Nainen, mikä miehen kasvonpiirteissä viehättää sinua?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Komea profiili, sielukkaat silmät, pitkät silmäripset.
Tähän vielä hyvät hampaat ja valoisa hymy.
Silmät on oltava kuin krapulassa olevalla kommunistikärpäsellä.
Vierailija kirjoitti:
Jykevä laatikkoleuka.
Kysyttiin naisilta.
Savolainen pottunokka ja tihrusilmät
Odotas ny, ku mä oikein katton sitä naamaa 🤔
Ihan joka piirre 😍
Silmät, nenä, suu. Lisään tähän vielä hiukset, vaikkei ne ihan kasvonpiirteisiin kuulukaan, mutta kehystää kasvot nätisti, jos ovat sopivan pituiset ja tarpeeksi tuuheat.
Silmät ihan ekaksi. Ja toiseksi sellainen tietty linjakkuus, vähän vaikea selittää, mutta sellainen pieni lommoposkisuus, joka tuo suun hyvin esille, ehkä hitusen ulkonevasti, ei kuitenkaan kuonomaisesti... joo vähän vaikea selittää, mutta sellainen piirre vetoaa just muhun erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Silmät ihan ekaksi. Ja toiseksi sellainen tietty linjakkuus, vähän vaikea selittää, mutta sellainen pieni lommoposkisuus, joka tuo suun hyvin esille, ehkä hitusen ulkonevasti, ei kuitenkaan kuonomaisesti... joo vähän vaikea selittää, mutta sellainen piirre vetoaa just muhun erityisesti.
Keksin tähän hätään yhden esimerkin siitä lommoposkisuudesta, jota yritin selittää: Jimi Hendrix (t: nro 30)
Sellainen sanotaanko sitä nyt roomalaiseksi nenäksi? Ja kunnon korvat, ei mitään pikkunykeröitä. Vähärasvaisuus jotta kasvonpiirteet näkyvät, ei siis mitään pullaposkia. Eikä missään nimessä mitään Ridge-leukaa! Kapeus on miellyttävämpää. Ja sitten, on ihan sama miltä näyttää jos silmissä ei tapahdu mitään. Tuiketta tarvitaan.
Iso aatelisnenä ja leuka kuin puuliiteri.
Nenä, sen täytyy olla iso. Kapeat kasvot, joku jo sanoikin että vähärasvaiset =) Posket saa olla kuopalla.
Hiuksetkin on hyvä olla, mut ei liian sliipatut.
Kokonaisuus.
Ei niinkään yksittäiset kasvojenpiirteet, vaan hymy kasvoilla. Aidosti hymyileväinen mies on hot.
Vierailija kirjoitti:
Silmät ihan ekaksi. Ja toiseksi sellainen tietty linjakkuus, vähän vaikea selittää, mutta sellainen pieni lommoposkisuus, joka tuo suun hyvin esille, ehkä hitusen ulkonevasti, ei kuitenkaan kuonomaisesti... joo vähän vaikea selittää, mutta sellainen piirre vetoaa just muhun erityisesti.
🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Sellainen sanotaanko sitä nyt roomalaiseksi nenäksi? Ja kunnon korvat, ei mitään pikkunykeröitä. Vähärasvaisuus jotta kasvonpiirteet näkyvät, ei siis mitään pullaposkia. Eikä missään nimessä mitään Ridge-leukaa! Kapeus on miellyttävämpää. Ja sitten, on ihan sama miltä näyttää jos silmissä ei tapahdu mitään. Tuiketta tarvitaan.
Roman nosessa on kyömymäinen "silta", kreikkalainen nenä on suora.
Minulle joskus naureskeltiin palstalla kun sanoin, että usein jos näkee Helsingissä hyvännäköisen miehen, niin se on joku balkanilainen työläinen, mutta nuo piirteethän sopii aikalailla niihin :D
Kunnon nenä! Ja yleisilmeeltään kapeat kasvot, saa olla jopa kolhot <3 Ja terveet valkoiset hampaat, mutta aivan täydellistä jos niissä on pientä terävää kulmahammasta tai vähän lomittain ja sen takia epätasaisuutta. En tiedä miksi sellainen ilkinkurinen virnistys tehoaa muhun ihan täysillä.
Symmetria, intensiivinen katse, joko härmän häjy- tai jukolanjussimainen habitus. Oma mieheni on samaa kasvotyyppiä kuin Mikko Leppilampi.
Komea profiili, sielukkaat silmät, pitkät silmäripset.