Allsång på Skansen 2026 TV1 klo 21.00
Tänään mukana mm. Käärijä ja Ruotsin tämän vuoden Euroviisuedustaja Felicia.
Kaikki vieraat tässä: https://www.skansen.se/se-och-gora/evenemang-och-aktiviteter/allsang-pa…
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla Felicialla oli pitsiset pikkuhousut naamalla?
Hänen tavaramerkkinä. Oikeasti suojautuu pystyäkseen esiintymään.
Hänellä on niin huonot hampaat ettei kehtaa esiintyä ne näkyen.
Sitä se nuuskaaminen teettää.
Tunnettiin ennen nimellä Fröken Snus. Silloin käytti kommandopipoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla Felicialla oli pitsiset pikkuhousut naamalla?
Hänen tavaramerkkinä. Oikeasti suojautuu pystyäkseen esiintymään.
Hänellä on niin huonot hampaat ettei kehtaa esiintyä ne näkyen.
Sitä se nuuskaaminen teettää.
Tunnettiin ennen nimellä Fröken Snus. Silloin käytti kommandopipoa.
Sehän tuossa olikin ideana.
Käärijä on kotonaan jokaisella lavalla. Rehellisesti oma itsensä.
Carola olisi saanut esittää oman kappaleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla Felicialla oli pitsiset pikkuhousut naamalla?
Hänen tavaramerkkinä. Oikeasti suojautuu pystyäkseen esiintymään.
Hänellä on niin huonot hampaat ettei kehtaa esiintyä ne näkyen.
Sitä se nuuskaaminen teettää.
Tunnettiin ennen nimellä Fröken Snus. Silloin käytti kommandopipoa.
Fröken Snusk
Vierailija kirjoitti:
Nyt vuorossa "Sommatider!"
SommaRtider
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Käärijä lavalla
Niin on. Suomi-homo lemmikkinä...
Mikä homo? Käärijä on miljoona kertaa parempi kuin esim. tuo Hooja, ja hän pelasti San Francisco Boyn ja pelasti myös tämän Allsång på Skansenin.
Vierailija kirjoitti:
Saatanan h*mot!
Painu helvettiin siitä
Hyvä meno, vaikkei ole sen parempi sää kuin meilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Hooja on parasta mitä Ruotsista tulee just nyt.
Esiintyvät jatko-osiossa, joka näkyy SVT-playssä.
https://www.svtplay.se/video/ep3Xnp6/allsang-pa-skansen/hooja-pa-allsan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanan h*mot!
Painu helvettiin siitä
Oho oho, haluaako woke kenties kuokkaansa?
Kaikki suomalaiset eivät kato ole kommunismismin soluttamia, vaikka kuinka rukoilisit.
Sori siitä.
En nähnyt. Lauloiko käärijä ruotsiksi?
Sitä se nuuskaaminen teettää.