Allsång på Skansen 2026 TV1 klo 21.00
Tänään mukana mm. Käärijä ja Ruotsin tämän vuoden Euroviisuedustaja Felicia.
Kaikki vieraat tässä: https://www.skansen.se/se-och-gora/evenemang-och-aktiviteter/allsang-pa…
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisilla on aina hauskaa.
No tuo oli ainakin hauska 🤣😂
Helppo se on sanoa, kun katsoo tv:stä Aurinkoista Tukholmaa tunnin vkossa, arki se on täälläkin ja vettäkin sataa välillä.
Allsång på Skansen on hyvä ohjelma. Kiva piristys kesään!
Vuosia sitten yhteislauluohjelma Tammerkosken sillalla oli Mikko Alatalon vetämänä tosi iloinen ja pirteä. Siinäkin oli vaihtuvia artisteja. Harmi, kun niitä jaksoja ei ole Yle Areenassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin tän taas😔
Eikö Areenasta näe?
Ei jälkikäteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla Felicialla oli pitsiset pikkuhousut naamalla?
Hänen tavaramerkkinä. Oikeasti suojautuu pystyäkseen esiintymään.
Eikä se silti suju kovin hyvin. Viisuesitys oli niin laimea, että jäi 21:ksi vai miten se menikään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla Felicialla oli pitsiset pikkuhousut naamalla?
Hänen tavaramerkkinä. Oikeasti suojautuu pystyäkseen esiintymään.
Hänellä on niin huonot hampaat ettei kehtaa esiintyä ne näkyen.
Surkea itserakas kääkynä.
Tammerkosken sillalla 1998
Matti & Teppo: Kaiken takana on nainen
Tammerkosken sillalla 2003
Kikka: Sukkula venukseen, Kiihkeät tuulet, Mä haluun viihdyttää
Sanna Nielsen on järkyttävä amatsoni.
Pernilla kertoi lehdistölle, että hän ja artistit saavat joka lähetykseen tietyn määrän vapaalippuja, joten hänen läheisensä ja artistien läheiset eivät vie kenenkään "katsojan" paikkaa, vaan istuvat erikseen varatuilla paikoilla, joita ei myydä.
Pernilla on todella nuoren oloinen ikäisekseen, 58-vuotiaaksi. Tosin hänellä on erittäin hyvät geenit, hänen äitinsä Christina Schollin näyttää uskomattoman hyvältä ja nuorekkaalta 88-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Pernilla kertoi lehdistölle, että hän ja artistit saavat joka lähetykseen tietyn määrän vapaalippuja, joten hänen läheisensä ja artistien läheiset eivät vie kenenkään "katsojan" paikkaa, vaan istuvat erikseen varatuilla paikoilla, joita ei myydä.
Pernilla on todella nuoren oloinen ikäisekseen, 58-vuotiaaksi. Tosin hänellä on erittäin hyvät geenit, hänen äitinsä Christina Schollin näyttää uskomattoman hyvältä ja nuorekkaalta 88-vuotiaana.
Halpaan menit, nykyään on mesolangat ja botoxit ryppyjä oikomaan, jopa 80-vuotiaskin näyttää nuorelta kun vähän tuunattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpaan menit, nykyään on mesolangat ja botoxit ryppyjä oikomaan, jopa 80-vuotiaskin näyttää nuorelta kun vähän tuunattu
Pernillahan myönsi kokeilleensa botoxia ja näyttäneensä niin kamalalta, että ei ikinä enää yritä parannella ulkonäköään. Ja Pernillan Instasta näemme kyllä usein, miltä hän näyttää ilman meikkiä ja hiukset sekaisin. Pernilla on ihastuttava luonnonlapsi.
Olipa hienoa nähdä 86-vuotias Lasse Åberg ja 80-vuotias Janne Schaffer! Ja ikinuoret voimanaiset Arja, Siw, Ann-Louise ja Babbsan tietysti. Hyvä jakso, tykkäsin myös Molly Hammarista. Ja hienosti kannustivat Ruotsin joukkuetta läpi jakson.
Meinas perskules unohtua koko skansen. Eka jakso pätkähti just käyntiin. Kiitos svt play palvelulle ja samaan hengenvetoon kiitän myös itseään kuningasparia. Olette niin kilttejä meitä suomalaisia kohtaan aina.
Tänään lavalla Valter Nilsson, Tove Styrke, Lilla Al-Fadji, Noll2, Sten & Stanley, Anastasía ja Jakob Norrgård/KAJ.
Tänään lavalla monia minulle tuntemattomia esiintyjiä.
Vierailija kirjoitti:
KAJ:n Jakob Norrgård on ainoa josta olen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ:n Jakob Norrgård on ainoa josta olen kuullut.
Onko aloittanut soolouran?
Jacob voisi olla oopperalaulaja, jos opiskelisi lisää. Nissan bromsa är bättre än Nessun dorma 😃
Tuolta näkee jälkikäteen.
https://www.svtplay.se/video/8PBBV6B/allsang-pa-skansen/sanna-nielsen-b…