvot tuovat mieleen pikkupojan, pieni leuka samoin. Miehekäs mies on leveäkasvoinen, yhtä leveä otsa kuin leuka. Nenä on suora, ei liian leveä eikä liian kapea. Voi olla kyömykin, ei haittaa, kunhan ei ole punainen peruna, se vie halut. Sitten ei kaksoisleukaa eikä partaa sitä peittämässä :D löytyykö yhtään yli 4-kymppistä, jonka leukalinja olisi hyvä ilman partaa? Tunnen vaan lihavia, ihan mukavia miehiä ei siinä mitään, mutta jos ulkonäkökeskeisesti puhutaan niin puhutaan sitten.

En tykkää, että keski-ikäiset miehet peittävät kaksoisleukansa ja parhaassa tapauksessa yrittävät peittää roikkurintansa ja pallomahansakin partaan :D

Kyllähän nelikymppisillä usein leuanalunen löystyy ilman ylipainoakin. Ja sitä vanhempana vielä enemmän.

Timmeimmät kasvot ja leukalinjat on tietty parikymppisillä, niin miehillä kuin naisillakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti naama. Jos on parta, niin se on hoidettu edes välillä ammttilaisella, hampaat hpidettu jne.

Vierailija
84/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava nenä

Vierailija
85/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevät silmät, sellaiset kuin aasialaisilla on (jelly roll?), ja aito hymy.

Liian suorat ja valkoiset hollywood-hampaat on puolestaan turnoff.

Vierailija
86/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon nenä! Ja yleisilmeeltään kapeat kasvot, saa olla jopa kolhot <3 Ja terveet valkoiset hampaat, mutta aivan täydellistä jos niissä on pientä terävää kulmahammasta tai vähän lomittain ja sen takia epätasaisuutta. En tiedä miksi sellainen ilkinkurinen virnistys tehoaa muhun ihan täysillä.

Mulla on sama juttu hampaiden kanssa. Tykkään persoonallisista. Semmoset hollowood-hampaat on kauhistus.

Vierailija
87/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa pelkkä ajatus siitä, että palstamamma olisi seksuaalinen olento.

Vierailija
88/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DI-mieheni kravatit ovat jotenkin niin kuumia. Kiihottavia hänen päällään

Dress manin vaalean sininen kaulus paita di miehen päällä on upeinta mitä olen nähnyt

Dressmann , vaaleansininen ja kauluspaita yhteen. Voi jessus , mikä määrä virheitä saatu yhteen lauseeseen . 

Hienosti tehty virheet. Ja vastasit vielä asian vierestä, tuota ei kysytty.

Vierailija
89/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tiettyä piirettä.

Vierailija
90/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ystävälliset kasvonpiirteet ja ystävällinen ilme. Tykkään myös että miehellä olis leuka. Ei sen tarvi iso olla, ihan normaali leuka riittää. 

No, aika monella miehellä on jonkilainen leuka.  

Mä googletin.

Täysin ilman leukaa syntyvien miesten osuus on 0,000014 prosenttia (eli alle 0,00002 %) kaikista syntyneistä pojista, ja onnettomuuden vuoksi leuan menettäneiden osuus on vielä tätäkin huomattavasti pienempi.

Vierailija
91/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tuntemallani miehellä on sinistäkin sinisemmät silmät. Mä voisin hukkua niihin.

Vierailija
92/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa pelkkä ajatus siitä, että palstamamma olisi seksuaalinen olento.

Sinä kirjoitat tänne, joten olet itsekin palstamamma.

Vierailija
93/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälliset silmät.

Vierailija
94/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen Nyle DiMarcon tyyppinen.

Vierailija
95/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kulmikkaat kasvot ja voimakas leuka, niin olen huomannut viehättyväni miehistä, joilla on enemmän pyöreämmän/soikeammen malliset kasvot. Esim Samuli Vauramo 

Vierailija
96/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yhtä tiettyä. Riittää kun näyttää mieheltä ja 9/10 näyttää. Sitten jos on vielä jotenkin paikalla että katseesta jää hyvä olo (vaikka bussikuskilla) niin siinäpä se. Olen itse ujo enkä osaa flirttailla mutta kyllä miehistä miellyttävyyttä näkee koko ajan ympärillään.

Vierailija
97/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat raamikkaat ja kasvot,silmät,suu.Puunaamoista en tykkää.Voisin heti mainita kaksi.En kuitenkaan halua loukata Hiukset leikattu hyvin.Luihuista kukkakepeistä en tykkää.Ponnarimies mm.prätkämies on ihan yes tai hevaristi mut massaa edes vähän löytys.Luihu ponnarimies ei mun makuun.Hiukset tietysti hyvin hoidettu.Sosiaalinen,avoin hymyilevä.Hyvä.läppä,ei loukkaa muita.

Vierailija
98/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmillä olen hurmannut lukuisia naisia joten pistän kaikki silmiin.

Iloinen, leikkisä katse on kyllä ehdottomasti plussaa

Vierailija
99/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iso kulli

Ky rpä otsassa?

Vierailija
100/104 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ulkonäkö merkkaa vaan sisin on tärkein.

+ muita parhaita vitsejä

Tässä ei nyt kysytty mitään kiinnostavia ominaisuuksia tai kriteereitä vaan KAS-VON-PIIR-TEI-TÄ