Nainen, mikä miehen kasvonpiirteissä viehättää sinua?
Kommentit (104)
Hymyrypyt silmän ulkonurkissa, huulet mielellään ei ihan viivat ja paksut kulmakarvat. Plussaa, jos otsa on isohko, käyttää silmälaseja ja hiukset on kiharat 🤭
Rakastun aina kasvoihin. Miehellä pitää olla harmaat tai siniset silmät, itsellä ruskeat - rakastan varsinkin jos on yhtään väriä ripsissä. Sitten symmetriset piirteet ylipäätään, ja vahva leuka tietysti. Mutta ei mikään laatikko niin että otsa on kapea, leuka leveä :D tietenkään. Symmetrinen joka suuntaan, myös leveys-. Nenä saa olla tavallinen. En kestä rumaa pottunenää yhtään, jos pitää valita niin mielummin kapea. Tykkään myös lihaksikkaista miehistä.
Erottuvat poskipäät on olleet aina mun heikkouteni. Semmonen Lee van Cleef -malli.
Kokonaisuus. Se, että kasvot ovat suunnilleen sopusuhtaiset, mutta jos jokin piirre on erityisen viehättävä, se kompensoi muita, vaikka ne olisivat vähemmän viehättäviä.
En osaa nimetä yhtä tiettyä piirrettä, joka nousisi ylitse muiden. Pidän hyvinkin erinäköisiä miehiä viehättävinä; sellaisia, joilla on hyvin maskuliiniset piirteet, heitä, joita voi kuvata sanalla kaunis ennemmin kuin komea ja kaikkea siltä väliltä.
Siniset tai vihreät silmät, joko suora nenä tai ns. hyppyrimäinen Eiffel-nenä, terve hymy
Hiusväri luonnollinen, parta ja viikset plussa
Vierailija kirjoitti:
Kunnon nenä! Ja yleisilmeeltään kapeat kasvot, saa olla jopa kolhot <3 Ja terveet valkoiset hampaat, mutta aivan täydellistä jos niissä on pientä terävää kulmahammasta tai vähän lomittain ja sen takia epätasaisuutta. En tiedä miksi sellainen ilkinkurinen virnistys tehoaa muhun ihan täysillä.
Joku koltiainen on väläyttänyt sulle kriittisessä iässä tuollaisen hymyn kun hampaita ei ollut vielä oiottu
Entä jos vaalealla suomalaisella pusuhuulet? Vai onko viivahuulet parempi?
Tatuoinnit, huonot hampaat. Helppoo kun 90 % omaa jommankumman mun kriteerin.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit, huonot hampaat. Helppoo kun 90 % omaa jommankumman mun kriteerin.
Ei kyllä tatuoinnit kasvoissa kovin yleisiä ole :D
Huonoista hampaista en osaa sanoa, kun en itse kiinnitä hampaisiin huomiota ellei ole erityisen huonokuntoiset tai erityisen feikin näköiset. Pahan hajuinen hengitys on se, mitä en siedä sen enempää miehissä kuin naisissakaan.
Sileä iho, jota ei ole peitetty parralla tai viiksillä sekä hoidetut hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DI-mieheni kravatit ovat jotenkin niin kuumia. Kiihottavia hänen päällään
Dress manin vaalean sininen kaulus paita di miehen päällä on upeinta mitä olen nähnyt
Dressmann , vaaleansininen ja kauluspaita yhteen. Voi jessus , mikä määrä virheitä saatu yhteen lauseeseen .
Vierailija kirjoitti:
iso kulli
Ai naamassa? Eiköhän se ole yleensä otsassa ja sielläkin vielä nykyään symbolisesti. No näköjään kohta kasvoissa jos instababet sitä himoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jykevä laatikkoleuka.
Kysyttiin naisilta.
Mikä sinä kuvittelet olevasi tekemään oletuksia sukupuolestani?
Silmät, joissa näkyy naururypyt. Aito hymy, joka näkyy myös silmissä. Itsekin tykkään vähän vinksallaan olevista hampaista. Katse, joka on utelias ja kiinnostunut.
Mieluummin vähän sellaiset kirveellä veistetyt 'ruman kauniit' piirteet. Kiiltokuvapojat ei innosta.
Vaikea sanoa mitään yksittäistä. Kyllä se on kokonaisuus joka ratkaisee. Ystävälliset kasvot, kauniit silmät, hymy. Sellainen että mies näyttää avoimelta, turvalliselta ja helposti lähestyttävältä. Ei ole kasvoilta lihava eikä liian laiha, ei näytä hirveästi ikäistään vanhemmalta eikä lapselta. Ei partaa tai viiksiä.